Oblivion: Przemiana (Alteration)
Aktualizacja:
Alteration
![]() | Opis: Przemiana jest szkołą magii opierająca się na zaklęciach pomocniczych, takich jak oddychanie pod wodą czy otwieranie zamków. Jest to droga, dzięki której magowie uniknąć mogą konieczności uczenia się innych umiejętności - w dużym stopniu potrafi je bowiem zastąpić swą uniwersalnością. Atrybut powiązany: Willpower (Siła Woli). |
Zaklęcia Apprentice'a: Defend, Ease Burden, Electric Shield, Frost Shield, Heat Shield, Hindering Touch, Open Easy Lock, Sea Stride, Water Breathing.
Zaklęcia Journeymana: Encumbering Touch, Guard, Ice Shield, Lighten Load, Lightning Shield, Open Average Lock.
Zaklęcia Experta: Fire Shield, Glacial Wall, Lightning Wall, Open Hard Lock, Oppressing Grasp, Pack Mule, Shield, Weight of the Word.
Zaklęcia Mastera: Aegis, Beast of Burden, Flame Shield.
Trening Konwencjonalny: Stosowanie czarów z tej dziedziny.
Trenerzy niskiego poziomu: Dovyn Aren (Imperial City Elven Gardens), Deetsan (Mages Guild, Cheydinhal)
Trenerzy średniego poziomu: Athragar (Mages Guild, Chorrol), Abhuki (Faregyl Inn, 5s3)
Trener wysokiego poziomu: Tooth-in-the-Sea (szwęda się na północ od Bravil, spędzając większość dnia pod wodą).
Misja trenera wysokiego poziomu: Tooth-in-the-Sea każe ci spędzić wraz z nim trzy godziny pod wodą (musisz do niego zagadać przed 1 po południu). Możesz tego dokonać na różne sposoby - zaklęciem Water Breathing, napojami, specjalnym ekwipunkiem (niektóre hełmy umożliwiają ciągłe oddychanie pod wodą). Jeśli jesteś Argonianem, zostaniesz automatycznie zwolniony z tego testu.
Księgi: Daughter of the Niben (Skingrad, Mages Guild Living Quarters), Dragon Break (Dovyn Aren's House, Elven Gardens), Lunar Lorkhan (w domu Henantiera w trakcie misji "Through a Nightmare, Darkly", nagroda w misji "Two Sides of a Coin"), Reality and Other Falsehoods (Southern Books, Leyawiin), Sithis (The Great Chapel of Zenithar, Leyawiin).
- The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry
- Oblivion: Podstawy
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Wszystkie Umiejętności
- Oblivion: Akrobatyka (Acrobatics)
- Oblivion: Alchemia (Alchemy)
- Oblivion: Przemiana (Alteration)
- Oblivion: Płatnerstwo (Armorer)
- Oblivion: Atletyka (Athletics)
- Oblivion: Ostrze (Blade)
- Oblivion: Blok (Block)
- Oblivion: Bronie obuchowe (Blunt)
- Oblivion: Przywołanie (Conjuration)
- Oblivion: Zniszczenie (Destruction)
- Oblivion: Walka wręcz (Hand-to-Hand)
- Oblivion: Ciężki pancerz (Heavy Armor)
- Oblivion: Iluzja (Illusion)
- Oblivion: Lekki pancerz (Light Armor)
- Oblivion: Celność (Marksman)
- Oblivion: Handel (Mercantile)
- Oblivion: Mistycyzm (Mysticism)
- Oblivion: Przywrócenie (Restoration)
- Oblivion: Zabezpieczenia (Security)
- Oblivion: Skradanie się (Sneak)
- Oblivion: Retoryka (Speechcraft)
- Oblivion: Umiejętności
- Oblivion: Podstawy
Komentarze czytelników
Na pierwszą ofiarę najlepszy jest
Oczywiście po wykonaniu questu dla niego. Skurwiel miał
, a dał go
Więc mu się należy.
w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.
Za ortografię przepraszam.
ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599
gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847
Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?
zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić
gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.
ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.
Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!
Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...
szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...
Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.
Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.
Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

