Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (1)
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Świetlna bariera
Piętro nr 1

Niech niebieski robot postawi swój granatowy portal na końcu świetlistego mostu, a błękitny na ścianie po lewej. W ten sposób obie maszyny będą mogły przejść na drugą stronę przepaści.
![]() | ![]() |
Gdy znajda się na miejscu, ponownie grubszy robot powinien stworzyć dziurę na ścianie po lewej [1]. Kolejny most będzie prowadzić do dwóch białych płaszczyzn. Na nich portale musi postawić pomarańczowy robot [2]. Powstanie w ten sposób kolejny strumień światła, który kończy się tuż obok wyjścia.

Za kolejną barierą pomarańczowy portal powinien znaleźć się na końcu mostu po lewej, a czerwony na prawo od niego.
![]() | ![]() |
Świetlisty chodnik zakończy się na ścianie po przeciwnej stronie pomieszczenia. Tam właśnie musi powstać granatowa dziura. Gdy wszystko będzie gotowe, niech niebieski robot użyje katapulty. Jak tylko odbije się od promienia, pomarańczowy portal powinien się pojawić na linii niebieskich kropek. W ten sposób grubszy robot, przechodząc przez otwory, dostanie się do miejsca, z którego wychodzi świetlisty most [1]. Gdy tam będzie, niech jego towarzysz przestawi pomarańczowy portal pod niego. Ponownie przechodząc przez dziury, niebieski robot powinien zauważyć czerwony przycisk. Po jego ciśnieniu na dole pojawi się metalowa kula [2].
![]() | ![]() |
Kolejne co musi zrobić grubsza maszyna to dostać się po moście do wyjścia, obok którego stoi podest. Gdy się tam znajdzie, niech jego towarzysz chwyci leżący niedaleko przedmiot. Trzymając go, musi powtórzyć operację z początku etapu, czyli odbić się od katapulty, a następnie wylądować na stworzonym pod nim mostem [1]. Będzie mógł później postawić kulę na podeście i otworzyć wyjście [2].
Piętro nr 2
![Na tym etapie niech niebieski robot postawi granatowy portal na końcu mostu [1], a błękitny na ścianie po lewej [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037573890.jpg)
Na tym etapie niech niebieski robot postawi granatowy portal na końcu mostu [1], a błękitny na ścianie po lewej [2].
![]() | ![]() |
Drugi robot musi udać się na koniec powstałej ścieżki i umieścić pomarańczową dziurę na panelu z lewej [1]. Czerwona niech zastąpi teraz granatową [2].
![]() | ![]() |
Niebieski robot musi do niej wejść. Na końcu kolejnej ścieżki powinien postawić błękitny portal na ścianie po prawej [1]. Gdy to zrobi, niech wróci na początek etapu i zastąpi czerwony otwór granatowym. Oba roboty powinny do niego wejść. Na ścianie naprzeciwko musi powstać czerwona dziura [1].
![]() | ![]() |
Pomarańczowa niech znajdzie się na górze po prawej. Wystarczy wejść do środka, a most zaprowadzi maszyny do wyjścia.
Piętro nr 3
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot umieści jeden portal na ścianie po prawej [1], a drugi nad niebieskim mostem z lewej [2]. Obie maszyny powinny znaleźć się na świetlistej kładce.
![]() | ![]() |
Na jej końcu niebieski robot musi postawić granatową dziurę [1]. Druga niech zostanie umieszczona pod wiszącą przy suficie rurą. Jak jeden robot przejdzie na drugą stronę, jego towarzysz powinien wcisnąć stojący niedaleko czerwony przycisk. Z rury wypadnie kula, który musi zostać złapana w powietrzu [2].
![]() | ![]() |
Kolejny zadanie należy do pomarańczowej maszyny. Niech czerwony portal znajdzie się nad pomarańczowym, a następnie pomarańczowy zostanie przesunięty na koniec niebieskiego mostu. W ten sposób kładka zaprowadzi oba roboty do wyjścia [1]. Żeby otworzyć drzwi, wystarczy położyć kulę na stojącym niedaleko podeście [2].
![]() | ![]() |
Za barierą czeka kolejny test. Pierwsze co musi zrobić niebieski robot, to umieścić granatowy portal na końcu świetlistego mostu. Błękitny niech znajdzie się pod wyjściem. W tym czasie niech pomarańczowa maszyna stworzy czerwoną dziurę naprzeciwko granatowej, a pomarańczową na suficie przed katapultą [1]. Gdy oba roboty użyją wyrzutni, wylądują na mostku. Mogą teraz wejść do granatowego portalu. Będąc na górze, niech niebieska maszyna przesunie granatową dziurę nad czerwoną [2]. Powstanie most prowadzący do wyjścia.
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (4)
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Gdy znajda się na miejscu, ponownie grubszy robot powinien stworzyć dziurę na ścianie po lewej [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037573984.jpg)





![Drugi robot musi udać się na koniec powstałej ścieżki i umieścić pomarańczową dziurę na panelu z lewej [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037573859.jpg)





![Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot umieści jeden portal na ścianie po prawej [1], a drugi nad niebieskim mostem z lewej [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037573765.jpg)

![Na jej końcu niebieski robot musi postawić granatową dziurę [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037573734.jpg)




