Final Fantasy VII Remake: Poziom hard - jak odblokować i co on zmienia? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

FF7 Remake ma ukryty poziom trudności hard, który oprócz podbicia poziomu trudności, znacząco zmienia wiele mechanik w grze. Poniższy rozdział poradnika do gry, przedstawia, jak odblokować Hard Mode, co ów tryb zmienia w grze i rzuca kilka porad związanych z tym poziomem trudności.

1 - Final Fantasy VII Remake: Poziom hard - jak odblokować i co on zmienia? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Hard Mode odblokowuje się w chwili ukończenia gry po raz pierwszy. Gdy skończysz kampanię, będziesz mógł wybrać wyższy poziom trudności.
  2. Wraz z hard modem, odblokowana zostaje możliwość wyboru ukończonych już rozdziałów gry. Co więcej, możesz uruchomić od razu dany rozdział na poziomie trudności Hard.
  3. Na tym poziomie trudności wrogowie zadają więcej obrażeń, mają więcej hp, a bossowie wykonują nowe/zmodyfikowane ataki. Walka jest wyraźniej trudniejsza i dużo łatwiej zginąć.
  4. Co więcej nie możesz używać przedmiotów - ani elixirów, ani potionów, czy ether-ów. Aby zregenerować się po walce, możesz używać rozmieszczonych co jakiś czas w grze ławek, łóżek itp.
  5. Możesz, a nawet musisz bazować na leczeniu. Bardzo dobrze sprawuje się materia Magnify + Healing Materia, by leczyć na raz całą drużynę. Oczywiście, musisz uważać na poziom MP.
  6. Na pocieszenie, twoje postacie zdobywają 2x więcej EXP i 3x więcej AP. Tym samym, szybko można wzmocnić i wymaksować drużynę.
  7. W grze pojawią się nowe przedmioty Manifests (Manuscripts), które dodatkowo dodadzą SP i pozwolą odblokować nowe sub-cores dla twoich broni.
  8. Na poziomie Hard będzie możliwa z najtrudniejszym bossem w grze - Pride and Joy Prototype.