Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Manhattan
Bunkier

- Podczas tej misji twoim zadaniem jest przedarcie się przez nuklearny bunkier na Manhattanie i dotarcie do celu. Przez lokację przedzierać będziesz się w odwrotną stronę w stosunku do głównej kampanii.
- Z miejsca startowego udaj się do pokoju kontrolnego. W okolicy kręcić będzie się trochę przeciwników, warto wybić ich po cichu, by nie zwracać na siebie zbytnio uwagi.
- Gdy dojdziesz do windy, aktywuj ją i wjedź na wyższe piętro. By przedostać się dalej, musisz wykorzystać jedno z usprawnień - taran by się przebić, ortezę, by przejść przez wnękę nad drzwiami, bądź kompresor, by przecisnąć się przez szczelinę przy podłodze.
- W następnej kolejności trafisz do pomieszczenia z ruchomymi łopatkami - podczas kampanii miejsce miało tutaj opcjonalne starcie z Panzerhundem. Lokację obstawiać będzie grupa SuperSoldatów i Dronów - przebij się przez nie i kontynuuj.
- Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym na ekranie pojawi się znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel, überdowódcę. Przeciwnik skrył się w "sekretnym" pomieszczeniu - udaj się w stronę znacznika na mapie, aktywuj kompresor i przeciśnij się przez dziurę przy podłodze. Po krótkim marszu trafisz do zamkniętej części kompleksu, gdzie skrywał będzie się cel.
- Zabij go i zbierz z niego Trupią kartę. Można teraz wrócić na pokład Młota Ewy.
Metro

- Mapa etapu w metro przypomina tą z głównej kampanii, różni się tylko miejscem startowym - poruszać będziesz się jednak w tym samym kierunku.
- Misję rozpoczynasz na dachu wagonu, a pod tobą jest kilku wrogów, w tym SuperSoldat. Możesz spróbować się przekraść, bądź wykorzystać element zaskoczenia i zasypać wrogów ogniem. Gdy się z nimi uporasz, dotrzyj do drugiej stacji metra - tak jak podczas kampanii.
- Kontynuuj marsz do miejsca, w którym podczas kampanii trzeba było przestawić dwa pociągi. Teraz za jednym z nich, tym zlokalizowanym we wschodniej części mapy, otworzyło się przejście do nowej lokacji - gdy tam wejdziesz, na ekranie pojawi się znacznik, który reprezentował będzie überdowódcę.
- Przedrzyj się przez obstawę przeciwników i dostań się na wyższe piętro, gdzie znajdziesz swój cel. Zabij überdowódcę i zbierz Trupią kartę - teraz można wrócić już na pokład Młota Ewy.
Nabrzeże

- Misja ta nie różni się niczym szczególnym od tej rozgrywanej podczas kampanii - zaczynasz w podobnym miejscu i musisz przemieszczać się tą samą trasą.
- W pierwszej kolejności załatw po cichu dwójkę pobliskich żołnierzy dostań się do ruin budynku hotelu - po drodze czeka cię walka z kilkoma dodatkowymi przeciwnikami, w tym SuperSoldatem.
- Musisz przedrzeć się na najwyższe piętro hotelu, likwidując po drodze przeciwników, a następnie zeskoczyć na ulicę po drugiej stronie konstrukcji.
- Teraz dostań się i przepraw przez ruiny posterunku policji - jeśli nie jesteś w stanie poradzić sobie z naporem wrogich sił, warto wykorzystać mnogość osłon terenowych, by ograniczyć otrzymywane obrażenia.
- Wkrótce na ekranie powinien pojawić się znacznik wrogiego überdowódcy. Dobiegnij do budynku na końcu ścieżki, zlikwiduj znajdującą się tutaj obstawę i rozpocznij wspinaczkę na wyższe piętra. Wrogi überdowódca czekał będzie na ciebie na schodach. Zbierz trupią kartę i opuść lokację.
Ruiny

- W tej misji rozpoczynasz od końca, od miejsca, w którym przez windę wchodziło się do State Building. Pokonaj pobliskich wrogów i Drony patrolujące okolicę i zeskocz na ulicę, by móc kontynuować.
- Trafisz do miejsca, w którym po raz pierwszy pojawił się Zitadelle. Podążaj cały czas na wschód i wbiegnij do małej alejki na końcu tej lokacji - tam znajdziesz szczelinę przy podłodze, przez którą przedostać można się z wykorzystaniem usprawnienia Kompresor.
- Kontynuując dalej, trafisz na Zitadelle, którego trzeba będzie pokonać. Warto w pierwszej kolejności zniszczyć jego prawą rękę - pozbawi go to dostępu do miotacza ognia, przez co będzie można zbliżyć się do niego i bezpiecznie go atakować.
- Gdy załatwisz robota i towarzyszących mu żołnierzy, kontynuuj przeprawę - na ekranie powinna już być ikona wskazująca odległość do twojego celu.
- Poszukiwany przez ciebie überdowódca znajdować może się na ulicy, przy schodach prowadzących do metra, bądź na dole samych schodów. Wybij jego obstawę, zabij samego dowódcę i zbierz jego Trupią kartę, po czym można będzie opuścić lokację.
Penthouse

- Ostatnie z pięciu dostępnych misji na Manhattanie rozgrywa się w budynku Penthouse'u, gdzie podczas kampanii trzeba było odpierać ataki wroga.
- Rozpoczynasz tuż obok kilku wrogów, pośród których jest Dowódca. Ich likwidacja zawsze zakończy się aktywacją alarmu - jeśli nie chcesz więc ściągać na siebie uwagi, omiń przeciwników i wskocz do jednego z dwóch szybów wind, by dostać się na niższy poziom.
- Twój cel, überdowódca znajduje się właśnie na tym piętrze. Okolice są bardzo ciemne, przez co ciężko jest cokolwiek dostrzec, a wrogów jest tutaj (szczególnie podczas alarmu) cała masa, musisz więc mieć się na baczności.
- Podążaj za wskaźnikiem wrogiego Dowódcy (tym z lewej strony - jeśli nie zabiłeś Dowódcy na piętrze), zabij przeciwnika, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.