Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ranga III - taktyka | Jednostki i taktyka | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Ranga III - taktyka

Na późnym etapie gry, gdy dostępne stają się jednostki III rangi, bardzo wiele zależy od szczęścia. "Konwencjonalne" istoty (czyli te werbowane w stolicy) są co prawda dość silne, ale prawdziwą potęgę oferują jedynie stworzenia niezależne, które można wykluć ze specjalnych jaj, wynająć jako najemników albo zwerbować w specjalnych lokacjach na mapie świata. Dostępność tego typu środków jest jednak w sporej części niezależna od gracza, bowiem opisane wyżej warunki rekrutacji są generowane losowo. Pojawia się przy tym jednak pewna wskazówka - jeśli w jakiś sposób zapewniliśmy sobie dostęp do jednostek specjalnych, to powinniśmy je bezlitośnie eksploatować, bo są one odczuwalnie lepsze od swoich "zamkowych" odpowiedników.

Taki sposób rozgrywki oznacza niestety duże zachwianie w klasycznym podziale na ofensywę i defensywę, ponieważ dobór jednostek staje się częściowo przypadkowy. Dlatego zamiast objaśniać konkretne zagrania typowe dla poszczególnych taktyk, przy opisach jednostek (rozpisanych na następnych stronach poradnika) zawarto informacje na temat optymalnego ich wykorzystania. Warto jednak wspomnieć, że w defensywie nieźle sprawdzają się klerycy, a podczas ataku - kaci.

Co zaś z nekromantami - Ranga III - taktyka | Jednostki i taktyka | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Co zaś z nekromantami? U nich zmienia się stosunkowo najmniej - również powinni przyłączać istoty niezależne, ale dobrym krokiem byłoby dla nich zainwestowanie w gryfy. Jest to konieczne, ponieważ armia nieumarłych nie jest zbyt mobilna, przez co wrodzy strzelcy nie mają problemu z jej neutralizacją. Gryfy, z racji swej szybkości i umiejętności latania, mogą łatwo dotrzeć do magów i strzelców wroga, a następnie ich wyeliminować. Przydają się też duchy, zyskiwane przez nekromantów jako osobny czar. Posiadają one imponujące statystyki ochronne, przez co dobrze sprawdzają się podczas obrony pozostałych oddziałów.