Misje überdowódców - Nowy Orlean | Wolfenstein II
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Nowy Orlean
Lakeview

- Misja ta, podobnie jak spora część pozostałych powiązanych z überdowódcami, przebiega od końca, czyli od miejsca, w którym etap zakończył się podczas misji głównej.
- Rozpoczynasz w budynku hotelu, a tuż obok, na ulicy, kręci się kilku wrogów. Postaraj się likwidować ich po cichu, by nie zwrócić na siebie uwagi i nie aktywować alarmu.
- Gdy wyjdziesz na główną ulicę, trafisz na Pancerhunda patrolującego okolicę - możesz z nim walczyć, jeśli chcesz, lecz możesz też zwabić go bliżej siebie, a następnie przegonić go i uciec na drugi koniec ulicy, unikając konfrontacji.
- Kontynuuj wędrówkę w stronę znacznika misji, aż dotrzesz do dziury w ulicy - wbiegnij tam, a następnie przedrzyj się przez kanały, by po chwili wrócić na ulice.
- Trafisz tutaj na sporą grupę wroga, w skład której wchodzić będą Drony, psy bojowe (Kampfhund), żołnierze regularni i SuperSoldaci. Jeśli masz problem z ich wyeliminowaniem, zwab ich do kanału i ostrzeliwuj ich stamtąd.
- Gdy się z nimi już rozprawisz, kontynuuj w stronę znacznika na górze ekranu, by dotrzeć wreszcie do überdowódcy. Załatw wroga, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.
Mur

- Misja ta bardzo przypomina tą z głównej kampanii, gdzie dostać trzeba było się na mur. Tutaj cel jest taki sam, można wykorzystać nawet tą samą drogę. Można też zrobić użytek z usprawnień, na przykład kompresora, by przedostać się do wnętrza muru przez rurę, unikając niepotrzebnego starcia.
- Twoim celem jest tutaj dotarcie na drugie, najwyższe piętro muru, gdzie skrywał będzie się cel. W zależności od twojego stylu gry, możesz próbować przedrzeć się siłą, bądź przemknąć niezauważony do momentu, aż obaj Dowódcy leżeć będą martwi i wrogowie nie będą mogli aktywować alarmu.
- Miejsce to pełne jest wszelakich wrogów - regularnych żołnierzy, SuperSoldatów i Laserhundów.
- Dotrzyj na najwyższe piętro, kierując się w stronę znacznika Dowódcy (tego po prawej stronie - jeśli nie zabiłeś jeszcze "zwykłego" Dowódcy), by dotrzeć do überdowódcy. Załatw go i zbierz Trupią kartę.
Ulica Bienville

- Misja ta rozpoczyna się w budynku, w którym dobiegła końca podczas kampanii (w tamtej misji podróżowałeś na grzbiecie Pancerhunda).
- Załatw wrogów znajdujących się w budynku, zbiegnij na sam dół i wejdź do kanałów. Do pokonania jest tutaj jeszcze kilku wrogów, a następnie trzeba będzie wykorzystać usprawnienie, Taran, by przebić się przez blokadę.
- Przejdź przez katakumby i wejdź do fabryki, gdzie czeka na ciebie pokaźna grupa wrogów, w skład której wchodzą SuperSoldaci i Laserhundy. W okolicy kręcić też będzie się wrogi Dowódca - jeśli uda ci się go zabić zanim aktywuje on alarm, ilość wrogów z którymi przyjdzie ci tu walczyć drastycznie spadnie.
- Gdy opuścisz teren fabryki, na ekranie pojawi się nowy znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel. Podążaj w jego kierunku, by wkrótce trafić na Pancerhunda patrolującego ulicę. Możesz go pokonać (aktywując alarm), bądź uniknąć, gdy ten nie będzie patrzył w twoją stronę (unikniesz tym samym alarmu).
- Od tego momentu do celu dzielić powinno cię już zaledwie kilkadziesiąt metrów i kilku wrogów - jeśli udało ci się pozostać w ukryciu, postaraj się załatwić ich po cichu. Dotrzyj do überdowódcy i go zabij, a następnie zbierz wyrzuconą przez niego Trupią kartę.
Getto

- Najtrudniejsza z misji związanych z Uberdowódcami. Już na początku misji czeka cię spotkanie z dużą grupą wrogów i Panzerhund - jeśli nie chcesz z nimi walczyć, wbiegnij do budynku po lewej stronie, zeskocz na niższe piętro i wpełznij do dziury zlokalizowanej w rogu pomieszczenia, by kontynuować.

- Gdy wypełzniesz po drugiej stronie, na ekranie pojawi się znacznik wrogiego Dowódcy, jednak jest to "zwykły" Dowódca, a nie twój główny cel. W tym miejscu czeka cię kolejne starcie z olbrzymią grupą wrogów, w tym SuperSoldatami i Zitadelle. Wybij wszystkich wrogów, a następnie skoncentruj ogień na Zitadelle, by go zniszczyć - pamiętaj, iż trzeba pozbawić go dwóch dowolnych kończyn.
- Po walce podążaj w stronę znacznika misji, by dotrzeć do pomieszczenia z wagonami kolejowymi. Zeskocz na dół, na jeden z wagonów, a potem na ziemię, a następnie kontynuuj przemarsz przez lokację.
- Wdrap się po schodach, załatw (najlepiej po cichu) pilnującego miejsca wroga i kontynuuj do momentu, aż dotrzesz do drzwi, które trzeba rozwalić, by przejść dalej.

- Zbliż się do wody, a na ekranie pojawi się znacznik Uberdowódcy. Wskocz do wody i przepłyń na drugą stronę.
- Przekradnij się przez tą strefę po cichu, nie wywołując alarmu. Po krótkim marszu dotrzesz do budynku, w którym jest wrogi überdowódca - wejdź do środka, załatw go i zbierz Trupią kartę, którą upuści.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.