Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 20 lutego 2024, 15:45

No Man’s Sky (NMS). Najlepsze gry w Xbox Game Pass - 2024

„Netflix dla gier”, czyli abonament Xbox Game Pass pozwala wybierać z ponad setek świetnych tytułów. Czasem od przybytku aż głowa boli, więc prezentujemy najciekawsze produkcje dostępne w usłudze Microsoftu.

No Man’s Sky (NMS)

  1. Rok wydania: 2016
  2. Producent: Hello Games
  3. Gatunek: kosmiczny sandbox
  4. Dostępność na platformach: PC, Xbox One, Xbox Series X/S, chmura
  5. W skrócie: zabawa w kosmicznego odkrywcę

Abonament Game Pass kupisz tutaj

O czym jest No Man’s Sky?

To kosmiczna przygoda, w której możemy poczuć się trochę jak odkrywca nowych światów. Generowany proceduralnie kosmos i jego planety za każdym razem zaprowadzą nas w jakieś inne rejony tego uniwersum. Spotykamy tu przeróżne stworzenia, a czasem i przedstawicieli obcych ras. W No Man’s Sky nie brakuje też craftingu, handlarzy i misji do wykonania. Gra kładzie silny nacisk na eksplorację oraz survival, pozwalając niemal bez końca bawić się w kosmicznego podróżnika.

Dlaczego warto zagrać?

Polecanie tego tytułu tuż po jego premierze uchodziłoby za niezły żart lub brak rozeznania w branży gier. No Man’s Sky wystartowało w fatalnym stanie technicznym, oferując zaledwie ułamek z obiecanej przez twórców zawartości. Na szczęście studio nie porzuciło gry i przez długi czas sumiennie naprawiało wszelkie mankamenty, dodając też sporo nowych rzeczy. Dziś jest to już zupełnie inna produkcja, w której miłośnicy samotnej swobodnej rozgrywki powinni znaleźć sporo frajdy. A jeśli ktoś zniechęcił się w okresie premierowym, zapewniamy, że teraz zdecydowanie warto dać tej grze drugą szansę – zwłaszcza gdy jest dostępna w pakiecie Game Passa.

  1. Więcej o grze No Man’s Sky

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Dariusz Matusiak

Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

więcej

Wartales

Wartales

Against the Storm

Against the Storm

LEGO Gwiezdne wojny: Saga Skywalkerów

LEGO Gwiezdne wojny: Saga Skywalkerów

Resident Evil 2

Resident Evil 2

SnowRunner

SnowRunner

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

Forza Motorsport

Forza Motorsport

Dune: Spice Wars

Dune: Spice Wars

Gears 5

Gears 5

Dlaczego kocham i nienawidzę Game Passa
Dlaczego kocham i nienawidzę Game Passa

Dużo, tanio, dobrze i wygodnie – czy można nie kochać Game Passa? Ano można, bo zmienia nasze podejście do elektronicznej rozrywki i gier w ogóle; według mnie – w negatywny sposób.

Gamepassa mieliśmy już 20 lat temu - o burzy, która przyszła zbyt wcześnie
Gamepassa mieliśmy już 20 lat temu - o burzy, która przyszła zbyt wcześnie

Abonamenty na gry w stylu Game Passa nie są nowym pomysłem. Projekty tego typu pojawiły się jeszcze pod koniec XX wieku, gdy firmy takie jak Kesmai wdrożyły model biznesowy, w którym dzisiaj z powodzeniem działa Microsoft.

Dlaczego gramy w to, co każe nam Game Pass?
Dlaczego gramy w to, co każe nam Game Pass?

Kiedyś graliśmy w co popadnie, bo gry były drogie i było ich mało. Teraz dużo większym problemem staje się wybór, na co przeznaczymy nasz cenny wolny czas. Z pomocą przychodzą abonamenty, które powoli zaczynają decydować o tym, w co gramy.