Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
Aktualizacja:
Szczur doświadczalny
Przedostań się do magazynu
Zniszcz informacje o miejscu pobytu Goulda
Zmagania rozpoczniesz na piętrze budynku, do którego dotarłeś w poprzedniej misji. Zgodnie z sugestią gry uruchom kamuflaż i zbliż się do wybitego okna. Rozejrzyj się dokładnie po okolicy i sprawdź dostępne opcje taktyczne [#105]. Twoim celem jest duży magazyn po drugiej stronie doku.
![]() #105
| ![]() #106
|
Przy odrobinie wysiłku można dostać się na miejsce pod osłoną kamuflażu - na zachodzie jest droga [#106], która pozwoli Ci przejść na jej drugi koniec bez wzbudzania podejrzeń, a stojące na ulicy samochody i ciężarówki zapewnią osłonę podczas regeneracji energii. Lepiej jednak zastosować wariant siłowy, zwłaszcza, że masz ku temu odpowiednie warunki. Już za chwilę zdobędziesz karabin snajperski DSG-1, a okno, z którego spoglądasz na okolicę, stanowi doskonały punkt do ostrzeliwania wrogów.
![]() | Wejdź na położoną na zachodzie drogę i omijając porzucone auta, przesuń się na jej koniec. Na końcu trasy leży martwy żołnierz, a obok niego kluczyki do samochodu. |
![]() #107
| ![]() #108
|
Pamiętając o włączonym kamuflażu zejdź na dół i po cichu zlikwiduj <3> stojącego tu piechura [#107]. Zabierz mu karabin snajperski i natychmiast wróć na górę. Rozpocznij likwidację żołnierzy, pamiętając by najpierw pozbyć się tych stojących najbliżej [#108], natomiast później zajmij się wojskiem nadbiegającym z centralnej części doku. Do niszczenia większych grup wykorzystuj rozstawione tu i ówdzie beczki. Jeżeli zabraknie Ci amunicji, włącz kamuflaż i zejdź na dół do małej budki [#109]. W środku znajduje się skrzynka z nabojami.
![]() #109
| ![]() #110
|
W dokach możesz pobawić się również w myśliwego. Plansza nadaje się doskonale do polowania na przeciwników, bo znajdziesz tu dużo miejsc pozwalających się schować, jest też woda, którą można wykorzystać do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jeśli zdecydujesz się na łowy, warto wziąć pod uwagę opcje taktyczne. W okolicy znajduje się spora liczba zielonych beczek [#110], z których po trafieniu zaczną wydobywać się kłęby dymu <4>. Gra pozwala także oznaczyć markerem pomost, idealnie nadający się do wyjścia z wody <2>.
Bez względu na to, który wariant wybierzesz, musisz się dostać do położonego na środku doku budynku <1> - jeżeli tego nie zrobisz, będą z niego na okrągło wybiegać żołnierze. Kiedy wejdziesz do środka, program zaliczy checkpoint, zachowujący dotychczasowe dokonania.
![]() #111
| ![]() #112
|
Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, w końcu dotrzesz do magazynu [#111]. Parter kontroluje niewielka grupa żołnierzy - ich wyeliminowanie nie powinno sprawić Ci większych trudności. Zlikwidowawszy wszystkich przeciwników, koniecznie zabierz ze sobą ciężki karabin maszynowy [#112] i wejdź do windy [#113]. Kabina zamknie się automatycznie, a Ty pojedziesz na ostatnie piętro budynku.
![]() | Zanim wyjedziesz na górę, sprawdź pomieszczenie zlokalizowane obok zachodniego wejścia do budynku. Na stoliku znajdziesz czytnik z rozmową emailową. |
![]() #113
| ![]() #114
|
U góry przebywa trzech żołnierzy - zabij ich w dowolny sposób. Kiedy uporasz się z rywalami, podejdź do oznaczonej niebieskim markerem szafy [#114]. Poślij serię z karabinu w kierunku komputera, a zostanie on zniszczony.
- Crysis 2 - poradnik do gry
- Crysis 2: Poradnik do gry
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Na głęboką wodę
- Crysis 2: Druga szansa (1)
- Crysis 2: Druga szansa (2)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (1)
- Crysis 2: Nagłe uderzenie (2)
- Crysis 2: Szał na drodze (1)
- Crysis 2: Szał na drodze (2)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (1)
- Crysis 2: Szczur doświadczalny (2)
- Crysis 2: Strażnicy bram (1)
- Crysis 2: Strażnicy bram (2)
- Crysis 2: Idzie nieboszczyk
- Crysis 2: Siedziba władzy
- Crysis 2: Mroczne serce (1)
- Crysis 2: Mroczne serce (2)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (1)
- Crysis 2: Semper Fi lub giń (2)
- Crysis 2: Upadek korporacji (1)
- Crysis 2: Upadek korporacji (2)
- Crysis 2: Złapać pociąg (1)
- Crysis 2: Złapać pociąg (2)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (1)
- Crysis 2: Niebezpieczna przystań (2)
- Crysis 2: Stacja końcowa
- Crysis 2: Awaria zasilania
- Crysis 2: Oko cyklonu (1)
- Crysis 2: Oko cyklonu (2)
- Crysis 2: Maski zdjąć (1)
- Crysis 2: Maski zdjąć (2)
- Crysis 2: Z popiołów
- Crysis 2: Spacer po parku
- Crysis 2: Opis przejścia
- Crysis 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Chyba mam jakiegos laga zabiłem pulsara na times square ale drzwi caly czas zamkniete nic sie nie dzieje.
ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek
Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.
Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi
Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem
co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić
Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891
Nareszcie mądry komentarz :)
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.
Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:
a na co nam te kluczyki???????????????????????
Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:
Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)
JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!
zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki
Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












