Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (2)
Aktualizacja:
Piętro nr 5

Na początku gruby robot musi stworzyć błękitny portal na końcu niebieskiego strumienia oraz granatowy na górze po prawej.
![]() | ![]() |
Wchodząc na wyrzutnie trafi do tunelu, który zabierze go na drugą stronę przepaści [1]. Ukryto tam szarą skrzynkę [2]. Niech ją podniesie i wróci do strumienia.
![]() | ![]() |
Gdy się tam znajdzie, jego towarzysz musi wejść na czerwony podest. Robot zostanie przyciągnięty na początek etapu [1]. Teraz czerwony portal powinien zostać umieszczony wysoko na ścianie naprzeciwko wyjścia [2], pomarańczowy na końcu promienia, a skrzynka postawiona na wyrzutni.
![]() | ![]() |
Po kilku sekundach pudło wyląduje na czerwonym podeście [1], otwierając drzwi [2].
Piętro nr 6
![]() | ![]() |
Po wejściu do pomieszczania nich chudy robot stworzy granatowy portal na ścianie po lewej [1], a błękitny nad niebieskim promieniem [2].
![]() | ![]() |
Powstanie poziomy tunel, do którego powinien wskoczyć jego towarzysz. W połowie lotu niech przeskoczy na do drugiego strumienia i postawi pomarańczową dziurę nad swoją głową. Czerwona musi się znaleźć na panelu z prawej [1]. Przelatując na drugą stronę robot dostanie się do miejsca z czerwonym podestem [2]. Gdy na niego stanie, strumień zmieni kolor. W tym momencie niebieski musi postawić dwa portale. Granatowy na końcu pionowego tunelu, a błękitny na ścianie niedaleko początku etapu. Gdy znajdzie się po drugiej stronie, powinien zamienić czerwoną dziurę w błękitną i przeskoczyć na powstały strumień. Wystarczy, że drugi robot zejdzie teraz z podestu, a gruba maszyna doleci do wyjścia. Oba roboty będą mogły udać się do kolejnego etapu.
Piętro nr 7

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot stanie na wyrzutni i przeleci na drugą stronę pomieszczenia. Gdy wyląduje, musi postawić czerwoną dziurę na białym panelu po drugiej stronie, a pomarańczową na prawo od poprzedniej.

W tym czasie jego towarzysz powinien postawić błękitną dziurę na końcu strumienia. Granatowa niech znajdzie się naprzeciwko pomarańczowej.

Po zakończeniu przygotować grubsza maszyna może stanąć na czerwonym podeście. Gdy strumień zmieni kolor, niech chuda maszyna stanie na katapulcie. Wewnątrz tunelu przeleci obok drugiego czerwonego podestu. Jak na nim stanie, pojawi się biały panel z niebieską kropką. W tym miejscu powinna znaleźć się pomarańczowa dziura. Po wejściu na wyrzutnię, niebieski robot trafi do pomieszczenia z wyjściem.
![]() | ![]() |
Żeby jego towarzysz do niego dołączył, musi stworzyć błękitny portal na końcu strumienia [1], a drugi obok czerwonego podestu [2].
![]() | ![]() |
Po wejściu do tunelu, chuda maszyna będzie przelatywała obok pomarańczowej dziury. Jak stanie obok niej, otwór powinien zostać zmieniony na granatowy [1]. Pionowy strumień energii zabierze robota na górę i obie maszyny będą mogły zakończyć etap [2].
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Masa i prędkość (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Świetlna bariera (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (2)
- Portal 2: Rozdział 4 - Świetlna bariera (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (3)
- Portal 2: Rozdział 5 - Żele mobilności (4)
- Portal 2: Tryb współpracy
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Wchodząc na wyrzutnie trafi do tunelu, który zabierze go na drugą stronę przepaści [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037549703.jpg)



![Po kilku sekundach pudło wyląduje na czerwonym podeście [1], otwierając drzwi [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037549640.jpg)

![Po wejściu do pomieszczania nich chudy robot stworzy granatowy portal na ścianie po lewej [1], a błękitny nad niebieskim promieniem [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037549609.jpg)



![Żeby jego towarzysz do niego dołączył, musi stworzyć błękitny portal na końcu strumienia [1], a drugi obok czerwonego podestu [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037549500.jpg)


