Rewolucja | Nowy Orlean | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus
Aktualizacja:
Podczas drugiej części etapu w Nowym Orleanie, główny bohater podróżować będzie na grzbiecie oswojonego Pancerhunda, a celem gracza będzie odwrócenie uwagi Nazistów od uciekających członków ruchu oporu.
Odwróć uwagę Nazistów

- Misję rozpoczynasz na grzbiecie Pancerhunda, opancerzonego "psa", z którym przyszło ci już walczyć kilkakrotnie. Robot ten znacznie przewyższa wrogów pod względem siły - posiada aż 800 punktów pancerza, a jego broń, miotacz ognia, niszczy każdego w ciągu ułamka sekundy (jedynie SuperSoldaci wytrzymają dłuższy ostrzał).
- Twoim celem jest odwrócenie uwagi Nazistów, czyli narobienie hałasu w ich bazie - musisz po prostu przedrzeć się z jednego końca mapy, na drugi.
- Podczas walki z wrogiem staraj się unikać ataków SuperSoldatów i zbierać wszelki pancerz, który ci się uda - zregeneruje to opancerzenie robota, zwiększając jego żywotność.
- Jeśli Pancerhund zostanie zniszczony, misja nie zakończy się porażką - trzeba będzie po prostu rozegrać jej resztę na piechotę.
- Z Pancerhunda możesz swobodnie schodzić i ponownie go dosiadać - zejście z niego to jedyny sposób, by zebrać przedmioty inne, niż pancerz.
- Gdy tylko rozpocznie się misja, zejdź z robota i zbierz mapę leżącą w bagażniku pobliskiego samochodu.

- Wejdź z powrotem na grzbiet robota i wbiegnij na główną ulicę, by rozpocząć demolkę.
- Gdy przedrzesz się przez pierwsze jednostki wroga, zlokalizuj budynek, przed którym ustawione są lampy - wewnątrz znajdziesz Dowódcę. Zlikwiduj go, by uniemożliwić wrogom przywoływanie posiłków.
- Pozbieraj przedmioty w okolicy i kontynuuj marsz, dobijając niedobitki armii wroga.
Ucieknij przez fabrykę

- Po chwili dotrzesz do placu, na którym stoi sporo kontenerów. Pomiędzy nimi kręcą się wrogowie, w tym i SuperSoldat.
- Załatw przeciwników i skieruj się do budynku fabryki. Tutaj załatwiać musisz wrogów znajdujących się na ziemi, jak i tych na wzniesieniu - nie przejmuj się jednak, miotacz ognia dosięgnie wszystkich.
- Kontynuuj marsz na grzbiecie mechanicznego psa, by wkrótce wbiec pod ziemie i trafić do nowej lokacji.
Przejdź przez katakumby

- Walka tutaj wygląda nieco inaczej ze względu na niewielką szerokość korytarza - pamiętaj, by nie zostawić nikogo przy życiu zanim wyruszysz dalej, gdyż atakujący w plecy przeciwnik może znacząco uszczuplić pancerz robota.
- Musisz tutaj szczególnie uważać na wszędobylskie wybuchowe beczki - mogą one posłużyć do zlikwidowania grupy przeciwników, jednak zdetonowane zbyt blisko robota zadadzą mu dotkliwe obrażenia.

- W dalszej części pomieszczenia pojawi się znacznik wrogiego Dowódcy - kryje się on na drugim końcu kanału, przez co dotarcie do niego może być problematyczne. Warto jednak to zrobić, by powstrzymać wroga od przysyłania posiłków.
- W kanale trafisz także na Zitadelle, robota, na którego wpadłeś już kilka razy. Na twoje szczęścia broń Panzerhunda jest na tyle silna, iż rozprawi się z robotem w kilka sekund.
- Gdy wybijesz wszystkich przeciwników, oczyść okolicę z przedmiotów i udaj się w stronę znacznika na mapie. Tam znajdziesz dziurę w podłodze - musisz teraz zejść z Pancerhunda, wskoczyć do wody i przepłynąć na drugi koniec.

- Trafisz do wąskich kanałów. Poruszaj się wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki, likwidując po drodze wrogów i zbierając przedmioty.
- Gdy dojdziesz do końca kanałów, wdrap się po drabinie na górę, by dotrzeć do nowego budynku.
- Tutaj do pokonania zostało jeszcze kilku przeciwników. Gdy się z nimi uporasz, wejdź na najwyższe piętro i wejdź w interakcję z drzwiami, by aktywować scenę przerywnikową. Zakończy to jednocześnie ten etap.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.