Gry, których gracze nie chcieli nawet za darmo
Wydawać by się mogło, że udostępnienie swojej gry za darmo, to ostatnia deska ratunku, która zawsze działa. Okazuje się jednak, że niektórym produkcjom nawet to nie pomogło przetrwać.
Spis treści
- Gry, których gracze nie chcieli nawet za darmo
- WildStar to pogromca WoW-a, który pokonał samego siebie
- Evolve ewoluował, ale to nie wystarczyło
- Battlerite, czyli MOBA tak okrojona, że bardziej się nie dało
- LawBreakers miało być Overwatchem dla dorosłych
- Age of Conan mogło zawojować gatunek MMORPG
- Defiance nie uratował ani serial, ani wersja 2050
- Bless Online obiecywało gruszki na wierzbie
- Life is Feudal: MMO miało hardcore’owe mikrotransakcje
- Żywe trupy: Aion, Rift, Tera
Battlerite, czyli MOBA tak okrojona, że bardziej się nie dało
- Premiera: 20 września 2016
- Przejście na F2P: 8 listopada 2017
- Częściowa śmierć: 23 października 2019
Stunlock Studios AB ma na koncie zamkniętą grę MOBA o nazwie Bloodline Champions. Nie był to jakiś wybitnie głośny tytuł, a szkoda, bowiem wprowadził do gatunku nieco świeżości w postaci ciekawych trybów zabawy. Niestety, nie przetrwał na rynku, ale odpowiedzialna zań ekipa wskrzesiła starą ideę w nowej postaci – Battlerite’a. Zawartość tej produkcji została mocno okrojona – zrezygnowano z większości elementów MOBA, stawiając na potyczki między graczami. Właściwie był to pełnokrwisty brawler, który również nie wypalił. Dlaczego?
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie