Winda i hangar | Roswell | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus
Aktualizacja:
W ostatniej części tego rozdziału dotrzesz wreszcie do bazy Nazistów, Oberkommando, gdzie podłożyć będzie można ładunek nuklearny. Wcześniej jednak przebić trzeba się przez potężną obstawę nieprzyjaciela.
Znajdź Oberkommando

- Gdy tylko wysiądziesz z pociągu, na ekranie pojawi się informacja o wrogim Dowódcy - znajduje się on po za twoim zasięgiem, przez co dotarcie do niego nie jest tutaj możliwe. Polegaj więc na rozwiązaniu siłowym, w czym bardzo pomaga zdobyta w poprzednim etapie broń, Schockhammer.
- Załatw wszystkich kręcących się na tym poziomie wrogów, pozbieraj wszystkie porozrzucane przedmioty i skieruj się do jednego z dwóch oznaczonych na mapie przełączników. Gdy któryś aktywujesz, winda ruszy do góry.

- Podczas przejażdżki windą wrogowie będą cały czas atakować. Czeka cię tutaj starcie z kilkoma grupkami UberSoldatów i SuperSoldatów - warto zebrać broń z tych drugich i wykorzystać ją do eliminacji reszty przeciwników.
- Gdy winda dojedzie do końca, nie schodź z niej, lecz wykorzystaj przewagę wysokości do eliminowania przeciwników - przeciwnicy będą mieć spory problem z trafieniem cię, a dzięki licznym laserom upuszczonym przez SuperSoldatów z łatwością przerzedzisz ich szeregi.

- Zbiegnij następnie na dół i wejdź na nowy teren. Do zlikwidowania jest tutaj wrogi Dowódca - postaraj się dotrzeć do niego jak najszybciej i go zlikwidować, by przerwać alarm i napływ nowych przeciwników.
- Oczyść okolicę z przeciwników i pozbieraj tutejsze przedmioty - jeśli zależy ci na przedmiotach kolekcjonerskich, zajrzyj do rozdziału "Sekrety". Gdy będziesz gotowy, skieruj się w stronę znacznika, przejdź przez centrum dowodzenia i dostań się do nowej strefy.
Podłóż ładunek

- Otrzymasz nowy cel, a w okolicy pojawi się dwóch nowych Dowódców. Warto zlikwidować ich po cichu, a okazja nadarzy się już teraz, gdyż jeden z nich znajduje się dosłownie kilkanaście metrów od wejścia do pomieszczenia - załatw go przy pomocy wytłumionej broni, bądź toporka.
- Zejdź następnie po schodach i trzymaj się lewej ściany. Pobliską platformę patroluję nieprzyjaciel - zlikwiduj go, gdy będzie na dole, przy ścianie.
- Wejdź teraz po platformie na górę i skieruj się w stronę drugiego Dowódcy. Uważaj, gdyż w jego towarzystwie jest pies, który może łatwo cię wykryć. Poczekaj, aż wrogowie zaczną się od ciebie oddalać, a następnie zabij Dowódcę.

- Załatw pozostałych wrogów i pozbieraj przedmioty w tej lokacji, a następnie udaj się do znacznika na mapie, gdzie znajdziesz przełącznik otwierający reaktor.
- Gdy reaktor się otworzy, zbliż się do niego i podłóż głowicę, którą taszczysz ze sobą od początku tego rozdziału.
Ucieknij na zewnątrz

- Jak tylko podłożysz bombę, do pomieszczenia wpadnie spora grupa przeciwników, głównie regularnych żołnierzy.
- Pomiędzy przeciwnikami będzie także Zitadelle, gigantyczny robot, którego udało ci się pokonać w poprzednim rozdziale. Tutaj jednak nie masz do dyspozycji żadnej ciężkiej broni, więc pozostaje ucieczka.
- Poczekaj w miejscu, w którym załadowałeś ładunek nuklearny i wybijaj pojedynczych żołnierzy. Gdy Zitadelle się zbliży, pobiegnij drugą stroną pomieszczenia i wbiegnij w przejście, z którego wyszedł robot. Na końcu przejścia są drzwi - przejdź przez nie, by uciec robotowi.

- Możesz już odetchnąć, gdyż nikt nie będzie cię tutaj ścigał. Zignoruj schody prowadzące na dół, gdyż prowadzą do ślepego zaułka i wbiegnij na samą górę, by trafić do korytarza, przez który uciekać będą naukowcy wroga.
- Załatw wrogów, pozbieraj przedmioty i przejdź do nowego pomieszczenia przypominającego sterownię. Jest tutaj kilka nieaktywnych robotów (UberSoldatów) - możesz załatwić je po cichu, zakradając się do nich i wykonując egzekucję. Na wyższym piętrze jest z kolei SuperSoldat.
- Wyczyść teraz okolicę z przedmiotów i ostatnich przedmiotów kolekcjonerskich i udaj się do wyjścia wskazanego przez znacznik na mapie - gdy wejdziesz z nim w interakcję, zakończysz tą misję i ten rozdział.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.