Sąd | Potwór | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus
Aktualizacja:
Główny bohater został pojmany przez Nazistów i skazany na egzekucję za swoje czyny. Zadaniem gracza będzie przebicie się przez sąd pełny wrogów, by wywalczyć swoją wolność.

- Na początku tego etapu czeka cię bardzo długa seria scen przerywnikowych, podczas których Super Spesh i ruch oporu spróbuje cię odbić. Wszystko jednak spali na panewce i będziesz skazany na siebie.
- Gdy dojdziesz do etapu rozgrywającego się w sądzie, na ekranie pojawi się informacja o możliwości wykonania ataku wręcz, by się uwolnić. Zrób to, zbierz broń zabitych wrogów i czym prędzej skieruj się za osłonę.
- Twoim celem jest sędzia, który znajduje się na podium - załatw jego i towarzyszących mu żołnierzy, co pozwoli ci przyjąć dogodną pozycję do walki z resztą sił wroga.

- Nie stój na podium jednak zbyt długo - załatw kilku najbliższych wrogów i przemieść się w inne miejsce, za kolejną osłonę, gdzie znajdziesz cenną amunicję, pancerz i apteczki.
- Kluczem jest pozostawanie w ruchu i szybka eliminacja przeciwników. Warto także często zapisywać grę, gdyż punkty kontrolne zdarzają się dość rzadko.
- Po pierwszej fali wrogów pojawi się kolejna, wśród której znajdą się także SuperSoldaci - załatw ich wykorzystując ciężką broń, bądź poczekaj, aż się zbliżą i wpakuj w nich serię ze strzelby.

- Po chwili otworzą się boczne wyjścia z sądu, a stamtąd nadbiegną kolejni wrogowie. Wybij ich i wbiegnij do jednego z tych bocznych pomieszczeń - znajdziesz tam zbrojownie, gdzie do zebrania będzie pełno pocisków, elementów pancerza i apteczek.
- W sądzie pojawią się także wrogie psy bojowe (Kampfhund) i UberSoldaty - uważaj szczególnie na psy, gdyż mogą one powalić cię na ziemię, odsłaniając na ataki innych żołnierzy.
- Gdy wybijesz już wszystkich nieprzyjaciół, na mapie pokaże się kilka znaczników misji - każdy z nich prowadzi do wyjścia. Wybierz dowolne i przejdź przez drzwi, by aktywować scenę podczas której okazuje się, że ostatnie minuty rozgrywki były tylko snem głównego bohatera. Blazkowicz zostaje stracony, a rozdział dobiega końca.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.