Misje überdowódców - Nowy Jork | Wolfenstein II
Aktualizacja:
W Nowym Jorku dostępna jest jedna misja powiązana z Uberdowódcami. By ją jednak odblokować, trzeba ukończyć wszystkie 15 poprzednich (i zebrać Trupie karty). Dopiero wtedy będziesz mógł się jej podjąć.

- Misja ta rozpoczyna się w tunelu metra. Podczas większości tej misji jedynym światłem będzie dla ciebie to pochodzące z latarki zamocowanej na broni - musisz więc szczególnie uważać na wrogów (i przedmioty), które bardzo łatwo można pominąć.
- Podążaj wzdłuż pierwszej stacji, gdzie rozpoczynasz i przejdź na tory po drugiej stronie. Przejdź przez drzwi po prawej stronie i przeciśnij się przez tunel wentylacyjny, by móc zeskoczyć na niższy poziom.
- Przejdź przez kolejny tunel wentylacyjny i zeskocz na niższy poziom. Tutaj trafisz na kilku wrogich UberSoldatów - przeciwników dość ciężko jest dostrzec w ciemności, a najlepszą bronią będą ataki wręcz, bądź strzelba (Schockhammer). Gdy się z nimi rozprawisz, wdrap się na górę po schodach.
- W kolejnym miejscu czeka cię walka z SuperSoldatami i UberSoldatami - tych pierwszych załatw przy użyciu ciężkiej broni, drugich przy pomocy strzelby. Wykorzystaj broń upuszczoną przez SuperSoldatów, a następnie zejdź schodami na niższy, a potem na jeszcze niższy poziom.

- Tutaj czeka kolejna grupa SuperSoldatów i UberSoldatów. Możesz ułatwić sobie zadanie, wabiąc ich i następnie uciekając z powrotem na schody - w ten sposób nie będą mogli cię otoczyć.
- Gdy ich pokonasz, kontynuuj marsz, by w końcu trafić do sporego pomieszczenia, w którym do SuperSoldatów i Ubersoldatów dołączą jeszcze żołnierze i psy bojowe (Kampfhund).
- Po walce kontynuuj marsz aż dotrzesz do drabiny - zanim się po niej wdrapiesz, uzupełnij amunicję z poległych wrogów, gdyż czeka cię trudne starcie.
- Gdy wyjdziesz na powierzchnię dotrzesz wreszcie do überdowódcy, jednak będzie on przebywał w towarzystwie Zersorera, robota, z którym walczyłeś na pokładzie Ausmerzera.
- By zniszczyć robota musisz pozbawić go dwóch dowolnych kończyn. Gdy już to uczynisz, zabij ostatniego w grze überdowódcę i zbierz ostatnią w grze Trupią kartę, zdobywając stosowne osiągnięcie / trofeum.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.