Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Mahattan
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Manhattan
Bunkier

- Podczas tej misji twoim zadaniem jest przedarcie się przez nuklearny bunkier na Manhattanie i dotarcie do celu. Przez lokację przedzierać będziesz się w odwrotną stronę w stosunku do głównej kampanii.
- Z miejsca startowego udaj się do pokoju kontrolnego. W okolicy kręcić będzie się trochę przeciwników, warto wybić ich po cichu, by nie zwracać na siebie zbytnio uwagi.
- Gdy dojdziesz do windy, aktywuj ją i wjedź na wyższe piętro. By przedostać się dalej, musisz wykorzystać jedno z usprawnień - taran by się przebić, ortezę, by przejść przez wnękę nad drzwiami, bądź kompresor, by przecisnąć się przez szczelinę przy podłodze.
- W następnej kolejności trafisz do pomieszczenia z ruchomymi łopatkami - podczas kampanii miejsce miało tutaj opcjonalne starcie z Panzerhundem. Lokację obstawiać będzie grupa SuperSoldatów i Dronów - przebij się przez nie i kontynuuj.
- Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym na ekranie pojawi się znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel, überdowódcę. Przeciwnik skrył się w "sekretnym" pomieszczeniu - udaj się w stronę znacznika na mapie, aktywuj kompresor i przeciśnij się przez dziurę przy podłodze. Po krótkim marszu trafisz do zamkniętej części kompleksu, gdzie skrywał będzie się cel.
- Zabij go i zbierz z niego Trupią kartę. Można teraz wrócić na pokład Młota Ewy.
Metro

- Mapa etapu w metro przypomina tą z głównej kampanii, różni się tylko miejscem startowym - poruszać będziesz się jednak w tym samym kierunku.
- Misję rozpoczynasz na dachu wagonu, a pod tobą jest kilku wrogów, w tym SuperSoldat. Możesz spróbować się przekraść, bądź wykorzystać element zaskoczenia i zasypać wrogów ogniem. Gdy się z nimi uporasz, dotrzyj do drugiej stacji metra - tak jak podczas kampanii.
- Kontynuuj marsz do miejsca, w którym podczas kampanii trzeba było przestawić dwa pociągi. Teraz za jednym z nich, tym zlokalizowanym we wschodniej części mapy, otworzyło się przejście do nowej lokacji - gdy tam wejdziesz, na ekranie pojawi się znacznik, który reprezentował będzie überdowódcę.
- Przedrzyj się przez obstawę przeciwników i dostań się na wyższe piętro, gdzie znajdziesz swój cel. Zabij überdowódcę i zbierz Trupią kartę - teraz można wrócić już na pokład Młota Ewy.
Nabrzeże

- Misja ta nie różni się niczym szczególnym od tej rozgrywanej podczas kampanii - zaczynasz w podobnym miejscu i musisz przemieszczać się tą samą trasą.
- W pierwszej kolejności załatw po cichu dwójkę pobliskich żołnierzy dostań się do ruin budynku hotelu - po drodze czeka cię walka z kilkoma dodatkowymi przeciwnikami, w tym SuperSoldatem.
- Musisz przedrzeć się na najwyższe piętro hotelu, likwidując po drodze przeciwników, a następnie zeskoczyć na ulicę po drugiej stronie konstrukcji.
- Teraz dostań się i przepraw przez ruiny posterunku policji - jeśli nie jesteś w stanie poradzić sobie z naporem wrogich sił, warto wykorzystać mnogość osłon terenowych, by ograniczyć otrzymywane obrażenia.
- Wkrótce na ekranie powinien pojawić się znacznik wrogiego überdowódcy. Dobiegnij do budynku na końcu ścieżki, zlikwiduj znajdującą się tutaj obstawę i rozpocznij wspinaczkę na wyższe piętra. Wrogi überdowódca czekał będzie na ciebie na schodach. Zbierz trupią kartę i opuść lokację.
Ruiny

- W tej misji rozpoczynasz od końca, od miejsca, w którym przez windę wchodziło się do State Building. Pokonaj pobliskich wrogów i Drony patrolujące okolicę i zeskocz na ulicę, by móc kontynuować.
- Trafisz do miejsca, w którym po raz pierwszy pojawił się Zitadelle. Podążaj cały czas na wschód i wbiegnij do małej alejki na końcu tej lokacji - tam znajdziesz szczelinę przy podłodze, przez którą przedostać można się z wykorzystaniem usprawnienia Kompresor.
- Kontynuując dalej, trafisz na Zitadelle, którego trzeba będzie pokonać. Warto w pierwszej kolejności zniszczyć jego prawą rękę - pozbawi go to dostępu do miotacza ognia, przez co będzie można zbliżyć się do niego i bezpiecznie go atakować.
- Gdy załatwisz robota i towarzyszących mu żołnierzy, kontynuuj przeprawę - na ekranie powinna już być ikona wskazująca odległość do twojego celu.
- Poszukiwany przez ciebie überdowódca znajdować może się na ulicy, przy schodach prowadzących do metra, bądź na dole samych schodów. Wybij jego obstawę, zabij samego dowódcę i zbierz jego Trupią kartę, po czym można będzie opuścić lokację.
Penthouse

- Ostatnie z pięciu dostępnych misji na Manhattanie rozgrywa się w budynku Penthouse'u, gdzie podczas kampanii trzeba było odpierać ataki wroga.
- Rozpoczynasz tuż obok kilku wrogów, pośród których jest Dowódca. Ich likwidacja zawsze zakończy się aktywacją alarmu - jeśli nie chcesz więc ściągać na siebie uwagi, omiń przeciwników i wskocz do jednego z dwóch szybów wind, by dostać się na niższy poziom.
- Twój cel, überdowódca znajduje się właśnie na tym piętrze. Okolice są bardzo ciemne, przez co ciężko jest cokolwiek dostrzec, a wrogów jest tutaj (szczególnie podczas alarmu) cała masa, musisz więc mieć się na baczności.
- Podążaj za wskaźnikiem wrogiego Dowódcy (tym z lewej strony - jeśli nie zabiłeś Dowódcy na piętrze), zabij przeciwnika, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.
- Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Poradnik do gry
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Mahattan
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Roswell
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Nowy Orlean
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Meqsuite
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Venus
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców - Nowy Jork
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Misje überdowódców
- Wolfenstein 2 The New Colossus: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Jeśli chodzi Ci o misję na szczycie budynku i jej zakończenie, to najpewniej popełniasz prosty błąd - masz broń dwuręczną (ciężką). Z nią nie da się skakać i spadasz. Wyrzuć ją i wskoczysz spokojnie.
Wolfenstein to moja druga gra na swich, pierwszą był Doom Eternal. Po kilkunastu godzinach dałem sobie z nim spokój ze względu na koniecznośc skakania. Kilkanaście minut strzelania i dwie godziny prób przeskakiwania po drążkach.... porażka!
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
Pomoże ktoś proszę? - utknąłem w misji na powierzchni Wenus, w miejscu, gdzie trzeba przejść po 2 rurach przez jakby okrągłą "puszkę" z wentylatorem, na wysoko położony balkonik. Zaraz potem z tego co oglądałem w necie jest winda i prawdopodobnie kwatery mieszkalne. Problem jest z ta "puszką". Można się przebić przez nią, albo przeskoczyć na górę (zależy od, ulepszenia). ja wybrałem ulepszenie pozwalające przeciskać się przez wąskie kanały. I za cholerę nie mam koncepcji jak przebrnąć dalej... Chodzi o miejsce pokazane na screenie z poradnika Wenus-Powierzchnia "Blokada, przez którą trzeba się przebić" (taki opis screena).
Musisz się przeczołgac z jednej ze stron pod tą puszką
Jak , Gdzie i Którędy dostać się do Tego cholernego szczura ?
Gzie jest wogóle ten skład z bronią.
Po co ta szczelnica ; najlepsza taktyka jest podczas akcji . Poznajesz w tym czasie , jaką bronią możesz w łatwy sposób pokonać przeciwnika.
Nie mogę sie dostac do tego szczura. Jak to zrobic ????
Wiesz gdzie jest shooting range ? zaraz obbok masz ammo depot.
NA środku tego małego pomieszczenia jest małe pudełko podejdź do niego i E- tyle.
Poradnik ma dużo nieścisłości i błędów. Czy będą wprowadzone korekty/poprawki do poradnika i kiedy?
Czy jeśli raz kupię poradnik to mam do niego dostęp na stałe z poziomu mojego konta czy też jest to zakup jednorazowy i nie mam po nim śladu na koncie-ponownego dostępu do poradnika?
W trakcie pierwszego uruchamiania wyskakuje mi "fatal error", w czym tkwi haczyk ?
Czy ktos mi pomoze pozbyc się tego?
Poprzednie wersje video uruchamiają mi sie perfekt !!!
Na każdy kolejny poziom umiejętności "Enemy grenade kills" trzeba zabić dwóch, a nie dziesięciu przeciwników odrzuconym granatem
Złoto #13 - Zitadelle
zły opis miejsca, to złoto można znaleźć w metrze przy schodach obok wagonu, gdzie znajduje się czwarta zabawka dla Maxa (Boat - Łódź)
W opsie 114 tekstu w Nowym Orleanie jest błąd - "Kolejny tekst znajdziesz w tym samym budynku, co poprzedni (#114), z tym iż jest on ukryty na piętrze, na toaletce."
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
