Odnajdź wskazówki pozostawione przez poprzednią karawanę | Solucja Syberia 3
Aktualizacja:
Dotarłszy wraz z Jukolami pod stadion, zrób kilka kroków w prawo, a pojawi się Bouruth, który wskaże Kate jej jurtę i wspomni, że czekają na nią Ayawaska i Kurk. By z nimi pogadać, od swojej jurty maszeruj w lewo, w stronę wielkiego ogniska - szamankę i przewodnika znajdziesz stojących przy namiocie z imponującym rogatym totemem. Porozmawiaj z nimi, a dowiesz się o ukrytej świątyni Jukoli, wejście do której trzeba dopiero odnaleźć.
(Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Odrobina czułości na co dzień, a masz już za sobą dwukrotne pogłaskanie strusia: w wielkim namiocie obozowiska Jukoli nieopodal Valsemboru za dnia i w nocy, poszukaj trzeciego strusia, skorego do pieszczot. Idąc od swojej jurty zgodnie z ruchem wskazówek zegara, obejdź fragment ogrodzenia, za którym pasą się strusie, chętnego do pogłaskania znajdziesz wśród tych stojących poza ogrodzeniem - jest to trzeci od jurty Kate, wliczając w to również "jej" strusia).
Poszukiwania rozpocznij od zlokalizowania cmentarza, na którym pochowani są uczestnicy poprzedniej pielgrzymki ze strusiami. Od miejsca, gdzie stoi Kurk, wędruj w górę ekranu, w stronę wielkiego budynku o wyblakłym ceglastym kolorze - nie wchodź jednak przez otwartą bramę na wprost, nad którą wisi plakat.

Wejdź natomiast przez zamkniętą bramę tuż obok (po prawej) - zaraz za nią jest kolejna (po prawej), ale ją też na razie zignoruj.

Udaj się za to znajdującą się naprzeciwko niej ścieżką między drzewami - wiodącą w górę.

Idź cały czas tak, jak ona prowadzi, aż dotrzesz do porzuconych drewnianych domków i nagrobków (napisy na których można odczytać w zbliżeniu). W centrum tego miejsca znajduje się coś w rodzaju kamiennego pomnika (przypominającego trochę fontannę) - od niego skieruj się w lewo.

Tak trafisz pod najwyraźniej zamieszkany domek - wejdź do środka. Po chwili pojawi się jego lokatorka - porozmawiaj z nią. W efekcie otrzymasz dziennik przewodnika poprzedniej karawany Jukoli - jukolski manuskrypt.
0
Komentarze czytelników
Harpunisher Junior

Znalazłeś rozwiązanie? Mam dokładnie ten sam problem ??
Robson4205 Junior
Po próbie odstraszenia nietoperzy kate ciagle trzyma pochodnie i nic się nie da zrobić, wszystkie opcje dialogowe to tylko zwrócenie uwagi Kate na to że ma uważać z pochodnią, ktoś wie jak temu zaradzić?
Estes34 Junior
No niestety musiałam wszystko przejść od nowa, ale tym razem przynajmniej nie przegapiłam plakatu w warsztacie oraz nic się nie zawiesiło, więc poszło gładko ;) nie działają mi natomiast niektóre opcje opisane na padzie np. nie da się przyśpieszyć / pominąć dialogów co bywa uciążliwe, ani nie wyświetlają się aktualne zadania, chociaż to akurat można samemu wykoncypować. Czy ktoś grający na PS4 też tak miał i temu jakoś zaradził, czy taki już wątpliwy urok Syberii 3 na PSie?
Estes34 Junior
Ja mam taką sytuację na PS4, że parę razy jechałam kolejką (autkiem) przekładając pręt raz jeden raz drugi ale nie mogłam utrafić, aby zatrzymał się tam, gdzie Kate mówi "ciekawe dokąd prowadzi to przejście"...niestety za którymś razem zatrzymałam się prawie na platformie, z której się startowało autkiem, bo pomyślałam, że może trzeba tam jakoś dojść inaczej....i wysiadłam efektem czego gra tak się zawiesiła, że nie mogę ani wsiąść ponownie do autka ani wyjść w ogóle z tej lokacji. Widać tylko nogi Kate obok auta lub znika całkiem. Save w PS4 jest jeden jedyny i właśnie w tym miejscu. Pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.