Oblivion: Hermaeous Mora - Misje daedryczne
Aktualizacja:
Hermaeous Mora
Lokalizacja: 3s18;
Jeśli twoja postać jest na co najmniej dwudziestym poziomie doświadczenia, wykonałeś wszystkie pozostałe Daedric Quests oraz ukończyłeś już misję 'Blood of the Daedra' z głównego wątku fabularnego, w czasie snu odwiedzony zostaniesz przez posłańca od Hermaeousa Mory. Odbywa się to na podobnej zasadzie jak wizyty Luciena z Dark Brotherhood lub posłańców Gray Foxa w Thieves Guild.

Hermaeous Mora życzy sobie twojej obecności przy jego ołtarzu. Udaj się tam i porozmawiaj z nim. Masz za zadanie zebrać 10 dusz, po jednej na każdą rasę zaludniającą Cyrodiil. Jak już roztrząsaliśmy przy okazji wstępu do Dark Brotherhood, zabijanie kogo popadnie nie jest w Oblivionie mądre, gdyż może ograniczyć dostęp do części questów.
Rozwiązanie jest jednak bardzo proste - wystarczy zrobić małą rundkę po pozostałych ołtarzach, które odegrały już przecież w grze swoją rolę. Wśród wyznawców daedrycznych książąt znajdziemy przedstawicieli każdej z ras. Nie są oni zbyt solidarni i najczęściej nie reagują gdy mordujemy ich kolegów na ich oczach.

Potrzebujesz dusz: Altmera, Argoniana, Bosmera, Bretona, Dunmera, Imperiala, Khajiita, Norda, Orka i Redguarda. Procedura zdobywania ich byłaby bardzo prosta, gdyby nie pewien bug. Powinno wyglądać to w ten sposób, że rzucamy na wybraną ofiarę czar Mora's Soul Trap (otrzymujemy go po rozmowie z bóstwem), a następnie zabijamy ją w ciągu dwóch minut. Niestety, coś powoduje, że czar rzadko "chwyta" i może być ucieknięcie się do pewnej sztuczki.
W naszym przypadku działało dwukrotne rzucenie czaru na jakąś przypadkową ofiarę poboczną, a następnie również dwukrotne rzucenie go na właściwą już osobę (w obrębie tej samej lokacji i w ciągu umówionych dwóch minut oczywiście). Być może problem ten poprawiony zostanie w którymś z patchy, póki co kombinowanie jest jedynym sposobem na ominięcie problemu.
Gdy zdobędziesz wszystkie 10 dusz, wracaj do Hermaeousa, który ma dla ciebie coś specjalnego: księgę Oghma Infinium. Gdy ją otworzysz, zostaniesz zapytany o drogę, którą chcesz podążać: Steel, Shadow lub Spirit.
Steel - zwiększenie umiejętności Blade, Heavy Armor oraz Blunt;
Shadow - zwiększenie umiejętności Sneak, Security, Light armor;
Spirit - zwiększenie umiejętności Destruction, Conjuration, Restoration.
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
- Oblivion: Misje daedryczne
- Oblivion: Misje daedryczne
- Oblivion: Azura; Boethia - Misje daedryczne
- Oblivion: Clavicus Vile; Hircine - Misje daedryczne
- Oblivion: Malacath; Mephala - Misje daedryczne
- Oblivion: Meridia; Molag Bal - Misje daedryczne
- Oblivion: Namira; Nocturnal - Misje daedryczne
- Oblivion: Peryite; Sanguine - Misje daedryczne
- Oblivion: Sheogorath; Vaermina - Misje daedryczne
- Oblivion: Hermaeous Mora - Misje daedryczne
- Oblivion: Misje daedryczne
- Oblivion: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
