Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (1)
Aktualizacja:
Rozdział 8 - Swędzenie
Piętro nr 1
![]() | ![]() |
Idąc cały czas prosto dojdziesz do pomieszczenia, z którego widać Wheatleya [1]. W prawym rogu lokacji znajduje się dziura. Stwórz przez nią portal i przejdź na drugą stronę [2].
![]() | ![]() |
Metalowy chodnik zaprowadzi cię do windy [1]. Wjedź nią na górę i udaj się do pokoju z kostkami [2].
![]() | ![]() |
Żeby rozwiązać test, podnieś jednego z robotów i umieść na czerwonym podeście [1]. Pojawi się wtedy twój dawny przyjaciel i otworzy drzwi prowadzące do kolejnej zagadki [2].
![]() | ![]() |
Po wejściu do pomieszczenia wciśnij czerwony przycisk z prawej [1]. Kostka spadnie na podest i otworzy drzwi. Gdy tak się stanie przedostać się portalami na drugą stronę [2]. Za barierą skręć w prawo, a następnie powtórz test. Dopiero teraz będziesz mógł przejść do kolejnej zagadki.
Piętro nr 2
![]() | ![]() |
Na początku wskok do niebieskiego promienia [1]. Podczas unoszenie postaw niebieski portal na suficie nad tobą [2].
![]() | ![]() |
Pomarańczowy niech znajdzie się na ścianie po lewej [1]. Dostaniesz się w ten sposób do zniszczonej skrzynki [2].
![]() | ![]() |
Zeskocz z nią na dół, a następnie wystrzel pomarańczowy otwór w szachownicę na dole [1]. Wrzucając pudło w promień, otworzysz pobliskie drzwi [2]. Przejdź przez nie i zakończ test.
Piętro nr 3
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu skocz do promienia na dole [1]. Na jego końcu postaw niebieski portal, a pomarańczowy umieść wysoko na ścianie po lewej [2].
![]() | ![]() |
Gdy przelecisz na drugą stronę, odwróć się w lewo i stwórz pomarańczową dziurę na znajdującej się tam białej powierzchni [1]. Musisz zrobić to w ten sposób, żeby wpaść do powstałego promienia [2].
![]() | ![]() |
Pod sobą zobaczysz małą szachownicę [1]. Umieść na niej pomarańczowy portal, a wjedziesz do góry [2].
![]() | ![]() |
Tuż obok będzie stał czerwony przycisk [1]. Wciśnij go, to pojawi się skrzynka. Złap przedmiot promieniem, tworząc pomarańczową dziurę na ścianie [2].
![]() | ![]() |
Doprowadź pudło na górę, przenieś na szachownicę, a następnie skieruj na czerwony podest [1]. Stworzysz w ten sposób mostek oraz otworzysz drzwi prowadzące do kolejnego testu [2].
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Opis przejścia
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (3)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (4)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Niespodzianka (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Niespodzianka (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Ucieczka (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Ucieczka (2)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (1)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (2)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (3)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (4)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (5)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (1)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (2)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (5)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (1)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (2)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (3)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (4)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (5)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (6)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (1)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (2)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (3)
- Portal 2: Opis przejścia
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Idąc cały czas prosto dojdziesz do pomieszczenia, z którego widać Wheatleya [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037652046.jpg)

![Metalowy chodnik zaprowadzi cię do windy [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037652015.jpg)

![Żeby rozwiązać test, podnieś jednego z robotów i umieść na czerwonym podeście [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651984.jpg)

![Po wejściu do pomieszczenia wciśnij czerwony przycisk z prawej [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651953.jpg)

![Na początku wskok do niebieskiego promienia [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651921.jpg)

![Pomarańczowy niech znajdzie się na ścianie po lewej [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651890.jpg)

![Zeskocz z nią na dół, a następnie wystrzel pomarańczowy otwór w szachownicę na dole [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651859.jpg)

![Po rozpoczęciu etapu skocz do promienia na dole [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651828.jpg)

![Gdy przelecisz na drugą stronę, odwróć się w lewo i stwórz pomarańczową dziurę na znajdującej się tam białej powierzchni [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651796.jpg)

![Pod sobą zobaczysz małą szachownicę [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651765.jpg)

![Tuż obok będzie stał czerwony przycisk [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651734.jpg)

![Doprowadź pudło na górę, przenieś na szachownicę, a następnie skieruj na czerwony podest [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037651703.jpg)
