NHL 2004: Zasady i triki - Gra w ofensywna
Aktualizacja:
GRA OFENSYWNA - JAK STRZELIC BRAMKE
Propozycja 1
Sprawdza się technika znana już z poprzednich produkcji EA Sports, czyli wprowadzenie krążka skrzydłem i przerzucenie go na pamięć na drugie skrzydło oraz momentalny strzał.
1. Wprowadzamy krążek do tercji przeciwnika jadąc skrzydłem. 2. Podajemy "na pamięć" na drugą stronę lodu (w poprzek lodowiska), czyli mniej więcej w połowie odcinka od początku koła wznowień do jego środka przyciskamy [Podanie] + [strzałka] (strzałka w kierunku przeciwnego skrzydła) i od razu przyciskamy klawisz [Strzał] (trzymamy go ciągle wciśniętego). 3. Skrzydłowy lub center oczekujący na podanie oddaje od razu szybki strzał "z klepy". 4. Ważne jest, by nie wjechać za głęboko w tercje, bo wtedy obrońca (lub sam bramkarz, gdy będziemy już pod czerwoną linią bramkową) niemal na pewno przechwyci takie podanie. 5. Technika szczególnie skuteczna w szybkich kontrach, gdy dysponując 2 napastnikami przed sobą mamy tylko 1 obrońcę i bramkarza, oraz podczas gry w przewadze stosując strategie OVERLOAD. |
Propozycja 2
Opisywana już pokrótce metoda, którą warto stosować przy ofensywnej strategii Behind the Net. Bardzo efektowna metoda, jednak przy zagęszczonej strefie mniej skuteczna.
1. Wjeżdżamy skrzydłowym napastnikiem do tercji obronnej przeciwnika za czerwoną linie bramkową. 2. Momentalnie, nie odwracając się podajemy "na pamięć" krążek do wjeżdżającego za nami obrońcę (podanie do tyłu) lub centra (podanie na lewo do tyłu). 3. Od razu po podaniu wciskamy klawisz strzału. |
Propozycja 3
Technika mniej skuteczna niż w poprzednich edycjach serii, ale warta przypomnienia. Zalecana szczególnie w końcówkach spotkań, gdy zależy nam na wyrównaniu, bądź zdobyciu zwycięskiego gola przy remisie.
1. Stosowana podczas wznowień w tercji przeciwnika 2. Wznowienie staramy się wygrać przy użyciu klawisza Draw (domyślnie [Alt]) i strzałki do tyłu - czyli wygrywając wznowienie natychmiast oddajemy krążek naszemu obrońcy ustawionemu pod linią niebieską 3. Od razu po Draw przyciskamy klawisz strzału i kursorów w kierunku bramki 4. Jeżeli dysponujemy obrońcą umiejącym strzelać z takich pozycji to wcale nie tak rzadko udaje się wbić tak gola. |
Propozycja 4
Długo zastanawiałem się czy podać ten sposób na zdobycie bramki, gdyż wynika on z, moim zdaniem, błędu w grze. Jednak w związku z tym, że i tak spora grupa graczy szybko odkryje to sama, to napisze.
Technika polega na tym, by przejeżdżając obok bramkarza (w poprzek lodowiska) na chwile przytrzymać przycisk strzału. Bramkarz natychmiast złączy parkany, znieruchomieje i wystawi łapaczkę. Wtedy wystarczy puścić przycisk strzału. Bramka jest niemal pewna. Jedyna trudność to znaleźć się w takiej sytuacji, ale szybcy napastnicy często będą uwalniać się spod opieki obrońców.
Istnieje modyfikacja tego manewru polegająca na tym, że przejeżdżając obok bramkarza czekamy, aż ten się położy. Gdy już to zrobi przyciskamy wirst shoot i gotowe.
0
- NHL 2004 - poradnik do gry
- NHL 2004: Poradnik do gry
- NHL 2004: Dynasty Mode - Opcje Rules
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Personel
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Udogodnienia
- NHL 2004: Fantasy Draft
- NHL 2004: Główny ekran gry
- NHL 2004: Główny ekran gry - Options
- NHL 2004: Główny ekran gry - Biuro
- NHL 2004: Główny ekran gry - Poziom drużyny
- NHL 2004: Główny ekran gry - Upgrades
- NHL 2004: Główny ekran gry - Dobór zawodników
- NHL 2004: Główny ekran gry - Ustawianie formacji
- NHL 2004: Taktyki trenerskie
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie ofensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie defensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w przewadze
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w osłabieniu
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Quick Play Strategy
- NHL 2004: Finanse
- NHL 2004: Mecz
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w defensywie
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w ofensywna
- NHL 2004: Zasady i triki - Bójki, Między spotkaniami
- NHL 2004: Trening
- NHL 2004: Wymiany, zakupy i kontrakty
- NHL 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pajkul Senator
Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!
zanonimizowany161901 Junior
rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)
rothon Legend
edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]
edwinos Centurion

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004
Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??
rothon Legend
Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.