Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (2)
Aktualizacja:
Piętro nr 3

Zaraz na początku etapu stwórz pomarańczowy portal na drodze świecącego mostu.

Niebieski postaw po drugiej stronie przepaści i przejdź po nim do czerwonego przycisku.
![]() | ![]() |
Wciśnięcie guzika spowoduje pojawienie się skrzynki [1]. Niestety przedmiot będzie stale spadał do wody. Stań teraz na środku mostu i wystrzel niebieski portal na ścianę po prawej [2].
![]() | ![]() |
Zrób to w ten sposób, żeby wylądować na nowej kładce [1]. Idąc w lewo dojdziesz do kolejnej przepaści [2].
![]() | ![]() |
Zastosuj ten sam trik co poprzednio, tworząc niebieską "dziurę" na ścianie przed tobą [1]. Przejdź teraz na koniec mostu i postaw portal po prawej [2].
![]() | ![]() |
Dzięki niemu możesz podejść do miejsca zrzutu skrzynek [1]. Złap w locie mały sześcian, a następnie przejdź z nim przez niebieski otwór [2]
![]() | ![]() |
Ponownie znajdziesz się na początku etapu. Wystrzel teraz niebieski portal w białą ścianę po prawej (jak najwyżej) [1]. Przez pomarańczową dziurę możesz się dostać do miejsca z czerwonym podestem [2].
![]() | ![]() |
Ustaw na nim skrzynkę [1], a następnie stwórz niebieski portal na dole [2]. Zaprowadzi cię on z powrotem na szczyt.
![]() | ![]() |
Gdy znajdziesz się na miejscu, postaw most na przepaścią [1] i zakończ etap [2].
Piętro nr 4
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu idź cały czas prosto, aż dojdziesz do zepsutych drzwi. GLaDOS na chwilę cię opuści i będziesz mógł posłuchać Wheatleya, który pojawi się za szybą po prawej [1]. Gdy robot zniknie, przejdź przez naprawione wrota [2].
![Wewnątrz pomieszczenia postaw niebieski portal nad mostem po lewej, a pomarańczowy na ścianie przez tobą [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760109.jpg)
Wewnątrz pomieszczenia postaw niebieski portal nad mostem po lewej, a pomarańczowy na ścianie przez tobą [2].
![]() | ![]() |
Dostaniesz się w ten sposób na świetlisty most. Stojąc na nim, wystrzel niebieską "dziurę" w miejsce, w którym kładka się kończy [1]. Możesz teraz wrócić na początek etapu. Obok powinien stać czerwony przycisk [2]. Jego wciśnięcie spowoduje pojawienie się skrzynki. Przedmiot niestety wpadnie do wody.
![]() | ![]() |
Żeby temu zapobiec, ustaw pomarańczowy portal na białych panelach naprzeciwko i wciśnij guzik [1]. Jeżeli mimo to pudło spadnie, stań na kładce i złap je w locie. Zdobyty przedmiot postaw obok przycisku [2].
![]() | ![]() |
Ponownie przedostań się na most na górze, ale tym razem trzymając skrzynkę [1]. Gdy to zrobisz, wystrzel pomarańczową "dziurę" w białą ścianę po prawej [2].

Pojaw się kolejna kładka. Skocz na nią trzymając przedmiot.
![]() | ![]() |
Postaw teraz pudło tuż obok siebie [1], a następnie umieść pomarańczowy otwór na ścianie po lewej [2]. Musisz zrobić to w ten sposób, żeby wylądować na powstały moście razem ze skrzynką. Na wszelki wypadek chwyć przedmiot podczas spadania.
![]() | ![]() |
Za plecami powinieneś zobaczyć czerwony podest [1]. Postaw na nim skrzynkę i zakończ etap [2].
0
- Portal 2 - poradnik do gry
- Portal 2: Poradnik do gry
- Portal 2: Opis przejścia
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (1)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (2)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (3)
- Portal 2: Rozdział 1 - Komunikat (4)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (1)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (2)
- Portal 2: Rozdział 2 - Zimny start (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (1)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (2)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (3)
- Portal 2: Rozdział 3 - Powrót (4)
- Portal 2: Rozdział 4 - Niespodzianka (1)
- Portal 2: Rozdział 4 - Niespodzianka (2)
- Portal 2: Rozdział 5 - Ucieczka (1)
- Portal 2: Rozdział 5 - Ucieczka (2)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (1)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (2)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (3)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (4)
- Portal 2: Rozdział 6 - Upadek (5)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (1)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (2)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4)
- Portal 2: Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (5)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (1)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (2)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (3)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (4)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (5)
- Portal 2: Rozdział 8 - Swędzenie (6)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (1)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (2)
- Portal 2: Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (3)
- Portal 2: Opis przejścia
- Portal 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany435262 Pretorianin
Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.
polik50 Pretorianin
Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .
berial6 Legend
Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...
Harry M Legend
Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE
berial6 Legend
Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6
zanonimizowany1136649 Pretorianin
PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Wciśnięcie guzika spowoduje pojawienie się skrzynki [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760343.jpg)

![Zrób to w ten sposób, żeby wylądować na nowej kładce [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760312.jpg)

![Zastosuj ten sam trik co poprzednio, tworząc niebieską dziurę na ścianie przed tobą [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760281.jpg)

![Dzięki niemu możesz podejść do miejsca zrzutu skrzynek [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760250.jpg)



![Ustaw na nim skrzynkę [1], a następnie stwórz niebieski portal na dole [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760187.jpg)

![Gdy znajdziesz się na miejscu, postaw most na przepaścią [1] i zakończ etap [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760156.jpg)





![Żeby temu zapobiec, ustaw pomarańczowy portal na białych panelach naprzeciwko i wciśnij guzik [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760046.jpg)

![Ponownie przedostań się na most na górze, ale tym razem trzymając skrzynkę [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037760015.jpg)

![Postaw teraz pudło tuż obok siebie [1], a następnie umieść pomarańczowy otwór na ścianie po lewej [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037759968.jpg)

![Za plecami powinieneś zobaczyć czerwony podest [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1107/-2037759937.jpg)
