Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 5 - Żele mobilności

Piętro nr 1

1 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot wejdzie przy pomocy portali na podwyższenie z lewej i wciśnie znajdujący się tam przycisk [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot wejdzie przy pomocy portali na podwyższenie z lewej i wciśnie znajdujący się tam przycisk [1]. Na ziemie spadnie porcja niebieskiego żelu [2].

2 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Druga maszyna powinna teraz stanąć na czerwonym podeście [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Druga maszyna powinna teraz stanąć na czerwonym podeście [1]. Opuści w ten sposób małą platformę, na którą dzięki niebieskiej substancji będzie mógł wejść jej towarzysz [2].

3 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po zejściu z czerwonego kwadratu winda wjedzie na górę - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po zejściu z czerwonego kwadratu winda wjedzie na górę. Tam również umieszczono guzik. Jego wciśnięcie spowoduje pojawienie się żelu po drugiej stronie pomieszczenia [1]. Obok niego jest kolejna winda. Niech chudy robot na niej stanie, a następnie wjedzie do góry. Ta platforma również powiązana jest z czerwonym podestem. U góry znajduje się wyjście z etapu [2]. Żeby dostała się tutaj druga maszyna, wystarczy postawić przed włazem jeden portal, a drugi umieścić na szachownicy na dole.

Piętro nr 2

4 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do pomieszczenia testowego niech chudszy robot umieści czerwony portal na posadzce po prawej [1], a pomarańczowy na pochylonym panelu u góry [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia testowego niech chudszy robot umieści czerwony portal na posadzce po prawej [1], a pomarańczowy na pochylonym panelu u góry [2]. Gdy skończy, powinien wcisnąć stojący niedaleko czerwony przycisk.

5 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zrzuci w ten sposób porcję żelu, po której może przeskoczyć za barierę [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zrzuci w ten sposób porcję żelu, po której może przeskoczyć za barierę [1]. Na prawo od osłony znajduje się biała ściana. Na nią powinien teraz powstać granatowy otwór [2]. Błękitny niech znajdzie się pod rurą.

6 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na górę chudszy robot musi stworzyć czerwoną dziurę na końcu niebieskiego strumienia [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na górę chudszy robot musi stworzyć czerwoną dziurę na końcu niebieskiego strumienia [1]. Pomarańczowa niech znajdzie się na posadzce po prawej [2].

7 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy druga maszyna wciśnie czerwony guzik, niebieski żel wyląduje w strumieniu - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy druga maszyna wciśnie czerwony guzik, niebieski żel wyląduje w strumieniu. Zmieniając lokalizację tunelu, trzeba wymalować dwa podesty [1] [2].

8 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak oba staną się niebieskie, pomarańczowy robot może stanąć na czerwonym podeście - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak oba staną się niebieskie, pomarańczowy robot może stanąć na czerwonym podeście. Wtedy jego towarzysz, odbijając się od substancji, doskoczy na drugą stronę lokacji [1]. Jak wyląduje, musi przenieść niebieski strumień na ścianę przed krawędzią [2]. Dzięki niemu drugi robot również dotrze do wyjścia.

Piętro nr 3

9 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu niech chudy robot stworzy pomarańczowy portal na końcu mostu [1], a czerwony na przeciwko napisu EXIT, namalowanego po drugiej stornie przepaści [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech chudy robot stworzy pomarańczowy portal na końcu mostu [1], a czerwony na przeciwko napisu "EXIT", namalowanego po drugiej stornie przepaści [2]. Powstanie w ten sposób druga kładka.

10 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na jej końcu musi znaleźć się błękitna dziura [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na jej końcu musi znaleźć się błękitna dziura [1]. Granatowa powinna zostać umieszczona naprzeciwko czerwonego przycisku po lewej [2].

11 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niech niebieski robot go wciśnie [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech niebieski robot go wciśnie [1]. Pojawi się wtedy mała porcja żelu. Obie maszyny mogą się od niej odbić i udać do wyjścia [2].

12 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu błękitny portal musi znaleźć się na końcu kładki [1], a granatowy na lewo od niego [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu błękitny portal musi znaleźć się na końcu kładki [1], a granatowy na lewo od niego [2]. Powstanie w ten sposób most, po którym chudszy robot powinien dostać się na drugą stronę bariery.

13 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Umieszczono tam dwie ściany z żółto-czarnymi punktami - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Umieszczono tam dwie ściany z żółto-czarnymi punktami. Na jednej z nich niech powstanie czerwona dziura, a na drugiej pomarańczowa. Grubszy robot może teraz wcisnąć czerwony przycisk stojący przed barierą. Gdy to zrobi, na most wystający z pomarańczowego portalu spadnie porcja niebieskiego żelu. Teraz jego towarzysz może odbić się od substancji i wskoczyć na górę.

Stojąc nad krawędzią niech chudsza maszyna postawi czerwoną dziurę na podeście w dole - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Stojąc nad krawędzią niech chudsza maszyna postawi czerwoną dziurę na podeście w dole. Pomarańczowa powinna znaleźć się na panelu wiszącym nad wejściem do pomieszczenia.

Po ponownym ciśnieniu czerwonego guzika powstanie druga niebieska plama - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po ponownym ciśnieniu czerwonego guzika powstanie druga niebieska plama. Teraz grubsza maszyna może się od niej odbić i raz z towarzyszem opuścić etap.

Podobało się?

0

Portal 2

19 kwietnia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2011-05-05
07:44

zanonimizowany435262 Pretorianin

Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.

Komentarz: zanonimizowany435262
2011-05-06
22:09

polik50 Pretorianin

Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .

Komentarz: polik50
2011-05-07
14:20

berial6 Legend

berial6

Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...

Komentarz: berial6
2011-05-30
16:45

Harry M Legend

Harry M

Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE

Komentarz: Harry M
2011-06-04
14:05

berial6 Legend

berial6

Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6

Komentarz: berial6
2016-07-27
09:20

zanonimizowany1136649 Pretorianin

PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM

Komentarz: zanonimizowany1136649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl