Oblivion: Wrota pod Brumą (Bruma Gate)
Aktualizacja:
Bruma Gate
Kultyści z Mythic Dawn zaczynają zrealizować swój plan ataku na Brumę, a jedna z bram Oblivionu otwarta została nieopodal miasta. Jauffre każe ci porozmawiać z kapitanem Burdem, który czeka na ciebie u bram miasta. Okaże się, że zmobilizował on cały oddział straży, który razem z tobą przekroczy piekielne wrota.
Podobnie jak ostatnio, musisz dostać się do wieży. Tym razem zobaczysz ją po swojej lewej stronie. Most jest zerwany, musisz więc okrążyć budowlę idąc dookoła wypełnionej lawą fosy. W pewnym momencie zobaczysz przejście, które pozwoli ci "ściąć" do środka. Po pokonaniu kilku przeciwników będziesz mógł wejść do The Fury Spike.
![]()  | ![]()  | 
Konstrukcja wieży jest bardzo podobna do tej, którą przemierzałeś w Kvatch. Najpierw przejdź przez drzwi do Rending Halls, otwórz drzwi Citadel Hall Door i wyjdź poziom wyżej. Przez kolejne drzwi z powrotem do The Fury Spike, a następnie do Corridors of Dark Salvation. Tam znów odnajdź przejście na wyższy poziom The Fury Spike. Na szczycie wieży trafisz na Sigil Keepera, który ma przy sobie klucz oraz fajną tarczę. Przejdź do Sigillum Sanguis. Pokonaj tam kilku przeciwników, wejdź na samą górę oraz dotknij Sigil Stone. Właśnie sprzedałeś siłom zła kolejnego pstryczka w nos.
Z powrotem u bram Brumy. Porozmawiaj z Burdem, a następnie wracaj do Jauffre'a.
0
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
	
- Oblivion: Misje główne
		
- Oblivion: Wszystkie misje główne
 - Oblivion: Tutorial
 - Oblivion: Dostarcz amulet (Deliver the Amulet)
 - Oblivion: Przerwanie oblężenia Kwatch (Find the Heir, Breaking the Siege of Kvatch)
 - Oblivion: Opactwo Weyon (Weynon Priory)
 - Oblivion: Ścieżka Świtu (The Path of Dawn)
 - Oblivion: Kapliczka Dagona (Dagon Shrine)
 - Oblivion: Szpiedzy (Spies)
 - Oblivion: Azura (Blood of the Daedra, Azura)
 - Oblivion: Wrota pod Brumą (Bruma Gate)
 - Oblivion: Krew daedry (Blood of the Divines)
 - Oblivion: Miscarcand
 - Oblivion: Sojusznicy dla Brumy (Allies for Bruma)
 - Oblivion: Obrona Brumy (Defense of Bruma)
 - Oblivion: Raj (Paradise)
 - Oblivion: Zapalić Smocze Ognie (Light the Dragonfires)
 
 
 - Oblivion: Misje główne
		
 
 - Oblivion: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
zanonimizowany156458 Senator
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Uszek Duszek Legionista
Ta gierka jest wyjebista grałem we wszystkie cześci i będe grał  w nastepne
gorąco polecam
zanonimizowany358685 Junior
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
radomenes Junior
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
fan realu madryt i raula Legend
Jak Oblivion ma wymagania z kosmosu to w takim razie co powiesz o Gothicu 3 vivec?
zoldir Chorąży
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zanonimizowany402182 Chorąży
gdzie moge  Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
 mój numer gg:12699847
zanonimizowany644892 Legionista
ello na www.oblivion.pl  znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599 
zanonimizowany664764 Legionista
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
Refael72 Junior
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


