Final Fantasy VII Remake: Valkyrie - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Valkyrie to boss, który oczekuje cię w rozdziale 15 gry - The Day Midgar Stood Still. Starcie z bossem, wraz z poradami przeczytasz na poniższej stronie poradnika.

Valkyrie ma 51588 HP i lata nad tobą - Final Fantasy VII Remake: Valkyrie - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Valkyrie ma 51588 HP i lata nad tobą. Wróg jest podatny na ataki błyskawic i wiatr. Ataki wręcz, błyskawice i wind bardzo szybko napełniają pasek stagger u wroga, jednak ataki Barreta i inne magiczne ataki mają tylko mały efekt na wroga. Wszystkie ataki mają natomiast wzmocniony efekt nabijania stagger podczas Limiter.

Na początku wróg lata wysoko i walka z nim jest trudna. Lepiej odebrać mu trochę zdrowia np. Thundagą, by przenieść się do areny niżej, gdzie będzie łatwiej walczyć z bossem. Sama Valkyrie ma klasyczne ataki - trochę karabinu maszynowego, trochę napalmu, trochę bomb, nic wyjątkowo groźnego. Najlepiej by Barret miał na sobie Lifesavera i Steelskin, by przyjmował większość obrażeń na siebie.

Od połowy walki, Valkyrie będzie również używała Limiter i przyzywała potężny laser z nieba - Final Fantasy VII Remake: Valkyrie - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Od połowy walki, Valkyrie będzie również używała Limiter i przyzywała potężny laser z nieba. Laser tropi swój cel, potem chwilę na nim jest i w końcu strzela wiązką mocy w dół. Warto wymierzyć laserem tak, by trafił w bossa, a otrzyma on trochę obrażeń i prawie w pełni napełni się pasek stagger. W ten sposób, można błyskawicznie przyspieszyć walkę i łatwo pokonać bossa.

Nagroda: 1200 EXP, 10 AP, 1200 Gil, Cog Bangle.