Usprawnienia | Nowa skóra | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus
Aktualizacja:
Kolejny rozdział rozpoczyna się akcją w stylu "zabili go i uciekł" - mimo dekapitacji głównego bohatera, ruch oporu znalazł sposób na przywrócenie go do życia, wzbogacając jego nowe ciało o nowe możliwości.
- Wybierz usprawnienie
- Wejdź na trasę treningową
- Szkolenie - Kompresor
- Szkolenie - Okowy Tarana
- Szkolenie - Orteza Bojowa
- Porozmawiaj z Grace
- Wybierz Manhattan na mapie wojennej
Wybierz usprawnienie

- Gdy tylko odzyskasz kontrolę, będziesz w stanie wybrać jedno z trzech usprawnień dla głównego bohatera: Kompresor, Okowy tarana, lub Ortezę Bojową. Przydają się do innego stylu gry - Kompresor doskonale nada się do cichego stylu, Okowy tarana będą idealnym wyborem dla graczy lubujących się w rozwałce, a Orteza Bojowa da przewagę wysokości.
- Kompresor (Constrictor Harness) pozwala bohaterowi ścisnąć ciało głównego bohatera (poruszając się "na kucaka"), przez co będzie on mógł dostać się do niektórych pomieszczeń przy pomocy małych dziur. Pamiętać należy jednak, iż zbyt długie korzystanie ze zdolności zakończy się śmiercią bohatera przez uduszenie - jak podczas zbyt długiego nurkowania.
- Okowy tarana (Ram Shackles) pozwalają wykonać szarżę (wykonując sprint). Dzięki niej można przebić się przez osłony terenowe, wyważać niektóre drzwi i niszczyć skrzynie i powalać wrogów, którzy staną ci na drodze.
- Orteza Bojowa (Battle Walkers) pozwala bohaterowi wysunąć specjalny mechanizm (klikająć dwukrotnie przycisk odpowiedzialny za skok), który podniesie go do góry, pozwalając dostać się na wcześniej niedostępne kładki i dając przewagę wysokości. Dodatkowo, tryb ten chroni przed granatami - mechanizm podnoszący jest na nie niewrażliwy.
- Usprawnienia można także wzmocnić wykonując specjalne misje - szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale "Usprawnienia".
- Od tego momentu postać dysponuje już nowym ciałem, nie korzysta z pancerza bojowego. Oznacza to, iż będziesz teraz w stanie posiadać maksymalnie 100 punktów pancerza. Punkty zdrowia rosną za to do 100.
Wejdź na trasę treningową

- Gdy wybierzesz już interesujące cię usprawnienie, poczekaj, aż odzyskasz kontrolę nad postacią i zbierz wspominanie usprawnienie ze stołu zlokalizowanego na wprost od twojej pozycji.
- Gdy je zbierzesz, Set poinformuje cię, iż musisz teraz ukończyć trening, by nauczyć się z niego korzystać. W zależności od wybranego usprawnienia, trening wyglądał będzie inaczej.
Szkolenie - Kompresor
- Gdy rozpocznie się szkolenie, przeciśnij się przez rury zlokalizowane obok Seta i podążaj przez nie aż dotrzesz do nowego pomieszczenia.
- Podążaj przed siebie, przemieszczając się pod przeszkodami, a następnie zlikwiduj przy pomocy ataku wręcz makietę przeciwnika.
- Wkrótce dotrzesz do końca korytarza. Wejdź przez kolejną rurę do następnego pomieszczenia. Wciśnij guzik, by aktywować mechanizm, kucnij i dostań się na niższy poziom. Teraz musisz już tylko dotrzeć do Seta, by zakończyć trening.
Szkolenie - Okowy Tarana

- Gdy rozpocznie się to szkolenie, odwróć się w prawo, rozpocznij bieg sprintem w stronę drzwi i przebij się przez nie. Teraz wdrap się po drabinie na górę.
- Podążaj korytarzem, przebij się przez kolejne drzwi i zeskocz na niższy poziom. Trafisz tutaj na kilka makiet wrogów - wykorzystaj sprint, by się ich wszystkich pozbyć.
- Teraz przebij się przez blokadę ze skrzynek i aktywuj przycisk, by uruchomić mechanizm. Pozostało już jedynie wrócić do Seta, by zakończyć trening.
Szkolenie - Orteza Bojowa
- Aktywuj Ortezę naciskając dwukrotnie na przycisk odpowiedzialny za skok, a następnie zbliż się do pobliskiej platformy. Gdy nie będziesz już w stanie iść dalej, wciśnij przycisk odpowiedzialny za kucanie, by dezaktywować ortezę i wejść na platformę.
- Zeskocz na niższy poziom i zlokalizuj makiety dwóch wrogów. Aktywuj ortezę i załatw przeciwników. Wdrap się na kolejną kładkę, a następnie ponownie zeskocz na dół.
- Przejdź przez kolejną kładkę, a gdy dojdziesz do jej końca aktywuj ortezę. Przeciśnij się przez właz i naciśnij przycisk, by otworzyć dalsze przejście. Udaj się do Seta, by zakończyć trening.
Porozmawiaj z Grace
- Gdy zakończysz szkolenie, musisz udać się na rozmowę do Grace do jej kajuty. Po długiej scenie przerywnikowej odblokowana zostanie mapa wojenna, która odtąd służyć będzie do wysyłania głównego bohatera na misje.
Wybierz Manhattan na mapie wojennej

- Teraz pozostało już tylko podejść do mapy wojennej i wybrać misję na Manhattanie. W dalszej części gry mapa ta służyć będzie do wysyłania głównego bohatera na misje poboczne, a także na wszystkie misje polegające na eliminacji Überkomandera. Gdy rozpoczniesz wyprawę, aktywuje się scena przerywnikowa i ten etap dobiegnie końca.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.