Wolfenstein 2 The New Colossus: Winda i hangar
Aktualizacja:
W ostatniej części tego rozdziału dotrzesz wreszcie do bazy Nazistów, Oberkommando, gdzie podłożyć będzie można ładunek nuklearny. Wcześniej jednak przebić trzeba się przez potężną obstawę nieprzyjaciela.
Znajdź Oberkommando

- Gdy tylko wysiądziesz z pociągu, na ekranie pojawi się informacja o wrogim Dowódcy - znajduje się on po za twoim zasięgiem, przez co dotarcie do niego nie jest tutaj możliwe. Polegaj więc na rozwiązaniu siłowym, w czym bardzo pomaga zdobyta w poprzednim etapie broń, Schockhammer.
- Załatw wszystkich kręcących się na tym poziomie wrogów, pozbieraj wszystkie porozrzucane przedmioty i skieruj się do jednego z dwóch oznaczonych na mapie przełączników. Gdy któryś aktywujesz, winda ruszy do góry.

- Podczas przejażdżki windą wrogowie będą cały czas atakować. Czeka cię tutaj starcie z kilkoma grupkami UberSoldatów i SuperSoldatów - warto zebrać broń z tych drugich i wykorzystać ją do eliminacji reszty przeciwników.
- Gdy winda dojedzie do końca, nie schodź z niej, lecz wykorzystaj przewagę wysokości do eliminowania przeciwników - przeciwnicy będą mieć spory problem z trafieniem cię, a dzięki licznym laserom upuszczonym przez SuperSoldatów z łatwością przerzedzisz ich szeregi.

- Zbiegnij następnie na dół i wejdź na nowy teren. Do zlikwidowania jest tutaj wrogi Dowódca - postaraj się dotrzeć do niego jak najszybciej i go zlikwidować, by przerwać alarm i napływ nowych przeciwników.
- Oczyść okolicę z przeciwników i pozbieraj tutejsze przedmioty - jeśli zależy ci na przedmiotach kolekcjonerskich, zajrzyj do rozdziału "Sekrety". Gdy będziesz gotowy, skieruj się w stronę znacznika, przejdź przez centrum dowodzenia i dostań się do nowej strefy.
Podłóż ładunek

- Otrzymasz nowy cel, a w okolicy pojawi się dwóch nowych Dowódców. Warto zlikwidować ich po cichu, a okazja nadarzy się już teraz, gdyż jeden z nich znajduje się dosłownie kilkanaście metrów od wejścia do pomieszczenia - załatw go przy pomocy wytłumionej broni, bądź toporka.
- Zejdź następnie po schodach i trzymaj się lewej ściany. Pobliską platformę patroluję nieprzyjaciel - zlikwiduj go, gdy będzie na dole, przy ścianie.
- Wejdź teraz po platformie na górę i skieruj się w stronę drugiego Dowódcy. Uważaj, gdyż w jego towarzystwie jest pies, który może łatwo cię wykryć. Poczekaj, aż wrogowie zaczną się od ciebie oddalać, a następnie zabij Dowódcę.

- Załatw pozostałych wrogów i pozbieraj przedmioty w tej lokacji, a następnie udaj się do znacznika na mapie, gdzie znajdziesz przełącznik otwierający reaktor.
- Gdy reaktor się otworzy, zbliż się do niego i podłóż głowicę, którą taszczysz ze sobą od początku tego rozdziału.
Ucieknij na zewnątrz

- Jak tylko podłożysz bombę, do pomieszczenia wpadnie spora grupa przeciwników, głównie regularnych żołnierzy.
- Pomiędzy przeciwnikami będzie także Zitadelle, gigantyczny robot, którego udało ci się pokonać w poprzednim rozdziale. Tutaj jednak nie masz do dyspozycji żadnej ciężkiej broni, więc pozostaje ucieczka.
- Poczekaj w miejscu, w którym załadowałeś ładunek nuklearny i wybijaj pojedynczych żołnierzy. Gdy Zitadelle się zbliży, pobiegnij drugą stroną pomieszczenia i wbiegnij w przejście, z którego wyszedł robot. Na końcu przejścia są drzwi - przejdź przez nie, by uciec robotowi.

- Możesz już odetchnąć, gdyż nikt nie będzie cię tutaj ścigał. Zignoruj schody prowadzące na dół, gdyż prowadzą do ślepego zaułka i wbiegnij na samą górę, by trafić do korytarza, przez który uciekać będą naukowcy wroga.
- Załatw wrogów, pozbieraj przedmioty i przejdź do nowego pomieszczenia przypominającego sterownię. Jest tutaj kilka nieaktywnych robotów (UberSoldatów) - możesz załatwić je po cichu, zakradając się do nich i wykonując egzekucję. Na wyższym piętrze jest z kolei SuperSoldat.
- Wyczyść teraz okolicę z przedmiotów i ostatnich przedmiotów kolekcjonerskich i udaj się do wyjścia wskazanego przez znacznik na mapie - gdy wejdziesz z nim w interakcję, zakończysz tą misję i ten rozdział.
Komentarze czytelników
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Jeśli chodzi Ci o misję na szczycie budynku i jej zakończenie, to najpewniej popełniasz prosty błąd - masz broń dwuręczną (ciężką). Z nią nie da się skakać i spadasz. Wyrzuć ją i wskoczysz spokojnie.
Wolfenstein to moja druga gra na swich, pierwszą był Doom Eternal. Po kilkunastu godzinach dałem sobie z nim spokój ze względu na koniecznośc skakania. Kilkanaście minut strzelania i dwie godziny prób przeskakiwania po drążkach.... porażka!
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
Pomoże ktoś proszę? - utknąłem w misji na powierzchni Wenus, w miejscu, gdzie trzeba przejść po 2 rurach przez jakby okrągłą "puszkę" z wentylatorem, na wysoko położony balkonik. Zaraz potem z tego co oglądałem w necie jest winda i prawdopodobnie kwatery mieszkalne. Problem jest z ta "puszką". Można się przebić przez nią, albo przeskoczyć na górę (zależy od, ulepszenia). ja wybrałem ulepszenie pozwalające przeciskać się przez wąskie kanały. I za cholerę nie mam koncepcji jak przebrnąć dalej... Chodzi o miejsce pokazane na screenie z poradnika Wenus-Powierzchnia "Blokada, przez którą trzeba się przebić" (taki opis screena).
Musisz się przeczołgac z jednej ze stron pod tą puszką
Jak , Gdzie i Którędy dostać się do Tego cholernego szczura ?
Gzie jest wogóle ten skład z bronią.
Po co ta szczelnica ; najlepsza taktyka jest podczas akcji . Poznajesz w tym czasie , jaką bronią możesz w łatwy sposób pokonać przeciwnika.
Nie mogę sie dostac do tego szczura. Jak to zrobic ????
Wiesz gdzie jest shooting range ? zaraz obbok masz ammo depot.
NA środku tego małego pomieszczenia jest małe pudełko podejdź do niego i E- tyle.
Poradnik ma dużo nieścisłości i błędów. Czy będą wprowadzone korekty/poprawki do poradnika i kiedy?
Czy jeśli raz kupię poradnik to mam do niego dostęp na stałe z poziomu mojego konta czy też jest to zakup jednorazowy i nie mam po nim śladu na koncie-ponownego dostępu do poradnika?
W trakcie pierwszego uruchamiania wyskakuje mi "fatal error", w czym tkwi haczyk ?
Czy ktos mi pomoze pozbyc się tego?
Poprzednie wersje video uruchamiają mi sie perfekt !!!
Na każdy kolejny poziom umiejętności "Enemy grenade kills" trzeba zabić dwóch, a nie dziesięciu przeciwników odrzuconym granatem
Złoto #13 - Zitadelle
zły opis miejsca, to złoto można znaleźć w metrze przy schodach obok wagonu, gdzie znajduje się czwarta zabawka dla Maxa (Boat - Łódź)
W opsie 114 tekstu w Nowym Orleanie jest błąd - "Kolejny tekst znajdziesz w tym samym budynku, co poprzedni (#114), z tym iż jest on ukryty na piętrze, na toaletce."
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
