Pokład Młota Ewy i powrót do Sekcji F | Stare sekrety | Solucja Wolfenstein II
Aktualizacja:
Na początku tego rozdziału ponownie trafiasz na pokład Młota Ewy, gdzie będzie można zwiedzić nowe sekcje okrętu podwodnego i skąd ponownie dostaniesz się do sekcji F.
Młot Ewy

- W pierwszej kolejności wykorzystaj okazje, iż znów jesteś na pokładzie okrętu i zbierz wszystkie przedmioty kolekcjonerskie, które są tu jeszcze do zebrania. Doszło kilka przedmiotów, z uwagi na odblokowane pomieszczenie w łodzi - szczegóły znajdziesz w rozdziale "Sekrety".
- W dalszej części gry będziesz regularnie wracać na pokład Młota Ewy - z każdym powrotem odblokowywać będzie się nowe pomieszczenie i dochodzić będą nowe misje poboczne. Rozdziały opisu przejścia w tym poradniku zawierając będą wzmianki o takich nowościach.
- Gdy ukończysz już tutaj wszystko, na czym ci zależy, udaj się na najniższy poziom okrętu i wykorzystaj tajne przejście, by wejść do Sekcji F.
Znajdź głowicę nuklearną

- Twoim pierwszym celem po powrocie do sekcji F jest znalezienie głowicy nuklearnej. Zanim udasz się w dalszą podróż, wykorzystaj pobliski terminal, by naładować swoją broń.
- Przejdź teraz przez kratkę wentylacyjną, wdrap się po rurach na górę i kontynuuj, aż dotrzesz do drabiny. Zeskocz na dół, by trafić do nowego pomieszczenia.

- Dotrzyj do końca kolejnego korytarza i zanurkuj w wodzie. Musisz teraz przepłynąć kawałek pod wodą, by następnie się wynurzyć - choć widoczność jest praktycznie zerowa, wystarczy podążać przed siebie, a następnie wypłynąć pionowo do góry.
- Po chwili dotrzesz do końca ścieżki, gdzie znajdziesz przycisk. Przełącz go, odczekaj kilka sekund, by wirnik w wodzie przestał się kręcić i wskocz do wody, by przepłynąć na druga stronę.
- Na końcu ścieżki znajdziesz drabinę, po której trzeba się wdrapać. W rogu niewielkiego pomieszczenia, w którym aktualnie jesteś, leży mapa.

- Gdy wyjdziesz z pomieszczenia z mapą, czeka cię pierwsze starcie, w tym wypadku z dronem. Rozwal go, zbierz przedmiot z drewnianej skrzyni i wdrap się na górę po kolejnej drabinie.
- Pozbieraj przedmioty znalezione w nowym pomieszczeniu i naładuj broń, a następnie kontynuuj marsz w stronę znacznika, by po przeprawie przez kanał wentylacyjny trafić do bardzo ciemnego pomieszczenia.
- Musisz tutaj przywrócić zasilanie przy pomocy pobliskiego przełącznika, jednak jest haczyk - gdy to zrobisz, w pomieszczeniu pojawi się kilku SuperSoldatów. Aktywuj przełącznik i szybko dobiegnij za ściankę po drugiej stronie pomieszczenia, by zyskać trochę dystansu do wrogów. Łącznie pojawi się 3 SuperSoldatów.

- Gdy rozprawisz się z przeciwnikami, pozbieraj wyrzucone przez nich bronie (przydadzą się niedługo) i pancerz, a następnie wskocz do jednej z dziur, z których wyszły roboty, by trafić na niższy poziom.
- W kolejnym pomieszczeniu aktywuje się jeden SuperSoldat, jednak z nowo nabytą bronią walka z nim to drobnostka. Gdy go pokonasz, dobiegnij do końca pomieszczenia, wdrap się po rurach i dojdź do pomieszczenia kontrolnego. Przełącz dźwignię, by odblokować nowe przejście, a następnie się tam udaj.

- Wdrap się po drabinie na górę (trzeba będzie niestety zostawić broń SuperSoldatów), przejdź po kładce i zeskocz na dół, gdzie czeka para dronów. Gdy je załatwisz, pojawią się nowe SuperSoldaty - warto więc wbiec na górę po schodach, by uniemożliwić im wykonywanie szarży.
- Gdy załatwisz wrogów, zbierz ponownie ich broń, naładuj swoją przy terminalu i zbierz przedmioty ze skrzynek, a następnie udaj się do pokoju kontrolnego zlokalizowanego na górnym piętrze.
- Zbierz tekst leżący w szafce i aktywuj przełącznik, by otworzyć nowe drzwi i wpuścić do pomieszczenia trójkę SuperSoldatów. Wykorzystaj przewagę wysokości, by z łatwością się ich pozbyć, a następnie przebiegnij przez nowo otwarte drzwi. Zbierz znajdującą się tam głowicę, by zakończyć misję.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.