Metro | Manhattan | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus
Aktualizacja:
Druga część drugiego rozdziału gry rozpoczyna się w momencie wskoczenia do tuneli metra. Zadaniem gracza jest przeprawić się przez podziemia wypełnione przeciwnikami i ucieczka przy pomocy jednego z pociągów.
Znajdź wyjście

- Gdy dojdziesz do pomieszczenia z wagonami, miej się na baczności, gdyż spotkasz tutaj nowych wrogów - psy Kampfhund. Wrogowie ci nie są niebezpieczni w pojedynkę, lecz tutaj do pokonania jest ich kilku. Zlikwiduj ich z bezpiecznej odległości.
- W tym miejscu jest do zebrania kilka przedmiotów - jeśli zależy ci na ich zebraniu, zajrzyj do rozdziału "Sekrety".
- Gdy już oczyścisz okolicę z przeciwników i przedmiotów, skieruj się tunelem na północ, by dojść do kolejnych wagonów. Kręcić będzie się tutaj jeden przeciwnik - załatw go po cichu, by nie zwracać na siebie uwagi.

- Po chwili dotrzesz do kolejnej stacji metra, która patrolowana jest przez Supersoldata. Możesz rozpocząć z nim walkę na otwartym terenie, bądź zwabić go do wagonu, przez który się tutaj dostałeś. W tym drugim przypadku warto walczyć przy pomocy dwóch broni - seria z dwóch karabinów z bliskiego dystansu pośle opancerzonego wroga do piachu w ciągu kilku sekund.
- Supersoldat wyposażony był w Dieselgewehr - warto podnieść tą broń i z niej tutaj korzystać, gdyż łatwo jest uzupełnić do tej broni amunicję, a większość wrogów padać będzie od jednego ataku.
- Wejdź teraz do pomieszczenia kontrolnego wskazanego przez znacznik - dostać się tam możesz od strony wagonu (z lewej strony), bądź przepalając drzwi (przy pomocy niedawno zebranej broni, bądź twojej własnej). Wewnątrz pomieszczenia znajdziesz przycisk, który trzeba przełączyć, a przy nim zestaw ulepszający.
Przesuń pociągi

- Przejdź teraz ze sterowni do pobliskiego pociągu i przełącz dźwignię w lokomotywie, by przesunąć pociąg.
- Gdy przesuniesz pierwszy pociąg, w pomieszczeniu pojawi się dwójka Supersoldatów, wyposażonych w Dieselgwehr. Wykorzystaj pozyskaną ze wcześniejszego Supersoldata broń, by szybko się z nimi rozprawić - 3-4 ataki powinny wystarczyć.
- Wróć teraz do pociągu, który przed momentem się przemieścił i przebiegnij na jego drugi koniec. Wejdź do tunelu i na jego końcu skręć w prawo, by dotrzeć do nowego przejścia. Podążając tą ścieżką dotrzesz wkrótce do pociągu z przełącznikiem - gdy go aktywujesz, zakończysz ten etap i przeniesiesz się do nowej lokacji.
- Uwaga - dalsza część tego pomieszczenia (obok pociągu, którym uciekasz z tej lokacji) dostępna jest podczas misji überdowódcy. Jej opis znajdziesz w oddzielnym rozdziale tego poradnika.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.