Stellaris: Wymagania sprzętowe
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika zamieściliśmy informacje o wymaganiach sprzętowych PC gry Stellaris. Jest to tytuł o bardzo optymalnych wymaganiach. Stworzenie produkcji na silniku DX9 pozwala na uruchomienie gry nawet na starszych sprzętach.
Gra działa bardzo płynnie zarówno pod względem audio i video. Po uruchomieniu gra ładuje swoje zasoby co trwa krótką chwilę, a po tym czasie rozgrywka jest niesamowicie płynna.
Tryby gry
Singleplayer: Tak
Kooperacja offline (split screen/hot seat): Nie
Kooperacja przez Internet: Tak
Multiplayer: Tak - do 32 graczy.
Nasz sprzęt
Poradnik został stworzony na wersji PC, o poniższej konfiguracji:
- System operacyjny: Windows 7 SP1
- Procesor: Intel Core i5 4670-K
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX770
- Pamięć karty graficznej: 2 GB
Na powyższej konfiguracji gra chodziła bez większych problemów, nawet na najwyższych ustawieniach graficznych.
PC - informacje ogólne
- Systemy operacyjne: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 - 32-bit i 64- bit
- Windows XP: Nie, gra nie działa na Windows XP i wcześniejszych
- Połączenie internetowe w trakcie gry: Niewymagane
- Konieczność aktywacji przez Internet: Tak, przez platformę Steam
- Kontrolery: Klawiatura i mysz
- Achievementy: Tak
Minimalne wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 7 SP1 32-bit lub nowszy
- Procesor: Core 2 Quad 9400 2,66 GHz / Athlon II X4 640 3,0 GHz
- Pamięć RAM: 2 GB
- Karta graficzna: HD 5770 / GeForce GTX 460
- Wymagane miejsce na dysku HDD: 4 GB
- Pamięć karty graficznej: 1 GB
Zalecane wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 7 SP1 64-bit lub nowszy
- Procesor: Core i3-2100 3.1 GHz / Phenom II X4 850 3.3 GHz
- Pamięć RAM: 4 GB
- Karta graficzna: HD 6850 / GeForce GTX 560Ti
- Wymagane miejsce na dysku HDD: 4 GB
- Pamięć karty graficznej: 1 GB
Granie na laptopie w Stellaris
Tak, granie na laptopie w Stellaris jest możliwe, należy posiadać kartę grafiki HD 7470M lub lepszą.
Komentarze czytelników
Fakt poradnik mocno nieaktualny. Dla nowego gracza mało przydatny...
Witam
Czy może mi ktoś powiedzieć jak wypowiedzieć wojnę suwerenowi ?
Normalnie z ekranu dyplomacji. Tylko muszą być spełnione dwa warunki. Nie może żaden z was być w trakcie innej wojny oraz nie możecie mieć truca.
Robię umowę migracyjną i nic się nie zmienia!!! Pomoże ktoś?
Mam wrażenie , że Distant Stars posiada znacznie więcej bugów niż poprzednie dodatki. Po pierwsze, najbardziej rzuca się w oczy częsta obecność freezów w grze. Gra potrafi przyciąć na kilkanaście sekund. Następnie zdarzają się błędne wskazania na interfejsie informacyjnym z prawej strony ekranu. Na przykład strzałka informująca, że stacja ma platformy obronne gotowe do upgrade, kiedy w rzeczywistości stacja nie posiada platform. I trzecia rzecz, w dyplomacji na ekranie kontaktu, kilka cywilizacji potrafi mieć tą samą grafikę rasy. Ogólnie dodatek nie wnosi wiele nowego.
Ale brednie:) prawie nic tzn ile? 10 20 50.proc treści? Ile?
Poradnik po update do wersji 2.0 jest kompletnie nieaktualny. Prawie nic z tego poradnika nie ma miejsca w grze teraz.
Juz rozwiązalem, jest mod co to przerabia na bardziej normalne.
Hejka, mam problem z małymi cywilizacjami ktorym przyspieszyłem rozwój do epoki kosmicznej i sa moimi wasalami. Powstając rozpirzyli mi imperium bo dokonali cięc moich wplywów i podzielili sektory. Chce ich anektowac jak najszybciej, al episze że nie da sie anektowac wasala. Wiec zrobiłem ich wolnymi imperiami, ale dalej siedzą razem ze mną w tych samych układach i nawet prosza mnie o wasalizacje bo sami nie dadza rady a anektowac dalej nie mozna. Do fedefacji tez ich nie moge przyjac bo to wymaga ogromu punktow wpływów i nie pozwala ich zaufanie, musiałbym tam zainwestowac morze punktow wpływow których nie mam. Zepsuły mi gre te male cywilizacje, cos tu jest źle albo mało czytelnie zrobione.
Jak ich moge właczyc do imperium? Jak anektować innych w sposób pokojowy?
Trzeba było użyć indoktrynacji (placówka obserwacyjna) w odpowiednim momencie, zamiast normalnych badań, to byś ich przejął i nie byłoby problemu.
wytłumaczy ktoś jak działają "wpływy" ?
"Skolonizowane planety mają trochę większy zasięg niż posterunki graniczne i również rozwijają twoją strefę wpływów."
nie prawda nie jest większy
usuwanie nie ma sensu
KRollMasta
Dałeś masę dobrych informacji na temat gry tylko jest jeden problem. Gry Paradoxu szybko się zmieniają. Za miesiąć znerfią torpedy, niewolnictwo, a poradnik pozostanie bez zmian, bo GOL nie aktualizuje poradników. Wystarczy zobaczyć na inne tego typu gry i GOLowe poradniki, jedyne co można z nich wyciągnąć to jakieś ogólne tipy, a wszystko związane z balansem zawsze jest już nieaktualne.
Niby tak (np. torpedy i niewolnictwo).
Ale same ogólne tipy (manualne robienie statków etc) jak najbardziej są ok.
Poza tym jestem pewny, że w co najmniej 30% odwiedzający ten poradnik mają grę zdobytą z zatoki piratów - więc nie muszą martwić się o autoupdate ;)
I znowu kłopot, sektor oddaje tylko 75% surowców 25% gdzieś przepada, o co tu chodzi, da sie aby oddawał 100% bo więcej nie mogę ustawić
Pamiętaj, że istotnym czynnikiem produkcji na planetach jest zadowolenie. Przy mojej aktualnej flocie 120k, przy założeniach, że mam +200 energii, to w jednej chwili może stać się tak, że na 2 planetach spadnie zadowolenie, plus czasem dochodzi do tego migracja i nagle mam -180 ;)
Na szczęście reagując odpowiednio szybko, szybko się pozbywasz problemu.
Dzięki za odpowiedz, ale z tymi technologiami to jakiś błąd bo przykładowo u mnie nie było tych technologi do planet i nie ma a silnik drugiego stopnia mam w roku 2332 dopiero, i nie mogłem się doczekać kiedy będzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
