Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (2)
Aktualizacja:
Piętro nr 5

Postaw jeden portal na wychylonym panelu, a drugi na niebieskim punkcie.

Po wejściu na katapultę wylądujesz za barierą. Niech to samo zrobi twój towarzysz. Obok będą drzwi do kolejnego testu.
![]() | ![]() |
W tym pomieszczeniu powtórz operację z poprzedniego. Postaw jeden portal nad katapultą [1], a drugi na białym panelu [2].
![]() | ![]() |
Zanim jednak skorzystasz z wyrzutni, niech twój towarzysz postawi dwie dziury na ścianie wiszącej wysoko za barierą [1]. Jedną z jednej i jedną z drugiej strony. Dolecisz dzięki nim na wyższe piętro lokacji. Będąc tam, zostaw portal, który był nad katapultą, a drugi postaw na platformie po lewej [2].
![]() | ![]() |
Jak drugi robot skorzysta z wyrzutni, trafi na samą górę [1]. Ty też możesz się tam dostać. Wystarczy, że wskoczysz do stworzonego przez siebie wcześniej portalu. Kawałek dalej jest kolejne pomieszczenie testowe.
![]() | ![]() |
Z prawej strony stoi katapulta. Niech pomarańczowy robot postawi nad nią jeden portal [1]. Drugi powinien znaleźć się na lewym krańcu lokacji (pod szklaną platformą) [2].
![]() | ![]() |
Jak odbije się z wyrzutni, przeleci obok skrzynki. Musi ją złapać w locie [1]. Drugi robot w tym czasie powinien stworzyć jedną dziurę nad katapultą, a drugą na wychylonym panelu. W ten sposób wyląduje na wyższym poziomie [2]. Niech stojąca na dole maszyna przekaże skrzynkę do góry w miejscu niezablokowanym barierą. Przedmiot trzeba umieścić na stojącym niedaleko podeście. Gdy tak się stanie, pojawi się bariera po prawej.
![]() | ![]() |
Niech jeden z robotów przeleci za nią, stawiając portal na panelu naprzeciwko [1] oraz używając katapulty. Po drugiej stronie są dwie kolejne białe ściany. Stwórz na nich dwie dziury [2]. Gdy skończysz, twój towarzysz musi również wykonać skok za barierę. Wyląduje w ten sposób tuż obok wyjścia.

Po lewej będzie następna biała płaszczyzna. Żeby drugi robot, również wszedł na górę, jego towarzysz musi umieścić na tej ścianie pierwszy portal, a drugi w dowolnym łatwo dostępnym miejscu na dole. Za drzwiami znajdują się windy, które zabiorą roboty na kolejne piętro.
Piętro nr 6
![]() | ![]() |
Na początku niech pomarańczowy robot przejdzie przez barierę [1] i stworzy dwa portale na wychylonych panelach po prawej [2].
![]() | ![]() |
W tym czasie niebieski robot powinien przy pomocy dziur wejść na podest z prawej [1]. Umieszczono tam katapultę. Naprzeciwko niej, po drugiej stronie pomieszczenia są dwie białe płaszczyzny. Niech robot postawi na nich niebieskie portale i skorzystaj z wyrzutni [2].
![]() | ![]() |
Wyląduje obok czerwonego przycisku [1]. Po jego wciśnięciu po kilku sekundach pojawi się skrzynka [2].
![]() | ![]() |
Przedmiot musi zostać przekazany na dół, a następnie umieszczony na podeście [1]. Gdy tak się stanie, członek drużyny, który znajduje się na dole powinien użyć katapulty i doskoczyć do towarzysza [2]. Kawałek dalej są drzwi prowadzące do kolejnego testu.
![]() | ![]() |
Zaraz na początku niech pomarańczowy robot wejdzie na katapultę [1]. Dostanie się w ten sposób na drugą stronę pomieszczenia [2].
![]() | ![]() |
W tym samym czasie jego kompan musi stworzyć jedne portal na panelu nad swoją głową, a drugi na płaszczycie na lewo od wejścia [1]. Gdy wszystko będzie gotowe, niech jedna maszyn odbija się z wyrzutni i przelatuje między portalami, a druga wciska stojący przy wejściu przycisk. Będzie wtedy pojawiać się skrzynka, która musi zostać złapana w locie i umieszczona na czerwonym podeście [2]. W ten sposób© otworzą się drzwi do kolejnego testu.
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (4)
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Zanim jednak skorzystasz z wyrzutni, niech twój towarzysz postawi dwie dziury na ścianie wiszącej wysoko za barierą [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037583234.jpg)

![Jak drugi robot skorzysta z wyrzutni, trafi na samą górę [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037583203.jpg)





![Niech jeden z robotów przeleci za nią, stawiając portal na panelu naprzeciwko [1] oraz używając katapulty - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037583109.jpg)

![Na początku niech pomarańczowy robot przejdzie przez barierę [1] i stworzy dwa portale na wychylonych panelach po prawej [2] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037583062.jpg)

![W tym czasie niebieski robot powinien przy pomocy dziur wejść na podest z prawej [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037583031.jpg)

![Wyląduje obok czerwonego przycisku [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037583000.jpg)

![Przedmiot musi zostać przekazany na dół, a następnie umieszczony na podeście [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037582968.jpg)

![Zaraz na początku niech pomarańczowy robot wejdzie na katapultę [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037582937.jpg)

![W tym samym czasie jego kompan musi stworzyć jedne portal na panelu nad swoją głową, a drugi na płaszczycie na lewo od wejścia [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037582906.jpg)
