Oblivion: Zakończenie Thieves Guild
Aktualizacja:
Zakończenie
Najważniejszą nagrodą związaną z przewodnictwem Gildii Złodziei jest kaptur Gray Foxa, który stanowi dla ciebie coś w rodzaju oddzielnej, drugiej tożsamości. Z jednej strony, gdy masz go na sobie, strażnicy automatycznie ścigają cię i zawsze masz do zapłacenia karę wysokości 500 septimów. Są jednak i plusy. Gdy w dowolnym momencie zdejmiesz kaptur, nikt nie będzie pamiętać o jakichkolwiek popełnionych przez ciebie przestępstwach. Oznacza to, że możesz do woli kraść i mordować, a wszystko i tak spadnie na bezosobowego Gray Foxa, nie na ciebie.

Poza tym, kaptur zwiększa umiejętność Sneak o 25 punktów, a także ma dodatki w postaci czarów Detect Life oraz Feather, zwiększający udźwig o 200.
![]() | Innym bonusem związanym z byciem Gray Foxem to dostęp do siedziby gildii - wejście znajdziesz w Dareloth Garden. W swoich nowych kwaterach znajdziesz sporą część skradzionych przez ciebie w cyklu powyższych misji przedmiotów. Potraktuj to jako ciekawostkę. |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
- Oblivion: Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry
- Oblivion: Gildia Złodziei
- Oblivion: Gildia Złodziei (Thieves Guild), lista misji
- Oblivion: Finding the Thieves Guild
- Oblivion: May the Best Thief Win, Intependent Thievery
- Oblivion: Untaxing the Poor, The Elven Maiden
- Oblivion: Adharji's Heirloom
- Oblivion: Misdirection
- Oblivion: Lost Histories
- Oblivion: Taking Care of Lex
- Oblivion: Turning a Blind Eye
- Oblivion: Arrow of Extrication
- Oblivion: Boots of Springheel Jak
- Oblivion: The Ultimate Heist
- Oblivion: Zakończenie Thieves Guild
- Oblivion: Gildia Złodziei
- Oblivion: Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

