Odnajdź i uwolnij Kurka | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
Aktualizacja:
Dotarłszy niemal pod sam szpital, przez otwartą bramę wejdź na dziedziniec. Zauważ po lewej wojskowy helikopter.

Przejdź za niego - by widoczny stał się drugi bok maszyny - i wejdź do środka. Idź w lewo, na sam koniec pojazdu, i pogrzeb w stojącej tam sporej skrzyni. Przełóż część rzeczy, by dostać się do leżącej w prawym dolnym rogu krótkofalówki. Zabierz ją.
Opuść helikopter i skieruj się do budynku szpitala. Kiedy Kate ukryje się za filarem, użyj na żołnierzach w recepcji zwiniętej z helikoptera krótkofalówki (osiągnięcie Pułkowniku, czy pan mnie słyszy?). Gdy mężczyźni opuszczą parter budynku, przejdź w korytarz z pokojami doktora Zamiatina i doktor Olgi (na lewo od recepcji, patrząc z perspektywy drzwi wejściowych).
Po rozmowie z Zamiatinem (osiągnięcie Kasandra - o ile poprzednio, po przeczytaniu maili doktor Olgi, podjęta została jeszcze jedna próba przekonania dyrektora szpitala co do prawdziwego oblicza Jefimowej) i Steinerem udaj się do pokoju Olgi. Zastaniesz tam Kurka, niestety, przewodnik Jukoli okaże się nieprzytomny - zahipnotyzowany przez wahadełko i pod wpływem środków odurzających - musisz poradzić sobie z obydwoma tymi problemami.
Przywracanie przytomności Kurkowi
W zbliżeniu zainteresuj się notatką przyczepioną z lewego boku fotela Kurka. Zabierz przytrzymujący ją u góry po lewej spinacz. Zwróć uwagę na coś w rodzaju małej tuby wystającej z tej strony zagłówka, kiedy ją klikniesz, Kate spróbuje wpłynąć na Kurka, jednak bez skutku.
Zmień widok na tył fotela i w zbliżeniu przesuń w dół (odpowiedni ruch myszką) pokrywę z tyłu zagłówka. Pokażą się trybiki odpowiadające za ruch wahadła - zablokuj je (górny aktywny punkt) spinaczem zabranym z notatki przy fotelu. Następnie przyjrzyj się drugiemu bokowi fotela.

W zbliżeniu na znajdującą się z tej strony aparaturę odegnij (odpowiedni ruch myszką) w prawo igłę, by wypłynął płyn ze strzykawki. Wsuń igłę z powrotem na poprzednie miejsce. Odciągnij (ruch myszką w górę) zatyczkę strzykawki i wlej do niej napój szamanki. Zatkaj strzykawkę i pociągnij w dół korbkę po prawej.
Kiedy przewodnik oprzytomnieje, problemem pozostaną jeszcze uchwyty na jego przedramionach, które przytrzymują go w fotelu. Z prawej strony poniżej siedzenia znajduje się klapka, odchyl ją w dół (odpowiedni ruch myszką) - okaże się, że pod nią jest klawiatura, niewątpliwie wymagająca kodu, którego nie znasz.
Wyjdź ze zbliżenia i rozejrzyj się po pokoju, w poszukiwaniu czegoś, co mogłoby naprowadzić Kate na trop. Podejdź do biurka i zabierz figurkę Olgi, stojącą na lewo od monitora, oraz leżącą pod nią karteczkę - wiadomość od doktora Mangolinga. Przeczytaj ją (ekwipunek z dokumentami) - niestety, fragment z kodem został oderwany. W tej sytuacji na klawiaturze pod siedziskiem fotela Kurka użyj (w zbliżeniu - aktywny punkt tuż nad klawiszami) figurki Olgi (osiągnięcie Wielkie pożegnanie).
0
- Syberia 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Rozdział trzeci
- Znajdź Simona Steinera, rzemieślnika | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3
- Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Odszukaj kapitana Obo i przekonaj go, by przeprawił Jukoli | Rozdział trzeci
- Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Napełnij zbiorniki wodne na Krysztale | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3
- Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3
- Skompletuj i przygotuj sprzęt do nurkowania | Rozdział trzeci | Syberia 3
- Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Odnajdź i uwolnij Kurka | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Rozdział trzeci
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Harpunisher Junior

Znalazłeś rozwiązanie? Mam dokładnie ten sam problem ??
Robson4205 Junior
Po próbie odstraszenia nietoperzy kate ciagle trzyma pochodnie i nic się nie da zrobić, wszystkie opcje dialogowe to tylko zwrócenie uwagi Kate na to że ma uważać z pochodnią, ktoś wie jak temu zaradzić?
Estes34 Junior
No niestety musiałam wszystko przejść od nowa, ale tym razem przynajmniej nie przegapiłam plakatu w warsztacie oraz nic się nie zawiesiło, więc poszło gładko ;) nie działają mi natomiast niektóre opcje opisane na padzie np. nie da się przyśpieszyć / pominąć dialogów co bywa uciążliwe, ani nie wyświetlają się aktualne zadania, chociaż to akurat można samemu wykoncypować. Czy ktoś grający na PS4 też tak miał i temu jakoś zaradził, czy taki już wątpliwy urok Syberii 3 na PSie?
Estes34 Junior
Ja mam taką sytuację na PS4, że parę razy jechałam kolejką (autkiem) przekładając pręt raz jeden raz drugi ale nie mogłam utrafić, aby zatrzymał się tam, gdzie Kate mówi "ciekawe dokąd prowadzi to przejście"...niestety za którymś razem zatrzymałam się prawie na platformie, z której się startowało autkiem, bo pomyślałam, że może trzeba tam jakoś dojść inaczej....i wysiadłam efektem czego gra tak się zawiesiła, że nie mogę ani wsiąść ponownie do autka ani wyjść w ogóle z tej lokacji. Widać tylko nogi Kate obok auta lub znika całkiem. Save w PS4 jest jeden jedyny i właśnie w tym miejscu. Pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.