Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższy rozdział poradnika do FF 7 Remake skupia się na broniach i ulepszeniach.

Każda z broni ma unikalną umiejętność, którą można przyzwać i użyć w walce - Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Każda z broni ma unikalną umiejętność, którą można przyzwać i użyć w walce. Po wymaksowaniu umiejętności władania danej broni podczas walk, umiejętność specjalna broni stanie się dostępna już zawsze - pomimo faktu, że używasz innej broni.

Umiejętności mogą być również ulepszone używając Skill Pointsów (SP), które otrzymasz po wygranej walce. Skill Points są używane do odblokowywania nowych umiejętności na siatce, która również jest przypisana do określonej broni. Niektóre umiejętności są wspólne dla różnych broni np. attack power, max HP/MP, Luck, itp., tak inne umiejętności są unikatowe dla poszczególnych broni.

Warto rozwijać postacie w myśl określonego planu w głowie. Dla przykładu, broń Barreta - Big Bertha, po ulepszeniach mocno zwiększa HP towarzysza, co pozwala mu wypełnić rolę tanka znacznie łatwiej w drużynie. U Clouda można z kolei skupić się m.in. na kontratakach itp.

Możesz spokojnie eksperymentować - nie ma co się obawiać, że zepsujesz build dla danej postaci. Później w grze trafisz na postać o imieniu Chadley - możesz zresetować u tej postaci ulepszenia w broni za darmo.

Jeśli masz problemy ze zdecydowaniem się jak ulepszać broń - zawsze możesz skorzystać z opcji Auto Upgrade. Będzie ona z góry rozwijana w określony sposób.