Oblivion: The Bloodworm Helm
Aktualizacja:
The Bloodworm Helm
Zleceniodawca: Hannibal Traven;
Po ostatnich wydarzeniach Rada Magów de facto rozpadła się i każdy z jej członków postanowił działać na własną rękę. Ty musisz odzyskać dwa artefakty, które wzięte zostały przez nich z Uniwersytetu. Pierwszy będzie Bloodworm Helm, który Irlav Jarol ze swoją grupą zabrali do Fort Teleman.
![]() | ![]() |
Pierwszy poziom fortu jest pod względem architektonicznym bardzo prosty - po prostu musisz iść przed siebie, walcząc tylko z nekromantami. Na końcu znajdziesz drzwi do Fort Teleman Order of the Black Rose. Na drugim poziomie dotrzeć musisz do miejsca wskazanego zieloną strzałką, a na twojej drodze stanie trochę znanych ze świata Oblivion potworów. Na końcu drogi znajdziesz ciało <br>Irlava, a przy nim poszukiwany przez ciebie hełm. Oddaj go Travenowi i ruszaj w drogę po..
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
- Oblivion: Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry
- Oblivion: Gildia Magów
- Oblivion: Gildia Magów (Mages Guild), lista misji
- Oblivion: Anvil Recommendation
- Oblivion: Bravil Recommendation
- Oblivion: Bruma Recommendation
- Oblivion: Cheydinhal Recommendation
- Oblivion: Chorrol Recommentation
- Oblivion: Leyawiin Recomendation
- Oblivion: Skingrad Recommendation
- Oblivion: Join the Mages Guild, A Mage's Staff
- Oblivion: A Mage's Staff
- Oblivion: Ulterior Motives
- Oblivion: Vahtacen's Secret
- Oblivion: Necromancer's Moon
- Oblivion: Liberation or Apprehension?
- Oblivion: Information at a Price
- Oblivion: A Plot Revealed
- Oblivion: The Bloodworm Helm
- Oblivion: The Necromancer's Amulet
- Oblivion: Ambush
- Oblivion: Confront the King
- Oblivion: Zakończenie
- Oblivion: Gildia Magów
- Oblivion: Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


