Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (2)
Aktualizacja:
Piętro nr 4

Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, stwórz pomarańczowy portal w miejscu, w które trafia niebieski promień. Niebieską dziurę postaw na posadzce obok.
![]() | ![]() |
Wejdź teraz do pionowego promienie, przeskocz z niego na poziomy, a następnie bardzo szybko wystrzel niebieski otwór na ścianę pod czerwonym podestem [1]. Świetlisty tunel zabierze cię na drugą stronę sali [2].
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu przenieś niebieski portal na ścianę po lewej [1] i wciśnij czerwony guzik [2].
![]() | ![]() |
Skrzynka wyląduje w promieniu [1]. Przenieś ją do siebie tworząc portal po drugiej stronie przepaści [2].
![]() | ![]() |
Gdy skrzynka będzie stała obok ciebie, wystrzel promień na białą płaszczyznę obok błękitnego punktu [1]. Użyj teraz stojącej niedaleko katapulty i razem ze skrzynką przedostań się na początek etapu [2].
![]() | ![]() |
Stwórz teraz pionowy promień przed czerwonym podestem [1]. Wejdź do niego z pudłem, a uniesiesz się pod sufit [2].
![]() | ![]() |
Żeby otworzyć pobliskie drzwi, umieść niebieski portal nad krawędzią przepaści [1]. Przedmiot zostanie przeniesiony na podest, a ty będziesz mógł zeskoczyć obok wyjścia [2]. Przejdź przez barierę i zakończ etap.
Piętro nr 5

Na początku testu stwórz niebieski portal na końcu błękitnego promienia, a pomarańczową dziurę w miejscu, w które trafia laser wieżyczki.
![]() | ![]() |
Gdy robot znajdzie się nad przepaścią [1], wystarczy zmienić położenie promienia, a spadnie na dół [2].
![]() | ![]() |
Po zniszczeniu maszyny, wystrzel pomarańczową dziurę w ścianę naprzeciwko skrzynki [1]. Żeby przeciągnąć pudło na drugą stronę, stań na czerwonym podeście i stwórz dziurę na przeciwko, jak pojawi się przedmiot [2].

Wystarczy teraz zejść z podestu, a skrzynka przyleci do ciebie. Chwyć ja i połóż obok.

Kolejne co musisz zrobić to wystrzelić portal na prawo od podestu, a następnie umieścić pudło na czerwonym punkcie.
![]() | ![]() |
Strumień stanie się pomarańczowy i zabierze cię na drugą stronę. Gdy wylądujesz, zrzucić przedmiot stawiając naprzeciwko niego portal [1]. Kolejny postaw na ziemi i dostań się po promieniu do otwartych drzwi [2]. Za nimi znajdziesz windę.
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Opis przejścia
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (3)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (4)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Niespodzianka (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Niespodzianka (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Ucieczka (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Ucieczka (2)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (1)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (2)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (3)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (4)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (5)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (1)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (2)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (5)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (1)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (2)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (3)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (4)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (5)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (6)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (1)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (2)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (3)
- Portal 2: Opis przejścia
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Wejdź teraz do pionowego promienie, przeskocz z niego na poziomy, a następnie bardzo szybko wystrzel niebieski otwór na ścianę pod czerwonym podestem [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645671.jpg)

![Po wylądowaniu przenieś niebieski portal na ścianę po lewej [1] i wciśnij czerwony guzik [2] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645640.jpg)

![Skrzynka wyląduje w promieniu [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645609.jpg)

![Gdy skrzynka będzie stała obok ciebie, wystrzel promień na białą płaszczyznę obok błękitnego punktu [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645578.jpg)

![Stwórz teraz pionowy promień przed czerwonym podestem [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645546.jpg)

![Żeby otworzyć pobliskie drzwi, umieść niebieski portal nad krawędzią przepaści [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645515.jpg)

![Gdy robot znajdzie się nad przepaścią [1], wystarczy zmienić położenie promienia, a spadnie na dół [2] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645468.jpg)

![Po zniszczeniu maszyny, wystrzel pomarańczową dziurę w ścianę naprzeciwko skrzynki [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037645437.jpg)


