10 - The Dark Monument (Mroczny monument) | Główne misje
Aktualizacja:
10: The Dark Monument (Mroczny monument)
Wymagania do rozpoczęcia misji: Musisz ukończyć dziewiątą główną misję (The Warchief - Wódz) oraz dodatkową misję Kill the Warchiefs (Zabij wodzów), a więc doprowadzić do zabicia w sumie czterech różnych wodzów z armii Saurona.
Opcjonalne cele misji: Musisz w trakcie ochraniania wozu z grogiem zabić trzech orków-łuczników trafieniami w głowę.

Misja ta rozpoczyna się w tym samym miejscu co siódma i możesz do niej przystąpić dopiero po zlikwidowaniu czterech wodzów z armii Saurona (dziewiąta i dodatkowa misja opisane na poprzednich stronach tego rozdziału). Po rozpoczęciu zadania zacznij podążać za Hirgonem. Wkrótce zbliżycie się do grupy dziewięciu orków pilnujących wagonu z grogiem. Twoim zadaniem jest wyeliminowanie orków i najlepiej jest działać z ukrycia (choć nie jest to wymagane). Możesz na przykład zachodzić orki od tyłu czy pomagać sobie łukiem.

Dobrym sposobem na szybkie wyeliminowanie orków jest również uwolnienie karagora przetrzymywanego w jednej z klatek. Na taki krok radzę się jednak zdecydować tylko jeśli dysponujesz umiejętnością Ride Caragors (Dosiadanie karagorów), bo bestia może zwrócić się przeciw Talionowi. Jeśli nie masz nic przeciwko prowadzeniu otwartych działań możesz też oczywiście pokonać orki w bezpośredniej walce i w takiej sytuacji uważaj na ich bardziej elitarne odmiany (m.in. na obrońców z tarczami).

Po zamordowaniu wszystkich orków zaczekaj aż Hirgon wznowi przemarsz i wyrusz jego śladem. W drodze do kolejnej lokacji z orkami zostaniecie napadnięci przez niewielką grupę ghuli, których sprawna eliminacja nie powinna ci przysporzyć żadnych kłopotów. Jeśli mimo wszystko odniesiesz większe obrażenia to rozważ zabranie jednej z odnalezionych po drodze roślinek.

W drugim obozowisku orków przebywa osiem nowych potworów. Musisz zachować się tak samo jak wcześniej, a więc wymordować wszystkie orki. Polecam raz jeszcze prowadzić działania z ukrycia, dzięki czemu nie będziesz musiał ryzykować utraty zdrowia w bezpośrednich starciach z bardziej elitarnymi orkami.

Po zabiciu orków wyrusz dalej i bądź gotowy do zlikwidowania nowej grupy ghuli, które zaatakują bohaterów na moście. Jako że będzie to większa grupa pamiętaj o częstym korzystaniu ze specjalnego ataku Wraith Flash (Rozbłysk Wraith). Ghule zaatakują wkrótce jeszcze jeden raz. Większą uwagę przywiąż jednak do możliwego pojawienia się w okolicy karagora, szybko zabijając bestię (najlepiej z użyciem łuku) lub doprowadzając do jej ujarzmienia.

Główni bohaterowie dotrą po kilku chwilach do największego obozowiska orków i ponownie zmuszony zostaniesz do zabezpieczenia okolicy. W lokacji tej przebywa aż 17 nowych orków i jeśli nie chcesz zostać otoczony przez większą ich grupę to po raz kolejny decyduj się na wyprowadzanie ataków z zaskoczenia, likwidując dzięki temu orki po kolei. Po oczyszczeniu obozowiska z sił wroga gra wyświetli krótki filmik i awansujesz do najważniejszej części tej misji.
Uwaga - Jeśli mimo wszystko doprowadzisz do większej bitwy z orkami to możesz liczyć na wsparcie wygnanych, dzięki czemu jej wygranie okaże się znacznie prostze.

Twoim nowym zadaniem jest ochranianie wozu z grogiem, który powoli przesuwany jest w stronę monumentu. Przystąp na początek do eliminowania oznaczonych przez grę orków-wojowników, starając się ich dość szybko zabijać. Wyczekuj momentu pojawienia się w okolicy trzech łuczników i od razu ich zaatakuj. Postaraj się trafiać strzałami w głowy łuczników, bo jest to wymagane do zaliczenia pobocznego celu misji. W trakcie używania łuku wykorzystuj oczywiście koncentrację (spowolnienie czasu) do oddawania bezbłędnych strzałów.
Uwaga - Zapas strzał możesz odnawiać dzięki wysysaniu energii z wrogów lub odnajdując je w okolicy.

Talion zostanie wkrótce poproszony o rozpoczęcie przepychania wagonu, tak więc podbiegnij do niego i przytrzymaj klawisz/przycisk, który standardowo odpowiedzialny jest za chwytanie przeciwników.

W trakcie przepychania wagonu ignoruj orki przebywające w okolicy, skupiając się jedynie na wagonie. Zmień swoje nastawienie dopiero po pojawieniu się nowej grupy łuczników i tak jak wcześniej skorzystaj z własnego łuku żeby pozbyć się łuczników atakami na odległość. Wznów proces popychania wagonu i nie przerywaj tej akcji do momentu dotarcia z wagonem do monumentu. Na szczęście jeśli nie popełniłeś po drodze żadnych poważnych błędów to pasek energii wagonu powinien mieć sporo punktów w zapasie w momencie zakończenia misji, tak więc nie musisz obawiać się o jego przedwczesne zniszczenie.
Nagrody za zaliczenie misji:
- 600 punktów doświadczenia
- 150 sztuk złota (Mirian) - tylko jeśli zaliczyłeś opcjonalny cel misji
- Odblokowanie głównej misji "The Black Captain" (Czarny Kapitan)
0
- Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
- Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
- Główne misje
- Mapa - Udun | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- Mapa - Nurn | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- 1 - Prolog | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- 2 - The Slaver (Łowca niewolników) | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- 3 - The Spirit of Mordor (Dusza Mordoru) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 4 - An Interested Party (Zainteresowana strona) | Środziemie Cień Mordoru
- 5 - Climbing the Ranks (Awansowanie w szeregach) | Główne misje
- 6 - Shattered Memories (Zniszczone wspomnienia) | Główne misje
- 7 - The Outcasts (Wygnańcy) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 8 - The One Truth (Jedna prawda) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 9 - The Warchief (Wódz) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- Dodatkowa misja - Kill the Warchiefs (Zabij wodzów) | Główne misje
- 10 - The Dark Monument (Mroczny monument) | Główne misje
- 11 - The Black Captain (Czarny Kapitan) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 12 - The Messenger (Posłaniec) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 13 - Queen of the Shore (Królowa wybrzeża) | Główne misje
- 14 - Big Game (Duża zwierzyna) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 15 - Hunting Partners (Koledzy myśliwi) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 16 - The Power of the Wraith (Moc Wraith) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 17 - The Great White Graug (Ogromny biały graug) | Główne misje
- Dodatkowa misja - Brand the Warchiefs (Napiętnuj wodzów) | Główne misje
- 18 - The Cure (Lekarstwo) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 19 - The Rescue (Ratunek) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 20a - Lord of Mordor (Władca Mordoru) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 20b - Mordor in Flames (Mordor w płomieniach) | Główne misje
- Główne misje
- Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
Komentarze czytelników
matrixpepito Junior
DOMIN11111111 --> Misja jedyna prawda : jeżeli grasz na kompie to przytrzymuj prawoklik (celuj z łuku) i strzelaj w ghule ale nie lewoklikiem tylko X -em. Brutalne zabójstwo robisz przytrzymując shift i w momęcie kiedy wódz ma "czerwoną obramówkę " wciskasz prawoklik. (pamiętaj o czerwonej obramówce , bo inaczej przełączy cię na celowanie z łuku.)
bad_santa Legionista

antoniusz_zloty - Wytrenuj Orka na 20 lvl(max, najlepiej twojego sluge) i ubij go powinna wypasc runka 25lvl.
Xerxex Legionista
Witam mam premie w jednej misji żeby ściągnąć z wieży wrogów dokładnie dwóch ale nie wiem jak to zrobić. Gdy przywoluje jednego to nie mam opcji ściągnij tylko gdy on podchodzi to mnie widzi i wali noga we mnie zeby mnie strącic. Podpowie ktos jak to zrobic. Dzieki
gradziel Legionista
może się przyda jak ktoś się zatknie - każdy odcinek (od piątego) to osobna misja z wątku głownego
https://www.youtube.com/playlist?list=PLiciiz6C1mbnUz3QwGpOzKun5G_L1oDtt
sitom Junior
Lateralus wyślij na niego najsilniejszego wodza najlepiej z toporkami.Ja też miałem takiego gościa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.