Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
Aktualizacja:

Kiedy Kate znajdzie się pod wodą, trzymając się muru, wędruj w prawo - dosłownie po paru krokach natkniesz się na wielką okrągłą wnękę z kierownicą i bolcami na zębatki. Ponieś leżące przy niej (po lewej) dużą zębatkę oraz (po prawej) kwadratowy klucz. Przybliż widok na ową wnękę. Tuż pod nią znajdują się jeszcze dwie zębatki, które oczywiście zabierz.
Zainstaluj je we wnęce: dużą po lewej, zwykłą u góry, a tę nazwaną kołem zębatym (nieco różni się wyglądem od pozostałych) pod nimi. Jeśli masz notkę komisarza, możesz sprawdzić w ekwipunku z dokumentami, że brakuje jeszcze łańcucha. Trzeba go poszukać.
Biegnij zatem cały czas w lewo, korygując trasę Kate tylko wtedy, gdy się na czymś zablokuje (odrobinę w dół ekranu, by obejść przeszkodę, i dalej w lewo). W ten sposób po dobrej chwili natrafisz na wielką okrągłą metalową pokrywę w murze po lewej - podejdź bliżej, by przeprowadzić tu konieczne manipulacje.
Otwieranie pierwszych wrót

By odemknąć ową pokrywę, wetknij kwadratowy klucz znaleziony przy poprzedniej wnęce w otwór poniżej kierownicy i przekręć go w prawo (odpowiedni ruch myszką). Pokrywa lekko się uchyli - otwórz ją na całą szerokość (ruch myszką z prawej na lewą; aktywny punkt po lewej nad kierownicą).

Odsłoni się wnęka z zębatkami i łańcuchem - zakręć (odpowiedni ruch myszką) kierownicą do oporu w lewo, po czym przesuń (odpowiedni ruch myszką) wajchę po lewej w dół.

Przejdź przez otwarte wrota (po lewej). Gdy zmieni się perspektywa, zrób parę kroków w lewo, a potem w głąb ekranu, w stronę wraka kutra, przełamanego wpół. Zabierz leżący mniej więcej w jego połowie łańcuch.
Maszeruj przez wrota z powrotem i wędruj cały czas w prawo (chwilę to potrwa), by wrócić do drugiej wnęki z zębatkami, tej, przy której brakowało łańcucha.
Otwieranie drugich wrót

Zainstaluj łańcuch między kierownicą a dolną zębatką (aktywny punkt z lewej strony zębatki, do której przymocowana jest kierownica; jeśli nie umieszczałeś wcześniej zębatek na właściwych miejscach, fotka powyżej pokazuje, gdzie powinny się znaleźć). Zakręć kierownicą do oporu w prawo, po czym kliknij wajchę po prawej (osiągnięcie Dwadzieścia tysięcy mil... ).
Kiedy Kate znajdzie się przy policyjnym punkcie kontroli, zajrzyj do środka budynku przez okno na prawo od drzwi (osiągnięcie Odwracanie kota ogonem), po czym biegnij do namiotu Jukoli, a tam kolejny raz pogłaszcz trzeciego strusia na lewo od wejścia (potrzebne do osiągnięcia). Następnie maszeruj do kwatery szamanki - poinformuj ją, że nomadzi mogą przeprawić się przez jezioro.
Wróciwszy na prom, skieruj się do wyjścia z niego, po czym obgadaj sytuację z Sarą i Ayawaską - Kate dostanie od niej bukłak z napojem szamanki.
0
- Syberia 3 - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Rozdział trzeci
- Znajdź Simona Steinera, rzemieślnika | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3
- Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Odszukaj kapitana Obo i przekonaj go, by przeprawił Jukoli | Rozdział trzeci
- Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Napełnij zbiorniki wodne na Krysztale | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3
- Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci | Solucja Syberia 3
- Skompletuj i przygotuj sprzęt do nurkowania | Rozdział trzeci | Syberia 3
- Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Wróć do szpitala | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Odnajdź i uwolnij Kurka | Rozdział trzeci | Opis przejścia Syberia 3
- Rozdział trzeci
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Harpunisher Junior

Znalazłeś rozwiązanie? Mam dokładnie ten sam problem ??
Robson4205 Junior
Po próbie odstraszenia nietoperzy kate ciagle trzyma pochodnie i nic się nie da zrobić, wszystkie opcje dialogowe to tylko zwrócenie uwagi Kate na to że ma uważać z pochodnią, ktoś wie jak temu zaradzić?
Estes34 Junior
No niestety musiałam wszystko przejść od nowa, ale tym razem przynajmniej nie przegapiłam plakatu w warsztacie oraz nic się nie zawiesiło, więc poszło gładko ;) nie działają mi natomiast niektóre opcje opisane na padzie np. nie da się przyśpieszyć / pominąć dialogów co bywa uciążliwe, ani nie wyświetlają się aktualne zadania, chociaż to akurat można samemu wykoncypować. Czy ktoś grający na PS4 też tak miał i temu jakoś zaradził, czy taki już wątpliwy urok Syberii 3 na PSie?
Estes34 Junior
Ja mam taką sytuację na PS4, że parę razy jechałam kolejką (autkiem) przekładając pręt raz jeden raz drugi ale nie mogłam utrafić, aby zatrzymał się tam, gdzie Kate mówi "ciekawe dokąd prowadzi to przejście"...niestety za którymś razem zatrzymałam się prawie na platformie, z której się startowało autkiem, bo pomyślałam, że może trzeba tam jakoś dojść inaczej....i wysiadłam efektem czego gra tak się zawiesiła, że nie mogę ani wsiąść ponownie do autka ani wyjść w ogóle z tej lokacji. Widać tylko nogi Kate obok auta lub znika całkiem. Save w PS4 jest jeden jedyny i właśnie w tym miejscu. Pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.