Oblivion: Mistycyzm (Mysticism)
Aktualizacja:
Mysticism
![]() | Opis: Mistycyzm obejmuje zaklęcia, które koncentrują się na manipulowaniu samą magią - odbijaniu jej, absorbowaniu itd. Wartymi uwagi zaklęciami są Life Detection (swojego rodzaju radar) oraz Soul Trap (umożliwia więzienie dusz pokonanych stworów w Soul Gemach, co później wykorzystać możemy do regeneracji magicznych przedmiotów). Atrybut powiązany: Intelligence (Inteligencja). |
Zaklęcia Novice'a: Minor Dispel, Minor Life Detection.
Zaklęcia Apprentice'a: Dispel Other, Major Dispel, Major Life Detection, Remote Manipulation, Soul Trap.
Zaklęcia Journeymana: Greater Dispel, Greater Dispel Other, Greater Life Detection, Greater Soul Trap, Greater Spell Reflection, Psychic Motion, Spell Absorption.
Zaklęcia Experta: Superior Dispel, Superior Life Detection, Superior Soul Trap, Superior Spell Absorption, Superior Spell Reflection, Telekinesis.
Zaklęcia Mastera: Legendary Dispel, Legendary Life Detection, Legendary Soul Trap, Legendary Spell Absorption, Legendary Spell Reflection, Movement Mastery.
Trenerzy niskiego poziomu: Angalmo (Mages Guild, Chorrol), Druja (Mages Guild, Skingrad).
Trenerzy średniego poziomu: Ita Rienus (Mages Guild, Bravil), Boderi Farano (Mystic Archives, Arcane University).
Trener wysokiego poziomu: Dagail (Mages Guild, Leyawiin).
Misja trenera wysokiego poziomu: Dagail nie będzie cię trenować, jeśli nie zamkniesz przynajmniej trzech wrót Oblivionu (wliczając te z głównego wątku).
Księgi: 2920 - Sun's Dawn (Chapel of Julianos, Skingrad), Before the Age of Man (Chironasium, Arcane University), The Black Arts on Trial (Mystic Emporium, Imperial City Market District), The Firsthold Revolt (Mages Guild, Cheydinhal), Souls - Black and White (Fort Cuptor, 11s9).
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Podstawy
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Wszystkie Umiejętności
- Oblivion: Akrobatyka (Acrobatics)
- Oblivion: Alchemia (Alchemy)
- Oblivion: Przemiana (Alteration)
- Oblivion: Płatnerstwo (Armorer)
- Oblivion: Atletyka (Athletics)
- Oblivion: Ostrze (Blade)
- Oblivion: Blok (Block)
- Oblivion: Bronie obuchowe (Blunt)
- Oblivion: Przywołanie (Conjuration)
- Oblivion: Zniszczenie (Destruction)
- Oblivion: Walka wręcz (Hand-to-Hand)
- Oblivion: Ciężki pancerz (Heavy Armor)
- Oblivion: Iluzja (Illusion)
- Oblivion: Lekki pancerz (Light Armor)
- Oblivion: Celność (Marksman)
- Oblivion: Handel (Mercantile)
- Oblivion: Mistycyzm (Mysticism)
- Oblivion: Przywrócenie (Restoration)
- Oblivion: Zabezpieczenia (Security)
- Oblivion: Skradanie się (Sneak)
- Oblivion: Retoryka (Speechcraft)
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Podstawy
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

