Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy | Solucja Syberia 3
Aktualizacja:

Wróć do pokoju, w którym przebywa Kurk (drzwi na prawo od fontanny, z ich lewej strony stoi pełen różnych rzeczy wózek salowej) i porozmawiaj z nim. Pokaż mu broszurę ze wzorem klucza. Kurk podpowie Kate, by oddała otrzymany od lekarza klucz do naprawy za pośrednictwem jukolskiej sowy.
Wyjdź na balkon (okno z zielonkawymi zasłonami na prawo od Kurka) i kliknij symbol lupki na słupie na wprost. Spróbuj zwrócić uwagę sowy siedzącej na szczycie pobliskiej wieży. Kiedy to się nie uda, wróć do Kurka i powiedz mu o swoim niepowodzeniu - dowiesz się, że musisz czymś przywabić sowę.

Opuść pokój i maszeruj w lewo. Miń gabinet lekarza i przejdź przez otwarte drzwi o błękitnych prętach. Śpiącemu na ławce mężczyźnie zabierz w zbliżeniu zawieszony na szyi klucz Antona. Teraz udaj się do pomieszczenia, do którego prowadzi korytarz znajdujący się na lewo od brązowych drzwi od cudacznego klucza do wyjścia.

Maszeruj w głąb tego przejścia, a potem w lewo - dojdziesz do ptaszarni z mechanicznymi ptakami. Przybliż widok na jej zamknięte drzwi i na ich zamku użyj klucza Antona. Po dostaniu się do środka zwiń mechanicznego ptaka po lewej.
Wróć z nim do Kurka i przejdź na balkon. Kliknij symbol lupki na słupie na wprost i posadź ptaka na parapecie na prawo od Kate. Nakręć go, by zwabić sowę.
0
- Syberia 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Rozdział pierwszy
- Opuść pokój | Rozdział pierwszy | Opis przejścia Syberia 3
- Znajdź lekarza | Rozdział pierwszy | Opis przejścia Syberia 3
- Dopasuj klucz do zamka | Rozdział pierwszy | Opis przejścia Syberia 3
- Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy | Solucja Syberia 3
- Opuść oddział chorych i odszukaj Zamiatina | Rozdział pierwszy | Syberia 3
- Odnajdź doktor Olgę | Rozdział pierwszy | Opis przejścia Syberia 3
- Skorzystaj z łodzi i dołącz do Jukoli | Rozdział pierwszy | Solucja Syberia 3
- Rozdział pierwszy
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Harpunisher Junior

Znalazłeś rozwiązanie? Mam dokładnie ten sam problem ??
Robson4205 Junior
Po próbie odstraszenia nietoperzy kate ciagle trzyma pochodnie i nic się nie da zrobić, wszystkie opcje dialogowe to tylko zwrócenie uwagi Kate na to że ma uważać z pochodnią, ktoś wie jak temu zaradzić?
Estes34 Junior
No niestety musiałam wszystko przejść od nowa, ale tym razem przynajmniej nie przegapiłam plakatu w warsztacie oraz nic się nie zawiesiło, więc poszło gładko ;) nie działają mi natomiast niektóre opcje opisane na padzie np. nie da się przyśpieszyć / pominąć dialogów co bywa uciążliwe, ani nie wyświetlają się aktualne zadania, chociaż to akurat można samemu wykoncypować. Czy ktoś grający na PS4 też tak miał i temu jakoś zaradził, czy taki już wątpliwy urok Syberii 3 na PSie?
Estes34 Junior
Ja mam taką sytuację na PS4, że parę razy jechałam kolejką (autkiem) przekładając pręt raz jeden raz drugi ale nie mogłam utrafić, aby zatrzymał się tam, gdzie Kate mówi "ciekawe dokąd prowadzi to przejście"...niestety za którymś razem zatrzymałam się prawie na platformie, z której się startowało autkiem, bo pomyślałam, że może trzeba tam jakoś dojść inaczej....i wysiadłam efektem czego gra tak się zawiesiła, że nie mogę ani wsiąść ponownie do autka ani wyjść w ogóle z tej lokacji. Widać tylko nogi Kate obok auta lub znika całkiem. Save w PS4 jest jeden jedyny i właśnie w tym miejscu. Pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.