Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Nowy Orlean
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Nowy Orlean
Lakeview

- Misja ta, podobnie jak spora część pozostałych powiązanych z überdowódcami, przebiega od końca, czyli od miejsca, w którym etap zakończył się podczas misji głównej.
- Rozpoczynasz w budynku hotelu, a tuż obok, na ulicy, kręci się kilku wrogów. Postaraj się likwidować ich po cichu, by nie zwrócić na siebie uwagi i nie aktywować alarmu.
- Gdy wyjdziesz na główną ulicę, trafisz na Pancerhunda patrolującego okolicę - możesz z nim walczyć, jeśli chcesz, lecz możesz też zwabić go bliżej siebie, a następnie przegonić go i uciec na drugi koniec ulicy, unikając konfrontacji.
- Kontynuuj wędrówkę w stronę znacznika misji, aż dotrzesz do dziury w ulicy - wbiegnij tam, a następnie przedrzyj się przez kanały, by po chwili wrócić na ulice.
- Trafisz tutaj na sporą grupę wroga, w skład której wchodzić będą Drony, psy bojowe (Kampfhund), żołnierze regularni i SuperSoldaci. Jeśli masz problem z ich wyeliminowaniem, zwab ich do kanału i ostrzeliwuj ich stamtąd.
- Gdy się z nimi już rozprawisz, kontynuuj w stronę znacznika na górze ekranu, by dotrzeć wreszcie do überdowódcy. Załatw wroga, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.
Mur

- Misja ta bardzo przypomina tą z głównej kampanii, gdzie dostać trzeba było się na mur. Tutaj cel jest taki sam, można wykorzystać nawet tą samą drogę. Można też zrobić użytek z usprawnień, na przykład kompresora, by przedostać się do wnętrza muru przez rurę, unikając niepotrzebnego starcia.
- Twoim celem jest tutaj dotarcie na drugie, najwyższe piętro muru, gdzie skrywał będzie się cel. W zależności od twojego stylu gry, możesz próbować przedrzeć się siłą, bądź przemknąć niezauważony do momentu, aż obaj Dowódcy leżeć będą martwi i wrogowie nie będą mogli aktywować alarmu.
- Miejsce to pełne jest wszelakich wrogów - regularnych żołnierzy, SuperSoldatów i Laserhundów.
- Dotrzyj na najwyższe piętro, kierując się w stronę znacznika Dowódcy (tego po prawej stronie - jeśli nie zabiłeś jeszcze "zwykłego" Dowódcy), by dotrzeć do überdowódcy. Załatw go i zbierz Trupią kartę.
Ulica Bienville

- Misja ta rozpoczyna się w budynku, w którym dobiegła końca podczas kampanii (w tamtej misji podróżowałeś na grzbiecie Pancerhunda).
- Załatw wrogów znajdujących się w budynku, zbiegnij na sam dół i wejdź do kanałów. Do pokonania jest tutaj jeszcze kilku wrogów, a następnie trzeba będzie wykorzystać usprawnienie, Taran, by przebić się przez blokadę.
- Przejdź przez katakumby i wejdź do fabryki, gdzie czeka na ciebie pokaźna grupa wrogów, w skład której wchodzą SuperSoldaci i Laserhundy. W okolicy kręcić też będzie się wrogi Dowódca - jeśli uda ci się go zabić zanim aktywuje on alarm, ilość wrogów z którymi przyjdzie ci tu walczyć drastycznie spadnie.
- Gdy opuścisz teren fabryki, na ekranie pojawi się nowy znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel. Podążaj w jego kierunku, by wkrótce trafić na Pancerhunda patrolującego ulicę. Możesz go pokonać (aktywując alarm), bądź uniknąć, gdy ten nie będzie patrzył w twoją stronę (unikniesz tym samym alarmu).
- Od tego momentu do celu dzielić powinno cię już zaledwie kilkadziesiąt metrów i kilku wrogów - jeśli udało ci się pozostać w ukryciu, postaraj się załatwić ich po cichu. Dotrzyj do überdowódcy i go zabij, a następnie zbierz wyrzuconą przez niego Trupią kartę.
Getto

- Najtrudniejsza z misji związanych z Uberdowódcami. Już na początku misji czeka cię spotkanie z dużą grupą wrogów i Panzerhund - jeśli nie chcesz z nimi walczyć, wbiegnij do budynku po lewej stronie, zeskocz na niższe piętro i wpełznij do dziury zlokalizowanej w rogu pomieszczenia, by kontynuować.

- Gdy wypełzniesz po drugiej stronie, na ekranie pojawi się znacznik wrogiego Dowódcy, jednak jest to "zwykły" Dowódca, a nie twój główny cel. W tym miejscu czeka cię kolejne starcie z olbrzymią grupą wrogów, w tym SuperSoldatami i Zitadelle. Wybij wszystkich wrogów, a następnie skoncentruj ogień na Zitadelle, by go zniszczyć - pamiętaj, iż trzeba pozbawić go dwóch dowolnych kończyn.
- Po walce podążaj w stronę znacznika misji, by dotrzeć do pomieszczenia z wagonami kolejowymi. Zeskocz na dół, na jeden z wagonów, a potem na ziemię, a następnie kontynuuj przemarsz przez lokację.
- Wdrap się po schodach, załatw (najlepiej po cichu) pilnującego miejsca wroga i kontynuuj do momentu, aż dotrzesz do drzwi, które trzeba rozwalić, by przejść dalej.

- Zbliż się do wody, a na ekranie pojawi się znacznik Uberdowódcy. Wskocz do wody i przepłyń na drugą stronę.
- Przekradnij się przez tą strefę po cichu, nie wywołując alarmu. Po krótkim marszu dotrzesz do budynku, w którym jest wrogi überdowódca - wejdź do środka, załatw go i zbierz Trupią kartę, którą upuści.
- Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Poradnik do gry
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Mahattan
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Roswell
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Nowy Orlean
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Meqsuite
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Venus
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Nowy Jork
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Jeśli chodzi Ci o misję na szczycie budynku i jej zakończenie, to najpewniej popełniasz prosty błąd - masz broń dwuręczną (ciężką). Z nią nie da się skakać i spadasz. Wyrzuć ją i wskoczysz spokojnie.
Wolfenstein to moja druga gra na swich, pierwszą był Doom Eternal. Po kilkunastu godzinach dałem sobie z nim spokój ze względu na koniecznośc skakania. Kilkanaście minut strzelania i dwie godziny prób przeskakiwania po drążkach.... porażka!
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
Pomoże ktoś proszę? - utknąłem w misji na powierzchni Wenus, w miejscu, gdzie trzeba przejść po 2 rurach przez jakby okrągłą "puszkę" z wentylatorem, na wysoko położony balkonik. Zaraz potem z tego co oglądałem w necie jest winda i prawdopodobnie kwatery mieszkalne. Problem jest z ta "puszką". Można się przebić przez nią, albo przeskoczyć na górę (zależy od, ulepszenia). ja wybrałem ulepszenie pozwalające przeciskać się przez wąskie kanały. I za cholerę nie mam koncepcji jak przebrnąć dalej... Chodzi o miejsce pokazane na screenie z poradnika Wenus-Powierzchnia "Blokada, przez którą trzeba się przebić" (taki opis screena).
Musisz się przeczołgac z jednej ze stron pod tą puszką
Jak , Gdzie i Którędy dostać się do Tego cholernego szczura ?
Gzie jest wogóle ten skład z bronią.
Po co ta szczelnica ; najlepsza taktyka jest podczas akcji . Poznajesz w tym czasie , jaką bronią możesz w łatwy sposób pokonać przeciwnika.
Nie mogę sie dostac do tego szczura. Jak to zrobic ????
Wiesz gdzie jest shooting range ? zaraz obbok masz ammo depot.
NA środku tego małego pomieszczenia jest małe pudełko podejdź do niego i E- tyle.
Poradnik ma dużo nieścisłości i błędów. Czy będą wprowadzone korekty/poprawki do poradnika i kiedy?
Czy jeśli raz kupię poradnik to mam do niego dostęp na stałe z poziomu mojego konta czy też jest to zakup jednorazowy i nie mam po nim śladu na koncie-ponownego dostępu do poradnika?
W trakcie pierwszego uruchamiania wyskakuje mi "fatal error", w czym tkwi haczyk ?
Czy ktos mi pomoze pozbyc się tego?
Poprzednie wersje video uruchamiają mi sie perfekt !!!
Na każdy kolejny poziom umiejętności "Enemy grenade kills" trzeba zabić dwóch, a nie dziesięciu przeciwników odrzuconym granatem
Złoto #13 - Zitadelle
zły opis miejsca, to złoto można znaleźć w metrze przy schodach obok wagonu, gdzie znajduje się czwarta zabawka dla Maxa (Boat - Łódź)
W opsie 114 tekstu w Nowym Orleanie jest błąd - "Kolejny tekst znajdziesz w tym samym budynku, co poprzedni (#114), z tym iż jest on ukryty na piętrze, na toaletce."
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
