Oblivion: Sojusznicy dla Brumy (Allies for Bruma)
Aktualizacja:
Allies for Bruma
Jauffre obawia się, że straż kapitana Burda to zbyt mało, by odeprzeć nadchodzący atak wroga. Miasto potrzebuje wszystkich sojuszników, jakich tylko uda ci się znaleźć. Czas więc odwiedzić władców wszystkich miast w Cyrodiil, Elder Council w Imperial City oraz przedstawicieli Gildii. Jest to długi i wyczerpujący quest, gdyż jak się łatwo domyślić, praktycznie każdy oczekiwać będzie od ciebie w zamian "drobnej" przysługi - zamknięcia wrót Oblivionu bliskich danemu miastu.
![]() | ![]() |
Misja ta jest po części poboczna. Nie musisz wykonywać jej w całości, a nawet możesz ją całkowicie odpuścić. Zważ jednak, że nadchodząca bitwa nie będzie spacerkiem i każda pomoc się przyda.
Elder Council
Udaj się do pałacu w Imperial City i znajdź kanclerza Ocato, który tymczasowo pełni rolę głowy państwa. Odmówi on udzielenia pomocy i poradzi ci indywidualne załatwienie sprawy z zarządcami poszczególnych prowincji. Nic tu nie wskórasz.
Kvatch
Po tym, jak uda ci się zamknąć wrota Oblivionu w Kvatch, Savlian Matius poprosi cię o dalszą pomoc w ratowaniu miasta. Zgódź się i biegnij za nim. Po pokonaniu paru potworów porozmawiaj z nim i wróć do kaplicy po klucz od Bericha Iniana. Pójdzie on z tobą i wspólnie przebijecie się przez zajęte przez nieprzyjaciela ulice Kvatch. W końcu dojdziesz do tunelu, po wyjściu z którego znajdziesz pokrętło otwierające bramę na dziedziniec zamku.
Wspólnymi siłami pozbądźcie się wszystkich nieprzyjaciół, po czym porozmawiaj z Matiusem i wejdź do środka. Cały czas posuwaj się naprzód , walcząc z kolejnymi zastępami przeciwników. W końcu dojdziesz do prywatnych kwater księcia, gdzie znajdziesz jego ciało. Weź książęcy pierścień i wróć do Matiusa, by mu go oddać. W nagrodę dostaniesz Kvatch Cuirass, a kilku żołnierzy z Kvatch chętnie wspomoże Brumę w nadchodzącej bitwie.
Anvil
Idź ścieżką na wprost. W pewnym momencie po lewej zobaczysz most, a za nim wieżę. W środku możesz zgarnąć sprzęt ze zwłok martwego kultysty z Mythic Dawn (wyjdź na szczyt, po czym otwórz klatkę dźwignią). Kawałek dalej znajdziesz wejście do Nether Tunnels. Po przejściu kilku poziomów prostych podziemi wyjdziesz na zewnątrz na wyższym poziomie zbocza. Idź dalej aż do wejścia do Red Gnash Tunnels. Te jaskinie są krótsze. Po wyjściu uważaj na spadające głazy i kontynuuj przed siebie aż dojdziesz do wieży The Tower Portal. Teraz kolejno przechodź drzwiami do: Rending Halls, Flesh Spire, Dead Halls, Flesh Spire, Corridors of Dark Salvation, Sigillum Sanguis. Tam znajdziesz kolejny Sigil Stone, a dotknięcie go standardowo zamknie wrota.
Po zamknięciu bramy udaj się do Countess Umbranox w Castle Anvil i powiadom ją o swoim osiągnięciu.
UWAGA: Do zamknięcia pozostały bramy w Chorrol, Cheydinhal, Leyawiin, Bravil i Skingrad. Procedura postępowania jest bardzo podobna jak w przypadku wrót w Anvil, Brumie i Kvatch, zawsze chodzi o dostanie się na szczyt głównej wieży, do Sigillum Sanguis i dotknięcie Sigil Stone.
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Opis przejścia
- Oblivion: Misje główne
- Oblivion: Wszystkie misje główne
- Oblivion: Tutorial
- Oblivion: Dostarcz amulet (Deliver the Amulet)
- Oblivion: Przerwanie oblężenia Kwatch (Find the Heir, Breaking the Siege of Kvatch)
- Oblivion: Opactwo Weyon (Weynon Priory)
- Oblivion: Ścieżka Świtu (The Path of Dawn)
- Oblivion: Kapliczka Dagona (Dagon Shrine)
- Oblivion: Szpiedzy (Spies)
- Oblivion: Azura (Blood of the Daedra, Azura)
- Oblivion: Wrota pod Brumą (Bruma Gate)
- Oblivion: Krew daedry (Blood of the Divines)
- Oblivion: Miscarcand
- Oblivion: Sojusznicy dla Brumy (Allies for Bruma)
- Oblivion: Obrona Brumy (Defense of Bruma)
- Oblivion: Raj (Paradise)
- Oblivion: Zapalić Smocze Ognie (Light the Dragonfires)
- Oblivion: Misje główne
- Oblivion: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


