Final Fantasy VII Remake: Malicious Goons, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Malicious Goons, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie otrzymasz od Madame M - Final Fantasy VII Remake: Malicious Goons, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz od Madame M. Kobieta opowie Ci o zbirach znajdujących się w okolicy domu Aerith. Udaj się w te okolice, zagroź przeciwnikom, a wyskoczy na Ciebie Tonberry. Przeciwnik jest specyficzny. Musisz na niego uważać, jednak jeśli zrozumiesz zasady funkcjonowania tego przeciwnika nie sprawi Ci on większego problemu.

Największym zagrożeniem ze strony przeciwnika są jego ataki nożem. Dzięki nim może zabić Twoją postać jednym ciosem. Kolejnym wrednym z jego strony atakiem jest zablokowanie przeciwnika. Jeśli Cię ogłuszy powoli będzie się do Ciebie zbliżać, aby wykonać natychmiastowa likwidację. Jeśli już zapoznałeś się z atakami wroga zastanów się co możesz zrobić. Po pierwsze musisz zachowywać sporą odległość od przeciwnika i zawsze atakować go od tyłku. Unikaj wszelkich jego ataków i nie pozwól się zatrzymać.

Jeśli wbijesz Limit Break wykorzystaj go od razu, ale zrezygnuj z pozostałych umiejętności. Mogą być wykorzystane przeciwko Tobie.

Po wykończeniu przeciwnika zakończysz misję.