Recenzje gier 84
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Children of Mana - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2007
Children of Mana opowiada historię czwórki bohaterów, którzy przed laty utracili najbliższych. Co ciekawe, fabuła jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w części wydanej na GBA (Sword of Mana).
Children of Mana - recenzja gry18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2007
Haul znaczy ciągnąć, przewozić. I tak też – z grubsza biorąc – wygląda ta gra: prawie bez przerwy coś ciągniemy, w tę i we w tę.
18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gryWorld of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2007
Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.
World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gryRunaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.
Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gryWii Play - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Zakup drugiego kontrolera do Wii to konieczność – a ten zestaw minigierek osłodzić ma nam ów wydatek.
Wii Play - recenzja grySherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2007
Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.
Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gryThe Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry
recenzja gry15 stycznia 2007
Gdyby najnowsza Zelda miała oprawę audiowizualną godną swoich czasów, ani chybi dostałaby notę co najmniej 99%. Oto podręcznik dla tych, którzy poszukują definicji słowa „grywalność”.
The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gryLost Planet: Extreme Condition - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2007
Lost Planet to taka Diuna na zimno, z dodatkiem mechów i gigantycznych przeciwników. Tu zima nie zaskakuje drogowców.
Lost Planet: Extreme Condition - recenzja gryXpand Rally Xtreme - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2007
Edycją Xtreme zainteresują się głównie te osoby, którym poprzednia część serii spodobała się. Przemawia za tym między innymi wygórowany poziom trudności.
Xpand Rally Xtreme - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryGuild Wars: Nightfall - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2007
Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.
Guild Wars: Nightfall - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2007
Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.
Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gryDead or Alive: Xtreme 2 - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2007
Developerzy nie pozostawiają złudzeń, więc i my powiemy to jasno: w tej niby-grze chodzi tylko i wyłącznie o oglądanie polygonowych krągłości
Dead or Alive: Xtreme 2 - recenzja gryRayman Szalone Kórliki - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2006
Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gryEragon - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2006
Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.
Eragon - recenzja gryGrand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2006
Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.
Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryX3 Reunion - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2006
Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.
X3 Reunion - recenzja gryWarhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryThe Fast and the Furious: Tokyo Drift - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Grę można bez wątpienia polecić osobom, które na dniach zdecydowały się na zakup konsoli. Będą zadowolone z szybkiej akcji, ciekawych trybów gry oraz dużej liczby maszyn.
The Fast and the Furious: Tokyo Drift - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryArmA: Armed Assault - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2006
Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.
ArmA: Armed Assault - recenzja gryNeverwinter Nights 2 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2006
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Neverwinter Nights 2 - recenzja gryDark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gryPrzygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak V Rising, Homeworld 3 oraz Indika.