NHL 2004: Taktyki trenerskie - Quick Play Strategy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

QUICK PLAY STRATEGY

Na koniec informacja o tzw. Quick Play Strategy, czy opcji ustalającej siłę pressingu wywieranego na przeciwnika przez naszą ekipę. W zależności od tego, czy preferujemy styl gry ofensywny, nastawiony na strzelanie przez obie drużyny dużej ilości bramek, czy bardziej zależy nam na minimalizowaniu zagrożeń utraty bramki, czyli hokej defensyny, wybieramy poziom nacisku na rywali.

W grze w ataku do wyboru mamy:

 

Defend Lead

Conservative

Standard

Aggressive

All Out Attack

Warianty uszeregowane są wg rosnącego zaangażowania w grę ofensywną (kosztem pozostawiania mniej strzeżonej własnej tercji i bramki), Defend Lead - najbardziej defensywnie nastawieni napastnicy, cofający się do gry obronnej lub nawet nie angażujący się do gry w ataku, a strzegący własnej części lodowiska (bramki zdobywamy w grze w PP lub po szybkich kontrach), do All Out Attack - wszyscy zawodnicy w ataku - nawet obrońcy włączeni są do gry ofensywnej. Poziom pressingu ustalamy, jak zaznaczyłem wcześniej, czyli w zależności od upodobań oraz, co bardzo ważne, od aktualnej sytuacji w meczu. Gdy bezpiecznie prowadzimy i zależy nam na "dowiezieniu" wyniku wybieramy strategie silnie defensywną, gdy przegrywany jedną bramką na 5 minut do końca spotkania angażujemy do ataku wszystkich graczy (Quick Play Strategy można zmieniać podczas spotkania, zostanie to omówione w rozdziale dotyczącym rozgrywania spotkań).

W grze obronnej także mamy do dyspozycji 5 trybów:

 

Protect Net

Contain Puck

Normal

Puck Side Attack

High Pressure

Jak poprzednio uszeregowano je wg wzrastającego zaangażowania w grę ofensywną, tyle, że tym razem naszych obrońców. Strategia High Pressure oznaczać będzie aktywny udział defensorów we wspieraniu ataków, Protect Net - konsekwentną ochronę dostępu do własnej bramki.

Uwaga! Ten typ pressingu ma jedną poważną wadę! Nasi obrońcy będą się ustawiać bardzo blisko naszego bramkarza. Ma to swoje zalety, bo nie będzie dochodziło do dobitek w sytuacji, gdy nasz golejarz wypuści krążek. Wadą jest jednak to, że często zdarzyć się może, że obrońca niechcący sam wepchnie krążek do bramki. Zalecam zatem, by w tym trybie grać bardzo ostrożnie obrońcami przy własnej bramce.

W tym momencie zakończyliśmy ustawianie niemal wszystkich parametrów drużyny. Czas przystąpić do rozegrania spotkania.

Uwaga: Wszystkich zmian w ustawieniach formacji należy dokonywać w dniu meczu! W menu głównym - DYNASYTY CENTRAL posługując się przyciskami ADVANCE TO DATE - skok do dnia zaznaczonego przez nas na żółto, lub ADVANCE TO NEXT DAY - skok o jeden dzień do przodu, dochodzimy do dnia rozgrywania spotkania i dopiero wtedy dokonujemy zmian w ustawieniach. Chodzi o uwzględnienie zdarzeń, które mogą wystąpić w dniach przed meczem - zakończenia kontuzji, wypoczęcie bramkarza, Cold i Hot Streak.

Mieliśmy grac. A nie! Jeszcze wizyta u księgowych.

Podobało się?

0

NHL 2004

22 września 2003

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2004-05-26
09:38

pajkul Senator

👍

Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!

Komentarz: pajkul
2004-04-15
11:14

zanonimizowany161901 Junior

rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)

Komentarz: zanonimizowany161901
2004-04-15
10:19

rothon Legend

edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]

Komentarz: rothon
2004-04-15
10:05

edwinos Centurion

edwinos

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004

Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??

Komentarz: edwinos
2004-04-15
05:34

rothon Legend

Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]

Komentarz: rothon

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl