Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2
Aktualizacja:
Piętro nr 7

Zaraz na początku niech pomarańczowy robot umieści jeden ze swoich portali na niebieskim punkcie po prawej, a drugi na białej płaszczyźnie naprzeciwko czerwonego podestu. Jego kompan musi zrobić to samo tylko z drugiej strony pomieszczenia.

Gdy wszystko będzie gotowe, wystarczy że oba roboty wejdą na katapulty w tym samym momencie, a otworzy się przejście do kolejnego testu.

Po wejściu do pomieszczenia niech niebieski robot postawi jeden portal na szachownicy po prawej, a drugi na szachownicy z lewej.
![]() | ![]() |
W tym samym czasie jego kompan powinien stanąć na platformie naprzeciwko wyjścia [1]. Gdy to zrobi, drugi robot musi podnieść leżącą niedaleko skrzynkę z lustrami i przy jej pomocy skierować wiązkę lasera w stworzony wcześniej portal [2].
![]() | ![]() |
W ten sposób platforma wjedzie na górę. Kolejny krok należy do pomarańczowego. Niech wystrzeli jeden portal na posadzkę [1], a drugi na ścianę naprzeciwko katapulty [2].

Wskakując do środka wyląduje po drugiej stornie korytarza. Gdy to zrobi, droga stanie się bezpieczna również dla jego towarzysza, który powinien zabrać ze sobą pudło. W kolejnym pomieszczeniu znajduje się czerwony podest oraz katapulta.
![]() | ![]() |
Niech pomarańczowy robot postawi jeden portal za wyrzutnią [1], a drugi tuż nad wyjściem [2]. Jak skończy, powinien stanąć obok drzwi. Po stworzeniu portali, jego kompan musi położyć skrzynkę na katapulcie, a następnie szybko wejść do dziury. Wyjście otworzy się tylko na chwilę, więc oba roboty muszą opuścić pomieszczenia jak najszybciej. Kilka kroków dalej czekają windy.
Piętro nr 8
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu niech niebieski robot postawi portal na niższym panelu, a pomarańczowy na wyższym [1]. Drugie portale powinny znaleźć się na dole za krawędzią. Gdy wszystko będzie przygotowane, niech grubsza maszyna wskoczy do swojej dziury [2].

Aktywuje w ten sposób czerwony podest, a chwilę później w rurze pojawi się skrzynka. Trzy sekundy po tym jak przedmiot zniknie, pomarańczowy robot musi wskoczyć do swojego portalu i złapać skrzynkę w locie. Jak będzie go miał, nich stworzy portal na pobliskiej ścianie i wróci na początek etapu.
![]() | ![]() |
W tym czasie niebieski powinien postawić jedną dziurę na filarze naprzeciwko dużej turbiny [1], a drugą zostawić na dole za krawędzią. Żeby wyłączyć wiatrak, trzeba tak położyć skrzynkę, aby laser trafił w wyłącznik po drugiej stronie [2].
![]() | ![]() |
Gdy śmigła przestaną się obracać, niebieska maszyna może wskoczyć do swojego portalu i przelecieć na drugą stronę. Za bariera będzie pomieszczeni biurowe. Pierwsze co trzeba tam zrobić, to postawić jeden portal naprzeciwko przełącznika po lewej. Chudy robot powinien w tym czasie przesunąć skrzynką kawałek w prawo i umieścić na ścianie naprzeciwko swoją dziurę [1]. Druga musi znaleźć się na panelu obok czerwonego podestu [2]. W ten sposób wiązka trafi po biura po drugiej tronie.
![]() | ![]() |
W miejscu wskazywanym przez laser, niebieski robot powinien postawić swój drugi portal. W ten sposób aktywuje przełącznik w pomieszczeniu obok i na stałe wyłączy turbinę. Jego towarzysz może teraz do niego dołączyć, wykorzystując ten sam sposób co poprzednio [1]. Za barierą po lewej są drzwi. Żeby je otworzyć, wystarczy pociągnąć jednocześnie umieszczone z boku wajchy [2].
![]() | ![]() |
Schody po drugiej stronie zaprowadzą roboty do kolejnego biura. Na jednym ze stanowisk leży płyta CD [1]. Niech jeden robot ją podniesie i włoży do napędu [2]. Zakończy w ten sposób etap.
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2 - poradnik do gry
- Tryb współpracy
- Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 2 - Masa i prędkość (1) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2
- Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2
- Tryb współpracy
- Portal 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend

Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend

Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend

Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.