Wieże Kuźni i różne rejony Mordoru | Eksploracja świata Środziemie Cień Mordoru
Aktualizacja:
Wieże Kuźni i różne rejony Mordoru

W świecie gry znajduje się kilkanaście wieży kuźni i spełniają one podobne zadanie chociażby do punktów synchronizacji z gier z serii Assassin's Creed. Po dotarciu do nieaktywnej wieży możesz mianowicie rozpocząć wspinaczkę mającą na celu dotarcie na jej szczyt. Przedostanie się na samą górę odblokowuje możliwość uderzenia w kowadło, dzięki czemu wieża zmienia swój stan na aktywny.

Uaktywnienie danej wieży kuźni pociąga za sobą kilka ważnych konsekwencji:
- Odsłonięta zostaje okolica wokół wieży i pojawiają się na niej informacje na temat lokalizacji nowych zadań pobocznych czy miejsc pozyskiwania sekretów.
- Wieża od tego momentu może być używana do szybkiej podróży - wystarczy ją wybrać z poziomu mapy świata.
- Wieża od tego momentu może być używana do przyśpieszania upływu czasu. Akcja ta ma na celu w głównej mierze wymuszenie w świecie gry zmian związanych z Armią Saurona (dany członek armii może np. awansować czy zaatakować innego orka), choć możesz ją też odpalać jeśli nie odpowiada ci aktualna pora dnia (gdy np. na poszukiwania sekretów chcesz wyruszyć za dnia, a nie nocną porą).

Tak jak już wspomniałem na poprzedniej stronie dolina Udun dostępna jest od samego początku rozgrywki, aczkolwiek nie jest to jedyna główna lokacja gry. Ukończenie jedenastej głównej misji głównego wątku fabularnego gry (pokonanie bossa Towera) odblokowuje mianowicie możliwość przeniesienia się na równinne tereny Nurn. Obszar ten rządzi się takimi samymi prawami, tak więc ma swoje własne wieże kuźni, sekrety i miejsca rozpoczynania zadań.
Uwaga - Przeniesienie się do lokacji Nurn nie jest równoznaczne z ostatecznym opuszczeniem startowej doliny Udun. Do doliny możesz bezproblemowo powracać, zakładając oczywiście, że aktualnie nie rozgrywasz żadnej misji.
Uwaga - W każdej z dwóch głównych lokacji ma się do czynienia z inną armią Saurona. Nie wystrasz się więc jeśli po otwarciu okna systemu Nemezis okaże się, że na nowo musisz rozpocząć poznawanie i eliminowanie członków armii.
Uwaga - Nie musisz odkładać sobie na sam koniec misji głównego wątku fabularnego gry. Po ich zaliczeniu Talion powróci do Mordoru i będzie nadal mógł zajmować się pozostałymi rzeczami.
0
Komentarze czytelników
matrixpepito Junior
DOMIN11111111 --> Misja jedyna prawda : jeżeli grasz na kompie to przytrzymuj prawoklik (celuj z łuku) i strzelaj w ghule ale nie lewoklikiem tylko X -em. Brutalne zabójstwo robisz przytrzymując shift i w momęcie kiedy wódz ma "czerwoną obramówkę " wciskasz prawoklik. (pamiętaj o czerwonej obramówce , bo inaczej przełączy cię na celowanie z łuku.)
bad_santa Legionista

antoniusz_zloty - Wytrenuj Orka na 20 lvl(max, najlepiej twojego sluge) i ubij go powinna wypasc runka 25lvl.
Xerxex Legionista
Witam mam premie w jednej misji żeby ściągnąć z wieży wrogów dokładnie dwóch ale nie wiem jak to zrobić. Gdy przywoluje jednego to nie mam opcji ściągnij tylko gdy on podchodzi to mnie widzi i wali noga we mnie zeby mnie strącic. Podpowie ktos jak to zrobic. Dzieki
gradziel Legionista
może się przyda jak ktoś się zatknie - każdy odcinek (od piątego) to osobna misja z wątku głownego
https://www.youtube.com/playlist?list=PLiciiz6C1mbnUz3QwGpOzKun5G_L1oDtt
sitom Junior
Lateralus wyślij na niego najsilniejszego wodza najlepiej z toporkami.Ja też miałem takiego gościa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.