Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

sprzedaż gier Najnowsze wiadomości i informacje

Kingdom Come Deliverance - to już spektakularny sukces sprzedażowy

AlexB, wczoraj, 11:30

W pierwszym tygodniu od premiery na samym tylko Steamie Kingdom Come: Deliverance rozeszło się w niemal 400 tysiącach egzemplarzy. To ponad dwa razy lepszy rezultat od aktualnej sprzedaży gry Elex. Poza tym Daniel Vavra, szef Warhorse Studios, podzielił się ciekawymi statystykami dotyczącymi produkcji KCD.

CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia

Góral, 16 lutego 2018, 15:48

Firma CI Games pochwaliła się najnowszymi wynikami sprzedaży gry Sniper: Ghost Warrior 3. Ponadto poznaliśmy plany na przyszłość oraz dowiedzieliśmy się o znaczącej redukcji zatrudnienia w wewnętrznym studiu deweloperskim przedsiębiorstwa.

CS: GO trafił do 40 milionów graczy na PC

AlexB, 16 lutego 2018, 10:30

Counter-Strike: Global Offensive znalazło już ponad 40 milionów posiadaczy na PC. Wynik ten popularnej sieciowej strzelance od studia Valve udało się osiągnąć niemal sześć lat po premierze.

Sprzedaż Kingdom Come Deliverance przekroczyła 500 tys. egzemplarzy

Adrian Werner, 15 lutego 2018, 08:59

Zespół Warhorse Studios poinformował, że w ciągu pierwszych dwóch dni od premiery sprzedaż Kingdom Come: Deliverance przekroczyła pół miliona egzemplarzy. Produkcja cieszy się również dużą popularnością wśród użytkowników serwisu Steam.

Ubisoft stawia na mikropłatności i ceni pecetowców; Assassin’s Creed Origins dużym sukcesem

Aquma, 13 lutego 2018, 14:01

Przygotowany przez firmę Ubisoft raport za trzeci kwartał roku fiskalnego 2018 rzuca trochę światła na trendy na rynku i pośród graczy. Dokument pozwala też przewidzieć kolejne kroki francuskiego giganta - w skrócie: większy nacisk na rynek PC... i mikropłatności.

Remake Shadow of the Colossus na szczycie listy sprzedaży w UK; wynik o 73% lepszy od oryginału

Aquma, 12 lutego 2018, 14:35

Imponujący remake Shadow of the Colossus na PS4 rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. W minionym tygodniu tytuł znalazł się na szczycie listy sprzedaży w Wielkiej Brytanii i cieszy się o 73% większą popularnością od wydanego w 2005 roku oryginału (wg danych analityków z Chart-Track).

PUBG - 30 milionów sprzedanych kopii na PC

AlexB, 12 lutego 2018, 12:50

Sprzedaż Playerunknown's Battlegrounds nie zwalnia tempa. Wczoraj tej popularnej grze opartej o tryb battle royale udało się osiągnąć kolejny kamień milowy – tytuł trafił już do 30 milionów pecetowych graczy.

Subnautica z ponad 2 mln sprzedanych egzemplarzy na PC

Adrian Werner, 12 lutego 2018, 10:00

Subnautica, czyli survivalowa gra studia Unknown Worlds Entertainment, sprzedała się na PC w ponad dwóch milionach egzemplarzy. Do tego w porównaniu z wczesnym dostępem wielokrotnie wzrosła liczba graczy bawiących się w ten tytuł każdego dnia.

Monster Hunter World najszybciej sprzedającą się grą firmy Capcom

Góral, 9 lutego 2018, 18:00

Firma Capcom poinformowała, że Monster Hunter: World jest jej najszybciej sprzedającą się produkcją. Do tej pory rozeszło się 6 milionów egzemplarzy (sprzedaż w cyfrowej dystrybucji oraz wysyłka do sklepów).

Activision o Destiny 2 - spadek zainteresowania oraz zapowiedź kolejnych DLC

Entelarmer, 9 lutego 2018, 13:35

Eric Hirshberg, prezes Activision, wypowiedział się na temat popularności Destiny 2. W trakcie spotkania z inwestorami wspomniał, że po dwóch pierwszych miesiącach spadło zainteresowanie grą. Zdradził też, że kontynuacja Destiny otrzyma w tym roku dwa kolejne rozszerzenia.

Activision Blizzard - ogromne przychody z mikropłatności

Entelarmer, 9 lutego 2018, 11:10

Firma Activision Blizzard udostępniła podsumowanie finansowe za 2017 rok oraz jego ostatni kwartał. Firma odnotowała ponad 7 miliardów dolarów przychodu, z czego 4 miliardy przypadły na sprzedaż cyfrową z poziomu gry (głównie mikropłatności).

90 milionów egzemplarzy GTA V w sklepach; mikrotransakcje żyłą złota Take-Two Interactive

Jakub Mirowski, 8 lutego 2018, 09:34

Firma Take-Two Interactive podzieliła się informacjami na temat zarobków w trzecim kwartale roku fiskalnego 2018. Za niemal jedną trzecią jej przychodów odpowiadają mikrotransakcje, w większości pochodzące z GTA Online. Sukces odniosły też sportowe gry WWE 2K18 i NBA 2K18.

Hello Neighbor sprzedało się w 500 tys. egzemplarzy

Aquma, 5 lutego 2018, 09:00

Stworzone przez studio Dynamic Pixels Hello Neighbor sprzedało się w 500 tys. egzemplarzy. Informację tę przekazał za pośrednictwem Twittera twórca serwisu Steam Spy, Sergiej Galjonkin.

Zyski Sony wciąż rosną; PlayStation 4 dogania PS3

AlexB, 2 lutego 2018, 10:45

Firma Sony opublikowała raport finansowy obejmujący okres od października do grudnia 2017 roku. Dowiadujemy się z niego, że choć liczba konsol PlayStation 4 dostarczonych do sklepów delikatnie spadła w porównaniu z wcześniejszym rokiem, to sprzedaż gier stale rośnie.

RimWorld z ponad milionem sprzedanych egzemplarzy

Adrian Werner, 1 lutego 2018, 10:05

Studio Ludeon poinformowało, że pecetowa strategia RimWorld sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. To imponujący wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że gra jeszcze nie opuściła wczesnego dostępu (aczkolwiek ma to nastąpić już niedługo).

Dragon Ball FighterZ rozeszło się w ponad 2 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 1 lutego 2018, 09:36

Bijatyka Dragon Ball FighterZ okazała się dużym sukcesem. Tydzień na rynku wystarczył, aby gra rozeszła się w ponad 2 mln egzemplarzy.

Wyniki finansowe EA w 2017 roku; firma „wierzy w mikropłatności”

Aquma, 31 stycznia 2018, 12:40

Dzięki poznanemu właśnie raportowi finansowemu możemy ocenić kondycję Electronic Arts w 2017 roku. Wydawniczy gigant zarobił w tym czasie na sprzedaży gier i usług sieciowych rekordowe 3,375 miliarda dolarów – o 18% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa m.in. serii The Sims, FIFA i Madden NFL.

Resident Evil 7 w rękach niemal 5 mln graczy. Monster Hunter World odnosi globalny sukces

Maiman, 31 stycznia 2018, 12:05

Resident Evil VII: Biohazard nabyło łącznie prawie 5 milionów graczy – ogłosiła firma Capcom. Ten dobry wynik z łatwością ma szansę przebić jednak najnowsza gra dewelopera, Monster Hunter World, która cieszy się popularnością na całym świecie. Gorzej radzi sobie bijatyka Marvel vs Capcom Infinite.

Wkrótce zobaczymy MudRunners USA i nowego Farming Simulatora

Adrian Werner, 31 stycznia 2018, 11:55

Firma Focus Home Interactive poinformowała, że w przyszłym tygodniu podczas imprezy dla prasy pokaże kilka nowych projektów. Wśród nich najprawdopodobniej znajdzie się kolejna odsłona Farming Simulator oraz dodatek MudRunners USA. Przy okazji wydawca pochwalił się dobrą sprzedażą The Surge.

Prawie 15 mln konsol, ponad 52 mln gier – doskonałe wyniki Nintendo Switch na koniec 2017 roku

Aquma, 31 stycznia 2018, 10:12

Do końca zeszłego roku na całym świecie sprzedano łącznie 14,86 mln sztuk konsoli Nintendo Switch i przeszło 52 mln egzemplarzy gier na tę platformę. Najpopularniejszą pozycją było Super Mario Odyssey. Podano też wyniki 3DS-a.

Star Wars Battlefront 2 - sprzedaż poniżej oczekiwań. Wkrótce do gry powrócą mikropłatności

Adrian Werner, 31 stycznia 2018, 09:30

Firma Electronic Arts zdradziła, że gra Star Wars: Battlefront 2 rozeszła się w 7 milionach egzemplarzy. Wynik ten jest niższy niż prognozy wydawcy. Ponadto poinformowano, że mikropłatności powrócą do tej produkcji w najbliższych miesiącach.

W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P

Góral, 30 stycznia 2018, 19:59

W najnowszym raporcie firmy SuperData opisano rynek cyfrowej dystrybucji w grach wideo w 2017 roku. Można go podsumować krótko - produkcje free-to-play rządzą, a królem wśród nich jest League of Legends. Z kolei w segmencie płatnych produkcji (premium) prym wiedzie Playerunknown's Battlegrounds.

Do sklepów trafiło 5 mln kopii Monster Hunter World

Aquma, 29 stycznia 2018, 13:48

Capcom pochwalił się pierwszymi wynikami sprzedaży najnowszego RPG-a akcji – Monster Hunter: World. Do sklepów na całym świecie trafiło 5 mln egzemplarzy gry.

PUBG z 4 milionami graczy na XONE, dłuższa beta Sea of Thieves i inne wieści

Movis, 26 stycznia 2018, 13:54

Dziś piszemy o kolejnym kamieniu milowym Playerunknown’s Battlegrounds, tym razem na konsoli Xbox One, przedłużeniu zamkniętej bety Sea of Thieves o dwa dni i o bliskim wprowadzeniu serwerów dedykowanych do For Honor, wraz ze startem 5. sezonu. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Dystrybucja cyfrowa w grudniu - PC i platformy mobilne na czele

Entelarmer, 24 stycznia 2018, 20:30

Firma SuperData podzieliła się kolejnym raportem dotyczącym rynku dystrybucji cyfrowej na świecie, która w grudniu 2017 roku przyniosła prawie 10 miliardów dolarów przychodu. Analitycy przypisują to przede wszystkim dobrej kondycji gier na PC oraz urządzenia mobilne.

Stardew Valley - sprzedaż gry przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy

Góral, 22 stycznia 2018, 18:42

Wydane w 2016 roku na PC-tach, a w późniejszym czasie także na konsolach, rolnicze RPG Stardew Valley rozeszło się w nakładzie przekraczającym 3,5 miliona egzemplarzy.

Minecraft - sprzedaż przekroczyła 144 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 21 stycznia 2018, 10:15

Minecraft bije kolejne rekordy. Sprzedaż gry przekroczyła 144 miliony egzemplarzy, a w zeszłym miesiącu w produkcję zagrało ponad 74 mln osób.

Budżet Detroit: Become Human oraz dobra sprzedaż Heavy Rain

Entelarmer, 19 stycznia 2018, 11:00

W sieci pojawiły się informacje na temat produkcji studia Quantic Dream. Według doniesień koszt produkcji Detroit: Become Human zamyka się w kwocie 30 milionów euro, natomiast Heavy Rain zdołało dobić do 5,3 miliona sprzedanych egzemplarzy.

Call of Duty: WWII podbiło amerykański rynek gier w 2017 r.

Adrian Werner, 19 stycznia 2018, 10:29

Firma NPD wypuściła raporty podsumowujące wyniki amerykańskiego rynku gier za grudzień i cały 2017 r. Bezkonkurencyjne okazało się Call of Duty: WWII. Podano też dane sprzedaży konsol.

10 mln sprzedanych egzemplarzy gier z serii Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm

Góral, 18 stycznia 2018, 09:47

Firma Bandai Namco pochwaliła się, że seria gier Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm, opartych na mandze i anime autorstwa Masashiego Kishimoto, rozeszła się w nakładzie 10 milionów egzemplarzy.

Według Rockstara ubiegły rok był najlepszym w historii GTA Online

Ender, 13 stycznia 2018, 11:40

Ubiegły rok okazał się najlepszym w historii GTA Online - wciąż rozwijanego modułem zabawy wieloosobowej przebojowej gry Grand Theft Auto V. Rockstar pochwalił zaangażowanie fanów i potwierdził, że w grudniu do tytułu zalogowała się rekordowa liczba graczy.

They Are Billions z 400 tysiącami sprzedanych egzemplarzy

AlexB, 12 stycznia 2018, 13:45

They Are Billions, czyli nietypowa strategia czasu rzeczywistego od studia Numantian Games, znalazła na Steamie ponad 400 tysięcy nabywców. Wynik imponujący, zważywszy na to, że tytuł wciąż jest w Early Access.

Wieści ze świata (PUBG, Paradox Interactive) 12/01/2018

Movis, 12 stycznia 2018, 12:23

Dziś piszemy o 3 mln użytkowników PUBG-a na Xboksie One i wykupieniu udziałów firmy Hardsuit Labs (Blacklight Retribution) przez Paradox Interactive. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

GTA V jedną z najpopularniejszych gier pudełkowych w Europie w 2017 roku

Góral, 11 stycznia 2018, 14:27

Mająca już ponad cztery lata na karku gra Grand Theft Auto V została trzecią najlepiej sprzedającą się grą w pudełkach w Europie w 2017 roku według analizy firmy GfK. Wyższe miejsca podium zajęły FIFA 18 (pierwsze) i Call of Duty: WWII (drugie).

PlayStation 4 nie przestaje się sprzedawać - 73,6 mln konsol w domach graczy

Góral, 9 stycznia 2018, 10:20

Firma Sony pochwaliła się wynikami sprzedaży konsoli PlayStation 4 oraz gier na to urządzenie. Dodatkowo podzielono się informacjami o popularności subskrypcji PlayStation Plus.

Cyfrowe bestsellery 2017 roku na PlayStation 4 - Call of Duty: WWII na szczycie

Adrian Werner, 6 stycznia 2018, 14:05

Firma Sony ujawniła najlepiej sprzedające gry i dodatki w dystrybucji cyfrowej w 2017 roku. Listy objęły tytuły na PlayStation 4, PlayStation VR oraz PlayStation Vita. Najlepiej poradziło sobie Call of Duty: WWII, poza tym warto wspomnieć o sukcesie polskiego SUPERHOT VR.

PUBG winowajcą słabej sprzedaży LawBreakers

Góral, 3 stycznia 2018, 18:18

Przedstawiciel firmy Nexon, wydawcy strzelanki LawBreakers, stwierdził na spotkaniu z inwestorami, że gra sprzedała się poniżej oczekiwań, gdyż ukazała się w podobnym czasie co Playerunknown's Battlegrounds. Przy okazji padło zagadkowe zapewnienie, że ostatnie dzieło Cliffa Bleszinskiego już nie będzie generować więcej strat.

100 najbardziej dochodowych gier na Steamie w 2017 roku

Góral, 2 stycznia 2018, 09:59

Początek 2018 roku przyniósł nam jedno z pierwszych zestawień najpopularniejszych gier 2017 roku - Valve opublikowało listę 100 najbardziej dochodowych tytułów na Steamie. Znalazł się wśród nich Wiedźmin 3.

Death Coming - sprzedano ponad 100 tys. egzemplarzy

Adrian Werner, 23 grudnia 2017, 10:41

Death Coming, czyli niezależna gra logiczna, w której musimy aranżować śmiertelne wypadki, okazała się sporym sukcesem. W ciągu półtora miesiąca od premiery autorom udało się sprzedać ponad 100 tysięcy egzemplarzy tej produkcji.

Warhammer: End Times – Vermintide sprzedało się w ponad 2 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 22 grudnia 2017, 10:14

Zespół Fatshark poinformował, że sprzedaż kooperacyjnej gry akcji Warhammer: End Times – Vermintide przekroczyła dwa miliony egzemplarzy.

Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami

godrikus, 21 grudnia 2017, 21:34

Jako że zbliża się koniec roku, pora na wszelkiego rodzaju podsumowania. Dziś możemy przyjrzeć się statystykom związanym z rynkiem gier wideo od GamesIndustry.biz. Okazuje się, że zyski ze sprzedaży na komputerach osobistych są niemal tak wysokie jak te ze sprzedaży produkcji na wszystkie konsole razem wzięte - a i tak obie te grupy platform są daleko w tyle za urządzeniami mobilnymi.

Cuphead z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy

Góral, 21 grudnia 2017, 08:41

Twórcy udanej platformówki Cuphead poinformowali, że od momentu premiery we wrześniu bieżącego roku tytuł rozszedł się w ponad 2 milionach egzemplarzy.

Activision chwali się sukcesami gier Call of Duty WW2, Destiny 2 i odświeżonego Crasha

Góral, 20 grudnia 2017, 17:51

Koncern Activision Blizzard poinformował, że Call of Duty: WWII wygenerowało miliard dolarów przychodu, Destiny 2 zarządziło na konsolach i PC-tach, a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy to najlepiej sprzedająca się kolekcja remasterów w historii PlayStation 4.

Call of Duty: WWII podbiło amerykański rynek gier w listopadzie

Adrian Werner, 15 grudnia 2017, 09:55

Listopad na amerykańskim rynku gier należał do Call of Duty: WWII. Produkcja okazała się największym przebojem z tej serii od czasu wydanego pięć lat temu Call of Duty: Black Ops II. Natomiast wśród konsol - ciekawostka - padł remis między PlayStation 4 a Xboksem One.

Sprzedaż Star Wars: Battlefront II raczej nie osiągnie wyznaczonego przez EA celu

Jakub Mirowski, 14 grudnia 2017, 10:39

Jak wynika z analiz Justina Posta, kontrowersje wokół Star Wars: Battlefront II mocno odbiją się na sprzedaży gry - mało prawdopodobne, by miała ona znaleźć 14 milionów nabywców, w co celował wydawca, firma Electronic Arts.

PUBG - 25 mln sprzedanych egzemplarzy jeszcze przed debiutem na XOne

Góral, 11 grudnia 2017, 12:24

Tuż przed premierą wczesnej wersji Playerunknown's Battlegrounds na Xboksie One niesamowicie popularnej grze battle royale udało się przekroczyć kolejny magiczny próg - sprzedano już 25 milionów egzemplarzy.

Sprzedaż serii Uncharted przekroczyła 41 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 11 grudnia 2017, 10:39

Firma Sony i studio Naughty Dog ogłosiły, że sprzedaż serii Uncharted przekroczyła 41 milionów egzemplarzy. Co ciekawe, w 2015 roku liczba ta wynosiła „jedynie” 21 mln.

Listopadowa sprzedaż Call of Duty: WWII pięciokrotnie wyższa od Star Wars: Battlefront II

Ender, 9 grudnia 2017, 11:23

Poznaliśmy listopadowe wyniki sprzedaży gier w USA. Według podanych informacji, Call of Duty: WWII sprzedało się prawie pięciokrotnie lepiej niż Star Wars: Battlefront II, który trafił do zaledwie 880 tysięcy osób. Zaznaczmy jednak, że dane dotyczą jedynie sprzedaży fizycznych egzemplarzy tytułów.

Dystrybucja cyfrowa w październiku - sukces gier singleplayer

Góral, 2 grudnia 2017, 10:10

Analitycy z firmy SuperData udostępnili raport dotyczący rynku gier cyfrowej dystrybucji w październiku bieżącego roku. Wynika z niego, że gry singleplayer dalej cieszą się sporym zainteresowaniem. Do hitów sprzedaży zaliczają się Śródziemie: Cień wojny, Assassin's Creed Origins, a także Destiny 2.

Persona 5 z przeszło dwoma milionami sprzedanych egzemplarzy

AlexB, 1 grudnia 2017, 10:40

Persona 5 osiągnęła spory sukces komercyjny. Swoich właścicieli znalazło już ponad 2 miliony kopii tego przeznaczonego wyłącznie na konsole PlayStation 4 i PlayStation 3 tytułu. Stał się on tym samym najlepiej sprzedającą się odsłoną serii.