Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów LEGO Piraci z Karaibów poradnik, solucja

Isla de Muerta - butelki

1 - Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 1 - Rozwalamy łańcuch, którym przycumowano łódkę (strzelając Martym lub inną postacią z długą bronią), a później wsiadamy na nią i podpływamy pod butelkę z prawej - Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 1 - Rozwalamy łańcuch, którym przycumowano łódkę (strzelając Marty'm lub inną postacią z długą bronią), a później wsiadamy na nią i podpływamy pod butelkę z prawej. Wyskakujemy w górę. [1] Butelka 2 - Przed walką z Barbossą musimy znaleźć trzy papugi i strzelić do niech. Pierwsza jest na początku poziomu z prawej (przy mostach). Druga znajduje się przy dziale, z którego strzelamy do stalowych wsporników w kamieniach. Trzecia znajduje się w okolicy miejsca, gdzie kierujemy promień na złotą czaszkę. [2]

2 - Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 3 - W miejscu, gdzie znajdziemy kołowrotek potrzebny do obrócenia mostu zmieniamy na postać z bronią dystansową (Marty) i strzelamy do celu wysoko po lewej - Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Butelka 3 - W miejscu, gdzie znajdziemy kołowrotek potrzebny do obrócenia mostu zmieniamy na postać z bronią dystansową (Marty) i strzelamy do celu wysoko po lewej. Do wody spadnie platforma - wchodzimy na nią kobiecą postacią i wykonujemy podwójny skok. [1] Butelki 4-10 - W walce z Barbossą pokonujemy trzy fale wrogów (zadając przeciwnikowi trzy ciosy) i zmieniamy postać na Syrenę. Z głównej areny można wyjść dwoma ścieżkami - niszcząc niebieskie kryształy pomiędzy skałami po lewej i prawej. [2]

3 - Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Butelka 4 - Udajemy się do lewej tajemnej jaskini i zmieniamy na przeklętego Jacka Sparrowa (może chodzić po dnie) - Isla de Muerta - butelki | Klątwa Czarnej Perły | LEGO Piraci z Karaibów - LEGO Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie