Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Piętro nr 6

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot stworzy jedną dziurę na końcu błękitnej ściany, a drugą na lewo od wejścia - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot stworzy jedną dziurę na końcu błękitnej ściany, a drugą na lewo od wejścia. Zablokuje w ten sposób wieżyczki.

1 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jego kompan w tym czasie powinien postawić pomarańczowy portal obok schodów na przeciwko [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jego kompan w tym czasie powinien postawić pomarańczowy portal obok schodów na przeciwko [1]. Czerwony niech znajdzie się na pobliskiej ścianie [2]. Wystarczy przez niego przejść, żeby dostać się do korytarza z kolejnymi przeciwnikami.

Kolejny krok należy do niebieskiej maszyny - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejny krok należy do niebieskiej maszyny. Niech wystrzeli dziurę w ścianę po lewej, aby stworzyć blokadę. Na końcu niebieskiego promienia powinien pojawić się czerwony otwór. Jak pomarańczowy zostanie umieszczony na prawo od wyjścia, droga będzie wolna. Za drzwiami czeka kolejne pomieszczenia testowe.

2 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym pokoju błękitny portal powinien zostać postawiony na końcu niebieskiego mostu [1], a granatowy na ścianie naprzeciwko [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym pokoju błękitny portal powinien zostać postawiony na końcu niebieskiego mostu [1], a granatowy na ścianie naprzeciwko [2].

3 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Powstanie druga kładka - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Powstanie druga kładka. Na prawo od jej końca jest szeroka biała płaszczyzna. Niech gruby robot stworzy na niej błękitną dziurę [1]. Most będzie prowadził na drugi koniec lokacji, ale przejścia strzegą stojące niedaleko wieżyczki. Żeby je unieszkodliwić niech chudy robot umieści czerwony portal na końcu promienia pod sufitem, a pomarańczowy na prawo od błękitnego otworu [2].

4 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niebieski robot może teraz przejść na środek pomieszczenia, gdzie stoi czerwony przycisk [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niebieski robot może teraz przejść na środek pomieszczenia, gdzie stoi czerwony przycisk [1]. Do jego wciśnięcia niezbędne jest przesunięcie na ułamek sekundy pomarańczowej dziury. Gdy zadanie zostanie wykonane, za plecami grubej maszyny pojawi się metalowa kula. Trzeba ja podnieść zanim spadnie do wody i postawić na podeście obok wyjścia [2]. Jak drzwi się otworzą, pomarańczowy robot powinien usunąć blokadę i razem z partnerem zakończyć etap.

Piętro nr 7

5 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku niech pomarańczowy robot postawi jeden portal na końcu błękitnego promienia [1], a drugi na ścianie naprzeciwko [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku niech pomarańczowy robot postawi jeden portal na końcu błękitnego promienia [1], a drugi na ścianie naprzeciwko [2]. Zablokuje w ten sposób strzały wieżyczek.

6 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jego towarzysz powinien w tym czasie umieścić granatową dziurę w łatwo dostępnym miejscu, a błękitną nad stojącą niedaleko katapultą [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jego towarzysz powinien w tym czasie umieścić granatową dziurę w łatwo dostępnym miejscu, a błękitną nad stojącą niedaleko katapultą [1]. Kolejny krok wymaga czasowego zgrania. Jak tylko pomarańczowa maszyna wejdzie do granatowego portalu, drugi robot musi przenieść granatowy portal na panel po prawej [2], a następnie szybko uciec przed ostrzałem. Jego towarzysz może w locie złapać wieżyczkę i ją unieszkodliwić. Gdy to zrobi, niech zastąpi dziurę, z której wyleciał pomarańczowym otworem, a czerwony umieści nad katapultą po drugiej stornie przepaści. Jak drugi robot skorzysta z wyrzutni, również znajdzie się po drugiej stronie. Za drzwiami czeka kolejny test.

7 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym miejscu niech gruba maszyna stworzy tarcze z niebieskiego promienia [1] i wejdzie na czerwony podest [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym miejscu niech gruba maszyna stworzy tarcze z niebieskiego promienia [1] i wejdzie na czerwony podest [2].

8 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Z sufitu wysunie się nowy biały panel [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Z sufitu wysunie się nowy biały panel [1]. Chudy robot musi na nim postawić jeden portal [2]. Drugi powinien znaleźć się na pobliskiej ścianie.

Po drugiej stronie stoi czerwony przycisk, który powoduje pojawienie się szarych skrzynek - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie stoi czerwony przycisk, który powoduje pojawienie się szarych skrzynek. Żeby zrzucić przy ich pomocy dwie wieżyczki, trzeba postawić jedną dziurę na niebieskim punkcie, a drugą na białej powierzchni po lewej.

9 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy przeciwnicy zostaną zniszczeni, niech pomarańczowy robot skieruje pudła na drugą stronę przepaści - Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy przeciwnicy zostaną zniszczeni, niech pomarańczowy robot skieruje pudła na drugą stronę przepaści. Jego towarzysz może umieścić jedno z nich na podeście [1]. Teraz pomarańczowa maszyna musi tak postawić dziury, aby drugi robot do niej dołączył. Razem mogą udać się na kolejne piętro ośrodka [2].

Podobało się?

0

Portal 2

19 kwietnia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2011-05-05
07:44

zanonimizowany435262 Pretorianin

Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.

Komentarz: zanonimizowany435262
2011-05-06
22:09

polik50 Pretorianin

Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .

Komentarz: polik50
2011-05-07
14:20

berial6 Legend

berial6

Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...

Komentarz: berial6
2011-05-30
16:45

Harry M Legend

Harry M

Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE

Komentarz: Harry M
2011-06-04
14:05

berial6 Legend

berial6

Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6

Komentarz: berial6
2016-07-27
09:20

zanonimizowany1136649 Pretorianin

PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM

Komentarz: zanonimizowany1136649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl