Oblivion: Iluzja (Illusion)
Aktualizacja:
Illusion
![]() | Opis: Iluzja koncentruje się na urokach rzucanych na przeciwników, zasiewających w nich strach, omamiających, niekiedy wręcz zmuszających do walki po naszej stronie. Tutaj znajdziemy też bardzo przydatne zaklęcia zastępujące pochodnie (np. Daylight). Atrybut powiązany: Personality (Osobowość). |
Zaklęcia Novice'a: Alluring Gaze, Beguiling Touch, Frenzy, Illuminate, Inspiration, Inspiring Touch, Serenity, Soothing Touch Starlight, Touch of Frenzy
Zaklęcia Apprentice'a: Command Creature, Command Humanoid, Commanding Touch, Eyes of Eventide, Heroic Touch, Heroism, Mesmerizing Grasp, Moonlight, Pacification, Rage, Seductive Charm, Touch of Fear, Touch of Rage.
Zaklęcia Journeymana: Calming Touch, Candlelight, Chameleon, Debilitate, Dominating Touch, Enthralling Presence, Eyes of Midnight, Hush, Shadow Shape, Voice of Dread, Voice of Rapture.
Zaklęcia Experta: Dominate Creature, Dominate Humanoid, Fearful Gaze, Ghostwalk, Immobilize, Mute, Shadow, Torchlight.
Zaklęcia Mastera: Cloak, Daylight, Grasp of Terror, Paralyze, Silence, Spectral Form, Terrifying Presence.
Trenerzy niskiego poziomu: Hil the Tall (Great Chapel of Arkay, Cheydinhal), Jantus Brolus (Istrius Brolus's House, Bruma).
Trenerzy średniego poziomu: Carahil (Mages Guild, Anvil), Kud-Ei (Mages Guild, Bravil).
Trener wysokiego poziomu: Martina Floria (Chironasium, Arcane University).
Misja trenera wysokiego poziomu: Aby uzyskać dostęp do treningu Martiny, musisz przynieść jej 10 kamieni Welkynd. Jako Apprentice w gildii magów (inaczej nie miałbyś wstępu na Uniwersytet) na pewno się już z nimi spotkałeś. Znajdziesz je we wszystkich ruinach Ayleidów (patrz: mapa świata).
Księgi: The Argonian Account 3 (Mystic Archives, Arcane University), Incident in Necrom (Willow Bank, Cheydinhal), Mystery of Talara 4 (wieża Fort Caractacus, 5s49), Palla 1 (Arkved's Tower, 9s5), The Wolf Queen 3 (piwnica Mages Guild, Bruma).
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Podstawy
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Wszystkie Umiejętności
- Oblivion: Akrobatyka (Acrobatics)
- Oblivion: Alchemia (Alchemy)
- Oblivion: Przemiana (Alteration)
- Oblivion: Płatnerstwo (Armorer)
- Oblivion: Atletyka (Athletics)
- Oblivion: Ostrze (Blade)
- Oblivion: Blok (Block)
- Oblivion: Bronie obuchowe (Blunt)
- Oblivion: Przywołanie (Conjuration)
- Oblivion: Zniszczenie (Destruction)
- Oblivion: Walka wręcz (Hand-to-Hand)
- Oblivion: Ciężki pancerz (Heavy Armor)
- Oblivion: Iluzja (Illusion)
- Oblivion: Lekki pancerz (Light Armor)
- Oblivion: Celność (Marksman)
- Oblivion: Handel (Mercantile)
- Oblivion: Mistycyzm (Mysticism)
- Oblivion: Przywrócenie (Restoration)
- Oblivion: Zabezpieczenia (Security)
- Oblivion: Skradanie się (Sneak)
- Oblivion: Retoryka (Speechcraft)
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Podstawy
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

