Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki | Opis przejścia Syberia 3
Aktualizacja:
Po wyjściu Kate z jurty maszeruj pomiędzy strusiami w dół ekranu, a dotarłszy na początek karawany, skieruj się nieco w lewo i idź dalej piaszczystą drogą - po lewej zostawiając za sobą beżowy nieduży budynek.

Minąwszy go, skieruj się nad urwisty brzeg rzeki - trzeba obejść od lewej miejsce z przypominającą piec z czterema kominami konstrukcją otoczoną ciemnymi głazami. Zastaniesz tam Kurka - porozmawiaj z nim. Kate zobowiąże się przejść przez most i pogadać z jukolskim strażnikiem mieszkającym na drugim brzegu rzeki.
Następnie udaj się do owego mijanego przed chwilą budynku - to tutejszy punkt celny (czy coś w tym rodzaju). Podejdź do okienka (z lewej strony budynku - przy moście) i porozmawiaj z celnikiem. Mężczyzna zgodzi się, by Kate przeszła przez most, ale najpierw musi ona uruchomić koło młyńskie. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Wszystkie chwyty dozwolone, opuść koło młyńskie do wody przed rozmową z celnikiem - osiągnięcie wpada podczas poruszenia przez niego tej kwestii).
W tym celu przemieść się na prawą stronę budynku, przy której znajduje się taras - na samym końcu tego boku zainstalowana jest metalowa drabinka, po której zejdź poziom niżej. Na drugim tarasie cofnij się w lewo i zejdź po kolejnej drabince jeszcze niżej.

Tam kliknij solidną wajchę przy ścianie budynku (po prawej), na lewo od młyńskiego koła. Kate uda się je uruchomić. Po drabinkach wróć do celnika - powiadom go o sukcesie zleconej misji i skieruj się na most (na lewo od budynku). Przebiegnij przez pierwszą część mostu, a następnie przez drugą - celnik uniesie je kolejno.
Za mostem maszeruj do ogrodzonej drewnianym płotem jurty (po prawej) i pogadaj z jukolskim strażnikiem. Dowiesz się, że duchy wymagają specjalnych znaków dymnych oraz... wódki. Opuść jurtę i wróć przez most na drugi brzeg rzeki.
0
Komentarze czytelników
Harpunisher Junior

Znalazłeś rozwiązanie? Mam dokładnie ten sam problem ??
Robson4205 Junior
Po próbie odstraszenia nietoperzy kate ciagle trzyma pochodnie i nic się nie da zrobić, wszystkie opcje dialogowe to tylko zwrócenie uwagi Kate na to że ma uważać z pochodnią, ktoś wie jak temu zaradzić?
Estes34 Junior
No niestety musiałam wszystko przejść od nowa, ale tym razem przynajmniej nie przegapiłam plakatu w warsztacie oraz nic się nie zawiesiło, więc poszło gładko ;) nie działają mi natomiast niektóre opcje opisane na padzie np. nie da się przyśpieszyć / pominąć dialogów co bywa uciążliwe, ani nie wyświetlają się aktualne zadania, chociaż to akurat można samemu wykoncypować. Czy ktoś grający na PS4 też tak miał i temu jakoś zaradził, czy taki już wątpliwy urok Syberii 3 na PSie?
Estes34 Junior
Ja mam taką sytuację na PS4, że parę razy jechałam kolejką (autkiem) przekładając pręt raz jeden raz drugi ale nie mogłam utrafić, aby zatrzymał się tam, gdzie Kate mówi "ciekawe dokąd prowadzi to przejście"...niestety za którymś razem zatrzymałam się prawie na platformie, z której się startowało autkiem, bo pomyślałam, że może trzeba tam jakoś dojść inaczej....i wysiadłam efektem czego gra tak się zawiesiła, że nie mogę ani wsiąść ponownie do autka ani wyjść w ogóle z tej lokacji. Widać tylko nogi Kate obok auta lub znika całkiem. Save w PS4 jest jeden jedyny i właśnie w tym miejscu. Pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.