Przesłuchanie | Wenus | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus
Aktualizacja:
Podczas pierwszej części tego etapu bohater trafia na planetę Wenus, gdzie Naziści ukryli plany kwatery głównej dowództwa. Zadaniem gracza będzie wzięcie udziału w przesłuchaniu do roli Blazkowicza w Nazistowskim filmie propagandowym.
Udawaj pana Redfielda

- Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, zauważysz, iż nie masz dostępu do żadnej broni - spokojnie, nie przyjdzie ci tutaj z nikim walczyć.
- Wykorzystaj tą chwilę, by zebrać przedmioty kolekcjonerskie (jeśli ci na tym zależy) - po szczegóły zajrzyj jak zwykle do rozdziału "Sekrety".
- Gdy będziesz gotowy, zbliż się do krzesła z nazwiskiem "Redfield" i podnieś notes, by rozpocząć przesłuchanie.

- Będziesz mieć do odegrania małą scenkę i musisz znać kwestie dialogowe. Gdy bohater podniesie do góry notes, wciśnij klawisz interakcji, by Blazkowicz zapisał sobie kwestie na ręce.
- Gdy scena z Adolfem Hitlerem dobiegnie końca, trzeba będzie wybrać odpowiednie kwestie dialogowe, które, niestety, rozmyły się na dłoni bohatera.
- Wymagane kwestie to: "A ty jesteś nazistowską dziwką." ("And you're a Nazi whore."), potem "Zgwałcę cię I zamorduję." ("I will rape you and murder you."), zakończone "Waszą śmierdzącą rasę też zamorduję." ("I will murder your dirty race too."

- Hitler niestety nie będzie zadowolony ze sposobu, w jaki bohater wypowiada te kwestie, jednak wkrótce przyjdzie czas na odkupienie.
- Poczekaj, aż przywódca Nazistów zastrzeli kolejnego aktora, a Blazkowicz wstanie z krzesła. Możesz teraz zbliżyć się do Hitlera i kopnąć go, zabijając przywódcę i zdobywając osiągnięcie / trofeum "Z buta" ("Kick it"). Zakończy się to śmiercią i głównego bohatera, jednak po załadowaniu zapisu gry osiągnięcie dalej będzie na twoim koncie.
- Wejdź do oszklonego pomieszczenia i wykonaj atak wręcz na wrogim żołnierzu. Aktywuje to scenę przerywnikową, która zakończy się w kajucie przydzielonej dla głównego bohatera.
Dotrzyj do Oberkommando

- Po scenie przerywnikowej odzyskasz wreszcie dostęp do broni. Jeśli chcesz chwilowo podnieść stan zdrowia bohatera, pozbieraj całe jedzenie w kajucie, a następnie wyjdź na zewnątrz.
- Po okolicy kręcić się będzie dwóch Dowódców wroga. W miarę możliwości warto się do nich zakraść, nie wywołując alarmu, co znacznie zmniejszy ilość przeciwników, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć.
- W tej lokacji do zebrania jest także mapa - znajdziesz ją w korytarzu biegnącym na północ, opartą o konsole stojące przy prawej ścianie.

- Gdy oczyścisz to piętro, wbiegnij na górę, gdzie czeka nowa partia przeciwników, w tym SuperSoldaci i Dowódcy. Pierwszy Dowódca kręci się zaraz przy schodach, drugi natomiast zlokalizowany jest w pokoju kontrolnym ulokowanym mniej więcej na środku piętra.
- Na całym tym piętrze jest sporo przedmiotów do zebrania, w tym jedzenia. Jedzenie przywraca niewiele punktów zdrowia (na ogół 5), jednak jest go na tyle dużo, iż konsumując je będziesz w stanie praktycznie cały czas trzymać poziom 150-200 punktów zdrowia.
- Przebijaj się przez kolejne korytarze aż dotrzesz do owalnego pomieszczenia przypominającego centrum dowodzenia. Zbierz znajdujące się tutaj przedmioty i wbiegnij w korytarz po drugiej stronie.

- Tutaj do wybicia będzie kilku wrogów. Nie będą oni mieli pojęcia o twoim istnieniu (nawet jeśli aktywowany został wcześniej alarm), można więc pozbyć się ich po cichu, przy pomocy wytłumionej broni bądź toporka.
- Udaj się teraz na koniec korytarza, wejdź do pomieszczenia z kapsułą ratunkową i ją aktywuj, co rozpocznie scenę przerywnikową, która zakończy ten etap.
0
Komentarze czytelników
Arche8891 Junior
Orteza znajduje sie na wenus a nie w new orlean
młoda foka Centurion

Jaka kretyńska maniera przy opisach znajdziek! Np. "Obiekt nr 21 znajduje się na pierwszym piętrze komisariatu". 22 również. I 23. 24 też " A można jakoś konkretniej? Opis miejsca dokładniejszy? I te beznadziejne fotki strzelone z "przyłożenia". Po co robisz, człowieku, zdjęcie setnej z kolei grafiki koncepcyjnej skoro już po zebraniu pierwszej wiem, jak wygląda? Zrób zdjęcie z pewnej odległości z jakimś charakterystycznym punktem czy obiektem, żeby ułatwić jej znalezienie. Bo taka jest przecież rola tego poradnika, nieprawdaż?
DragonBlood Pretorianin
co do generałów można przy mapie wojennej te same lokalizacje aby enigmę odblokować. Czy ktoś wie jak zagadać w strzelnicy i do kogo lub do klubu krzyżowego - w klubie trzeba chyba przejść wolfestain 3d ale w strzelnicy ?? To zadania na końcu gry z tytułem ,, czy to koniec '' Ma ktoś pomysł bo w poradniku tego nie ma
Arekmax Junior
Witam mam problem bo nie umiałem użyć kodów enigma i czy straciłem je a jak tak to jak odzyskać bo aż 5 nie mogę odblokować.
markc6495287647 Junior
Cześć gram na nintendo i nie mogę wskoczyć do helikoptera. Ktos pomoże bo flustrujace to jest. Dziękuję
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.