Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (2)
Aktualizacja:
Piętro nr 4
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu dwa roboty musza zrobić tą samą operację, aby dostać się na górę. Wystarczy stworzyć jeden portal na końcu błękitnego mostu [1], wybić się z katapulty, a następnie stworzyć w locie drugą dziurę poniżej [2]. Przechodząc na drugą stronę portalu dojdzie się na wyższe piętro.

Drugi robot, który tego dokona, niech przeniesie swoją dolną dziurę na biała ścianę u góry. Powstanie pochylona kładka prowadząca do wyjścia.

W następnym pomieszczeniu niech jeden z graczy stworzy błękitny portal na końcu niebieskiego mostu, a granatowy na białej powierzchni na dole.
![]() | ![]() |
Po zejściu niżej, granatowa dziura powinna znaleźć się na ścianie z prawej w odległości skoku [1]. Kolejny krok należy do chudszego robota. Niech umieści pomarańczową dziurę naprzeciwko granatowej [2], a czerwoną po drugiej stronie przepaści.
![]() | ![]() |
Przechodząc między portalami drużyna wyląduje w miejscu z białą kratką [1]. Na prawo od niej jest długa przepaść, a na jej końcu ściana [2]. Na białej płaszczyźnie powinna znaleźć się granatowa dziura.
![]() | ![]() |
Powstanie most, na który musi wejść grubszy robot. Gdy to zrobi, niech jego kompan stworzy jeden portal na posadzce w dole [1], a drugi na panelu po prawej [2].
![]() | ![]() |
Niebieska maszyna powinna stanąć nad otworem, a następnie wystrzelić granatowy portal w dowolne miejsce. Most zniknie, a robot przeleci na górę do wyjścia [1]. Obok drzwi jest kolejna ściana. Niech powstanie na niej granatowy portal [2].
![]() | ![]() |
Błękitny powinien zostać umieszczony niedaleko pomarańczowej maszyny [1]. W ten sposób oba roboty będą mogły opuścić lokacje [2].
Piętro nr 5
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu niech gruby robot stworzy błękitny portal nad katapultą [1] i granatowy na posadzce obok strzałki [2].
![]() | ![]() |
Stając na wyrzutni wyląduje obok niebieskiego mostu [1]. Na jego końcu powinien umieścić błękitną dziurę [2]. W tym czasie niech pomarańczowy robot postawi jeden portal nad katapultą, a drugi na białej posadzce na przeciwko wejścia.
![]() | ![]() |
Wyrzutni ponownie powinien użyć jego kompan. W czasie lotu musi stworzyć granatową dziurę na ścianie po drugiej stronie. Powstanie most, na którym wyląduje. Gdy wszystko będzie gotowe, niech drugi robot dołączy do pomarańczowego [1]. Żeby to zrobić, musi użyć wyrzutni i dolecieć do pierwszego błękitnego mostu. Będzie tam niebieski portal, za którym czeka jego towarzysz. Jak dwie maszyny znajdą się obok siebie, gruby powinien wystrzelić granatową dziurę na ścianie po prawej. Nieco niżej od mostu, tak aby wylądować na nowej kładce. Na jej końcu znajdują się drzwi prowadzące do kolejnego testu [2].
![]() | ![]() |
W nowym pomieszczeniu niech niebieski robot stworzy jeden portal nad katapultą, a drugi naprzeciwko bariery [1]. Po wejściu na wyrzutnie wyląduje na wyższym poziomie [2].
![]() | ![]() |
Stamtąd musi postawić dwie kolejne dziury. Granatową na końcu niebieskiego mostu [1], a niebieską na białej ścianie na dole. W ten sposób jego towarzysz może dostać się na kładkę u góry. Gdy się tam znajdzie, niech stworzy pomarańczowy portal obok grubego robota [1], a czerwony nad katapultą. Po wejściu na wyrzutnie wyląduje za następną barierą [2].
![]() | ![]() |
Będzie tam kolejny pochylony panel. Powinna się na nim znaleźć pomarańczowa dziura [1]. Po jej stworzeniu robot musi ponownie wrócić do katapulty i jej użyć. Pomoże mu w tym jego towarzysz przy pomocy błękitnych portali. Pierwszy niech znajdzie się na białej ścianie pod pomarańczowym robotem [2].
![]() | ![]() |
Dzięki powstałemu mostowi, maszyna może przejść na kładkę po środku. Gdy się tam znajdzie, niech błękitna dziura zostanie przesunięta na płaszczyznę niedaleko katapulty [1]. W ten sposób robot dojdzie do wyrzutni. Wystarczy postawić nad nią czerwony portal i wskoczyć do środka, a wyląduje się obok wyjścia [2]. Teraz roboty muszą zamienić się rolami. Pomarańczowy zajmie się tworzeniem mostów, a niebieski skakaniem. Gdy obie maszyny znajdą się na górze, będą mogły otworzyć drzwi i zakończyć etap.
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (4)
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Po zejściu niżej, granatowa dziura powinna znaleźć się na ścianie z prawej w odległości skoku [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037566750.jpg)

![Przechodząc między portalami drużyna wyląduje w miejscu z białą kratką [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037566718.jpg)





![Błękitny powinien zostać umieszczony niedaleko pomarańczowej maszyny [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037566625.jpg)

![Po rozpoczęciu etapu niech gruby robot stworzy błękitny portal nad katapultą [1] i granatowy na posadzce obok strzałki [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037566593.jpg)

![Stając na wyrzutni wyląduje obok niebieskiego mostu [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037566562.jpg)



![W nowym pomieszczeniu niech niebieski robot stworzy jeden portal nad katapultą, a drugi naprzeciwko bariery [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037566437.jpg)






