13 - Queen of the Shore (Królowa wybrzeża) | Główne misje
Aktualizacja:
13: Queen of the Shore (Królowa wybrzeża)
Wymagania do rozpoczęcia misji: Musisz ukończyć dwunastą główną misję (The Messenger - Posłaniec).
Opcjonalne cele misji: Musisz napiętnować (Brand) sześciu łuczników w czasie krótszym niż 3 minuty.

Tuż po rozpoczęciu tej misji zmuszony zostaniesz do rozegrania nowej próby czasowej. Wyrusz w stronę fortu zlokalizowanego na północny-zachód od miejsca startu. W trakcie przeprawy nie możesz zostać wykryty i na jej zaliczenie masz 90 sekund. Korzystaj z mini-mapy i trybu Wraith do lokalizowania przeciwników i omijaj ich dzięki skradaniu się oraz przeskakiwaniu po górnych półkach.

W końcowej fazie przemarszu znajdziesz się na otwartej przestrzeni, tak więc tu będzie już praktycznie wymagane to żeby korzystać z funkcji skradania się. Omijaj wrogie patrole i nie zbliżaj się do żadnego z nich. Musisz dotrzeć w pobliże wagonu znajdującego się przy forcie. Gra odblokuje ci tu dostęp do nowej, bardzo przydatnej umiejętności - Brand (Napiętnowanie). Zdolność ta pozwala na przejęcie kontroli nad umysłem zaatakowanego orka, tak by następnie nakazać mu żeby zaczął walczyć po stronie głównego bohatera.
Uwaga - Do napiętnowania można doprowadzać na trzy sposoby - standardowo po zbliżeniu się do przeciwnika, po zaatakowaniu go z zaskoczenia (np. w trakcie zwisania przy krawędzi czy chowania się w krzakach) oraz dzięki odpaleniu specjalnego ataku w trakcie walki. Ten ostatni wariant nie jest dostępny w tej części misji, bo w dalszym ciągu musisz pozostawać w ukryciu.

Po raz kolejny musisz ścigać się z czasem - tym razem masz 3 minuty na napiętnowanie wszystkich sześciu łuczników i jest to wymagane do zaliczenia pobocznego celu tej misji (jeśli nie zdążysz to misja będzie kontynuowana, ale 3 minuty to wystarczająco dużo czasu). Nie możesz zostać ponadto zauważony, gdyż zawalisz w ten sposób misję. Proponuję rozpocząć od wspięcia się na wieżę znajdującą się na prawo od wejścia do fortu. Ostrożnie zbliż się do pierwszego łucznika (uwaga - co pewien czas zmienia on swoją pozycję!) i użyj na nim nowo odblokowanej umiejętności.

Zeskocz teraz na dół i zbliż się do drugiego łucznika, który stoi przy wejściu do fortu, niedaleko krzaków. Postać tę zdecydowanie najłatwiej jest napiętnować, aczkolwiek pilnuj się żeby nie zostać zauważonym przez lewego łucznika.

Teraz proponuję wyruszyć właśnie w stronę wspomnianego wyżej łucznika rozstawionego przy murach fortu na lewo od wejścia. Tak jak wcześniej musisz zachowywać odpowiednie środki ostrożności, bo łucznik co pewien czas przechodzi w inne miejsce. Po napiętnowaniu tego orka wykonaj skok w stronę sąsiedniej wieży. Tam również przebywa łucznik stanowiący jeden z aktualnych celów misji.

Na sam koniec proponuję pozostawić sobie dwóch łuczników pokazanych na powyższym obrazku. Musisz się tu pilnować, bo pola widzenia tych orków co pewien czas przecinają się. Do działania przystąp więc wtedy gdy nie będą się oni wzajemnie obserwowali. Możesz ponadto rozważyć napiętnowanie jednego z omawianych łuczników podczas zwisania przy krawędzi, bo jest to bezpieczniejszy wariant zachowania od standardowego zajścia go od tyłu.

Po napiętnowaniu wszystkich sześciu łuczników (i zaliczeniu pobocznego celu misji) musisz ich dodatkowo "uaktywnić", dzięki czemu zaczną oni walczyć po stronie Taliona. Wciśnij w tym celu odpowiedzialny za tę akcję klawisz/przycisk (możesz przebywać w dowolnym miejscu twierdzy).

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem to napiętnowani wcześniej łucznicy zaczną atakować inne przebywające w forcie orki. Teoretycznie możesz oczywiście obserwować przebieg bitwy z bezpiecznej odległości, aczkolwiek ja radzę dołączyć do walk i pomóc "zaprzyjaźnionym" łucznikom. Pozwoli ci to na szybsze odniesienie zwycięstwa. Tradycyjnie już w trakcie walk uważaj na bardziej elitarne odmiany orków, zwłaszcza na obrońców, berserkerów i łowców.

Po obejrzeniu nowej scenki przerywnikowej w forcie zjawią się posiłki i tym razem do pokonania jest 20 orków. W tym przypadku dołączenie do walk jest już raczej obowiązkowe, bo część z Twoich łuczników w międzyczasie zapewne zginęła. Bitwę z orkami możesz rozegrać w standardowy sposób (walka wręcz lub walka na dystans), zacząć szukać okazji do wyprowadzania ataków z zaskoczenia, wypuścić/użyć przynęty na karagorach lub napiętnować kilku nowych wrogów i następnie uaktywnić ich żeby przyłączyli się do Taliona (w tym przypadku pamiętaj jedynie o tym żeby wybierać pojedyncze cele, dzięki czemu próba napiętnowania nie zostanie przez nikogo przerwana).
Nagrody za zaliczenie misji:
- 600 punktów doświadczenia
- 150 sztuk złota (Mirian) - tylko jeśli zaliczyłeś opcjonalny cel misji
0
- Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
- Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
- Główne misje
- Mapa - Udun | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- Mapa - Nurn | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- 1 - Prolog | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- 2 - The Slaver (Łowca niewolników) | Główne misje w Środziemie Cień Mordoru
- 3 - The Spirit of Mordor (Dusza Mordoru) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 4 - An Interested Party (Zainteresowana strona) | Środziemie Cień Mordoru
- 5 - Climbing the Ranks (Awansowanie w szeregach) | Główne misje
- 6 - Shattered Memories (Zniszczone wspomnienia) | Główne misje
- 7 - The Outcasts (Wygnańcy) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 8 - The One Truth (Jedna prawda) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 9 - The Warchief (Wódz) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- Dodatkowa misja - Kill the Warchiefs (Zabij wodzów) | Główne misje
- 10 - The Dark Monument (Mroczny monument) | Główne misje
- 11 - The Black Captain (Czarny Kapitan) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 12 - The Messenger (Posłaniec) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 13 - Queen of the Shore (Królowa wybrzeża) | Główne misje
- 14 - Big Game (Duża zwierzyna) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 15 - Hunting Partners (Koledzy myśliwi) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 16 - The Power of the Wraith (Moc Wraith) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 17 - The Great White Graug (Ogromny biały graug) | Główne misje
- Dodatkowa misja - Brand the Warchiefs (Napiętnuj wodzów) | Główne misje
- 18 - The Cure (Lekarstwo) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 19 - The Rescue (Ratunek) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 20a - Lord of Mordor (Władca Mordoru) | Główne misje Środziemie Cień Mordoru
- 20b - Mordor in Flames (Mordor w płomieniach) | Główne misje
- Główne misje
- Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
Komentarze czytelników
matrixpepito Junior
DOMIN11111111 --> Misja jedyna prawda : jeżeli grasz na kompie to przytrzymuj prawoklik (celuj z łuku) i strzelaj w ghule ale nie lewoklikiem tylko X -em. Brutalne zabójstwo robisz przytrzymując shift i w momęcie kiedy wódz ma "czerwoną obramówkę " wciskasz prawoklik. (pamiętaj o czerwonej obramówce , bo inaczej przełączy cię na celowanie z łuku.)
bad_santa Legionista

antoniusz_zloty - Wytrenuj Orka na 20 lvl(max, najlepiej twojego sluge) i ubij go powinna wypasc runka 25lvl.
Xerxex Legionista
Witam mam premie w jednej misji żeby ściągnąć z wieży wrogów dokładnie dwóch ale nie wiem jak to zrobić. Gdy przywoluje jednego to nie mam opcji ściągnij tylko gdy on podchodzi to mnie widzi i wali noga we mnie zeby mnie strącic. Podpowie ktos jak to zrobic. Dzieki
gradziel Legionista
może się przyda jak ktoś się zatknie - każdy odcinek (od piątego) to osobna misja z wątku głownego
https://www.youtube.com/playlist?list=PLiciiz6C1mbnUz3QwGpOzKun5G_L1oDtt
sitom Junior
Lateralus wyślij na niego najsilniejszego wodza najlepiej z toporkami.Ja też miałem takiego gościa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.